Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd en psychose

Lsd en psychose

38 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
pythregius zei:
hij wil duidelijk niet bekend maken wie hij is dus laten we het er daar maar bij houden, en dat respecteren.
hij schaamt zich dus zou het wel lullig zijn, hij heeft het er zwaar mee en zwaar gehad.
keep him unknown :wink:
Klik om te vergroten...

Jij bent het ! :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het lijkt me onwaarschijnlijk als de betreffende persoon zich ervoor schaamde dat hij dat post, en als de betreffende persoon dat wil delen post ie het vanzelf wel. Het zal iniedergeval vast geen psychose zijn geweest wat die persoon had. En de les 'behandel lsd met enig respect' zal er msischien ook bijgekomen zijn.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
ach .... dan was het Telefoon,hij misleidt ons !!

:wave:
Klik om te vergroten...

haha nee

ik was het niet
ik zou als ik het was gewoon op deze account die post hebben gemaakt
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
allé jong lsd impulsief innemen is meestal juist heel leuk :d
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goeie zegels dan. En een goeie trip hoort zo lang te duren.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rustig aan, ga in bed liggen, laat al je gedachten de vrije loop, maar onderneem verder niets. Kijk een filmpje (zo mogelijk een feel good movie), probeer een beetje te slapen, kijk het een paar dagen aan. Stel dan je vraag opnieuw. Sterkte.
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jup , eerst goed slapen , uitslapen , op je gemak wakker worden , eten , goed eten . Allemaal laten bezinken tot dat je het van een neutraler ( nuchter ) perspectief kunt bekijken . Het is vast allemaal niet zo erg ...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ach .... dan was het Telefoon,hij misleidt ons !!

:wave:
c
cloneboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een nieuwe account aangemaakt omdat me gewoon te erg schaam voor de meest domme actie ooit. Onvoorbereid na een nachtje stappen dronken een zegeltje lsd eten. En dat was ook nog eens de eerste keer =D
Ik weet het, iemand als ik moet zich niet in laten met drugs, als je zoiets doet kun je er niet mee om gaan.. en ik besef me ook echt goed hoe achterlijk weinig respect ik voor drugs heb (opzich gaat het al wel een tijdje deze kan op, ik had zoiets aan kunnen zien komen)

Het punt is dat ik op dit moment erg bang ben dat ik een psychose getriggerd heb. Ik vertoon echt precies de symptomen van psychose maar ik weet niet voor heoverre dit nog afterglow van lsd is.
Ik heb de hele nacht bad getript en aan een bepaald persoon gedacht. De gevoelens voor die persoon die ik had zijn echt vermenigvuldigd tot ongelofelijk irrationele hoogtes, het is net alsof mijn wereld nog maar om die persoon draait, en néé dat is niet gewoon verliefd zijn. Ik ben zo obsessief bang voor diegene en dat ze me eerder gekwetst heeft en het miss weer doet, dat ik nauwlijks mn zinnen af durf te maken op MSN omdat ik zo bang ben dat ze me af wijst.
Verward denken lijkt me duidelijk na een trip, maar ik kan echt niets meer fatsoenlijk begrijpen, weet niet meer wat ik wil.
Vooral de neologismen en het vreemde spreken maakt me bang. Ik had echt extreem veel last van het gebruiken van neologismen toen ik zon 8u na inname met een hele goede vriend buiten ben gaan lopen en praten om mn hoofd op orde te krijgen.
Ik voel me dars of totaal het verkeerde woord gebruiken ik ben bot voor koffie
Hallucinaties heb ik nauwlijks meer gelukkig

Kanttekening is dat ik een nacht niet geslapen heb, door de lsd/alcohol ,dus uitgeput ben.

Vertel me alsjeblieft dat ik dit verkeerd interpreteer en para ben, het moet gewoon
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#10
En dit is hoe lang geleden?

Last van derealisatie ook?

We'll need a lil more info..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat ligt aan jou hoor, niet met je vingertje wijzen.
c
cloneboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
't is 4u 's ochtends geweest (van zondag)

Welke informatie kan ik nog meer geven?

Ik heb de persoon in kwestie het hele verhaal verteld, en ik ga morgen naar haar toe in de hoop dat ik beter ben en dat het zal helpen, maar ik weet niet in hoeverre ik uberhaupt dicht klap in haar aanwezigheid
Zien jullie dit als een goed idee?
Ik heb echt geen vertrouwen meer in mn eigen beoordelingsvermogen
c
cloneboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja dat zeg ik toch ook :P Ik kan mezelf gewoon niet inhouden.. En dat moet echt veranderen en als dat niet gebeurd moet ik eigenlijk gewoon helemaal stoppen, daar heb je tenminste niet beoordelingsvermogen voor nodig :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je echt bang bent dat jouw geestelijke gezondheid naar de klote is, lijkt het me geen goed idee dat je de deur uit gaat. Kan zij niet naar jou toe komen.. hoewel.. als je echt zo geobsedeerd bent met deze persoon is een confrontatie misschien ook niet zo'n puik plan. Laat het allemaal even een paar dagen bezinken, mocht het dan nog niet gaan, kun je altijd nog vragen of ze naar jou toe komt en kunnen jullie het, indien mogelijk, een beetje uitpraten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lake zei:
"Ongeduld en onzekerheid zijn slechte raadgevers."
Klik om te vergroten...
Pas maar op, want die ga ik van je stelen (:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Morgen? Wacht jij nou eerst maar lekker een weekje..
Ongeduld en onzekerheid zijn slechte raadgevers.
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zou als ik jou was idd paar daagjes rustig aan doen en goed nadenken over wat je meegemaakt hebt en over je situatie. Ik denk eerlijk gezegd dat het nog een acid afterglow is en dat je gewoon ff tijd nodig hebt om het te verwerken.
Sterkte ermee iig.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat je gewoon moet gaan slapen, dan kan je geest rustig alle info verwerken. Daar is slaap namelijk voor.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
^LOL @ EI :P

Maar cloneboy, je bent dus ongelooflijk geoberdeerd op een dame en je bent bang voor afwijzing. Je zit nu in een ongelooflijk slechte mindstate waarin je volgens mij weinig kan hebben. Beter chill je de fuck uit voor een paar daagjes want chicks zijn niet zo weg van gasten die al zoveel uur wakker zijn en in een psychose (of iets dergelijks) zitten. Ga dus gewoon ff rustig aan doen, slaap lekker, maak een goed ontbijtje en neem vooral geen drugs. Dan kun je over twee dagen vast wel weer normaal dingen uitpraten ja? :wave: Als het dan nog slecht gaat bezoek je gewoon ff de huisarts of laat je het aan ons weten. Ik wens je sterkte en het komt wel goed.

Adreno

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."