Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNew Years evening Amsterdam Ruigoord!!

New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

392 antwoorden
96 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is gewoon lastig een meeting te houden.
Er zijn te veel stemmen die verschillen en er is altijd wel iemand die niet kan.
Daarnaast is buiten trippen maan en zomer gebonden vanwege de lengte entijdsduur van de LSD. De festivals vliegen om je oren in Juli Augustus en de maan komt maar 1 x per maand.

Daarom wordt het lastig een meeting te houden met een groep, het is in mijn eentje al lastig om de juiste maan te scoren en weg te rijden met de bus.
Geduld en improviseren kunnen het wel vergemakkelijken.
Input over lokaties zijn welkom, warme lokaties met buiten terrein, het kampvuur is essentieel het bind mensen en maakt ze vreedzaam.


Groet

Stonie
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
volle maan is moooi :hearteyes:
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ronja zei is misschien wel een plan.
Zo'n scoutinghutje ofzo, of ergens anders bij een camping een huisje huren ofzo. Hoeft vast niet erg duur te zijn.

Dit bericht is van Intoxicated trouwens.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom moet de maan vol zijn? Het gaat toch ook prima als die niet vol is?
:confused:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De maan zal dan niet meer vol zijn dat is ie vanavond of morgen ... iedere avond is het luchtruim hier helder een voorbode !!

Of het regent pijpestelen of het is kraakhelder.

Saturday ....

Ruigoord, Amsterdam.

Freaking out untill very late !
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik geen proefwerkweek zou hebben zou ik wel gaan.. maar ik moet me voorbereiden; telt mee voor examen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
En mensen die gingen; was het leuk?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eerst zaterdag demonstreren voor de paddo, en dan ruigoord !
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#9
waarom moet iedereen er zijn?
zeg gewoon, daar trippen we, kom of kom niet....

nee?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had het ook al op de vorige pagina staan. Ik ga waarschijnlijk / misschien, ik wil iniedergeval tenminste 1 of 2 goede vrienden mee krijgen maar als dat lukt ga ik 100% zeker.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wie gaan er eigenlijk met oud en nieuw naar ruigoord?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
oud en nieuw ga ik wel een goatje doen, maar goeie kans dat het antwerpen word als daar wat goeds is.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ikke ben er wel denk ik zolang het niet regent ....

Stonie
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Misschien dat daar ook nog een minimeet kan komen als er nog wat meer mensen gaan. Ik ga zelf alleen als ik vrienden kan overhalen mee te gaan, maar ik heb mogelijk wel mensen om mee te nemen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
kaarten zijn al in de voorverkoop meen ik ......

:mrgreen:
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lijkt ons erg leuk om naar Ruigoord te komen met oud en nieuw, zal proberen deze week aan kaarten te komen.
Dat wordt dan de 1e keer Ruigoord.
Ik hoop wel dat we dan een paar zegels in huis hebben. Tot nu toe wil het niet lukken om er een paar te bemachtigen, kan alleen maar bij grote hoeveelheden kopen maar ik blijf hoopvol.
Gaan er nog meer met oud en nieuw naar Ruigoord? :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb waarschijnlijk 2 of 3 vrienden die ik mee krijg.. dus dat belooft iets.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Met oud en nieuw ga ik ook weer veel ondernemen, ruigoord lijkt me heerlijk. Ik kom iedereen daar wel tegen, ik neem contact op als ik aanwezig ben :)
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zit er wel dik in :beer:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#20
god god god stonie jij gaat een Mooie tijd tegemoet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."