Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNew Years evening Amsterdam Ruigoord!!

New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

392 antwoorden
95 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
:tearsofjoy:

for sure :hearteyes: :hearteyes:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
azgaza zei:
Ik zou ook liever geen sitter hebben, de gedachte dat iedereen dan net zo vaag is als ikzelf vind ik juist altijd prettiger.
Klik om te vergroten...

Ja dat heb ik ook heel sterk. Iedereen moet zo lijp mogelijk zijn om me heen, zodat ze me begrijpen, en niet zo vaag aankijken!! :mrgreen:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hm, dit begint enorm verleidelijk te klinken allemaal !
Spijtiggenoeg woon ik in belgië.. Maar als het echt niet te overdreven ver is, en de tijd laat het toe, dan wil ik daar ook wel zijn eigenlijk.

Zou wel een paar mensen van dit forum willen ontmoeten ook :)

Als de lokatie er is enzo, zou iemand me ook iets kunnen laten wete ? Ik zie dan wel of het te doen is of niet.

Greetz,
Argulas
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Argulas zei:
Hm, dit begint enorm verleidelijk te klinken allemaal !
Spijtiggenoeg woon ik in belgië.. Maar als het echt niet te overdreven ver is, en de tijd laat het toe, dan wil ik daar ook wel zijn eigenlijk.

Zou wel een paar mensen van dit forum willen ontmoeten ook :)

Als de lokatie er is enzo, zou iemand me ook iets kunnen laten wete ? Ik zie dan wel of het te doen is of niet.

Greetz,
Argulas
Klik om te vergroten...
Geen probleem :) ik heb je toch op msn dus kan je wel wat laten weten :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet zelf ook niet zeker of ik kom want ik ga een hele drukke zomer tegemoed.. maar ik ga het zeker proberen dus van de locatie hoor ik wel graag.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psycho_Chrono zei:
Argulas zei:
Hm, dit begint enorm verleidelijk te klinken allemaal !
Spijtiggenoeg woon ik in belgië.. Maar als het echt niet te overdreven ver is, en de tijd laat het toe, dan wil ik daar ook wel zijn eigenlijk.

Zou wel een paar mensen van dit forum willen ontmoeten ook :)

Als de lokatie er is enzo, zou iemand me ook iets kunnen laten wete ? Ik zie dan wel of het te doen is of niet.

Greetz,
Argulas
Klik om te vergroten...
Geen probleem :) ik heb je toch op msn dus kan je wel wat laten weten :)
Klik om te vergroten...


thx :)
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had het al eerder vermeld...

Maar ik heb zeker ook wel zin om mee te doen :) count me in!

Dit dus als ik beschikbaar ben op die dag maar dat zal geen groot probleem zijn.

See you then!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
psychonaut'86 zei:
Ik had het al eerder vermeld...

Maar ik heb zeker ook wel zin om mee te doen :) count me in!

Dit dus als ik beschikbaar ben op die dag maar dat zal geen groot probleem zijn.

See you then!
Klik om te vergroten...
Same.
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben geen 18 :(
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ok volgende maand wel ?

hoevaak heb je getript en kan iemand dat beamen ?

Groet

Stonie
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit soort acties vind ik echt ubervet. Ik ben hier niet bekend, nog met de zwaardere tripmiddelen dus dit ga ik zeker overslaan tot een volgende keer. Tof initiatief iig! :)
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hm ben een tijdje niet online geweest maar ik heb er nog altijd wel zin in! Dat feest in Ruigoord klinkt trouwens ook wel vet maar daar ga ik helaas niet heen.. komende zaterdag Midsummer night's dream.. een trance mafia party in Amsterdam (outdoor in een bos). Daar ga ik wel heen! Nog mensen die gaan? Op Trance mafia party's heb ik me altijd vermaakt.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goanaut zei:
Hm ben een tijdje niet online geweest maar ik heb er nog altijd wel zin in! Dat feest in Ruigoord klinkt trouwens ook wel vet maar daar ga ik helaas niet heen.. komende zaterdag Midsummer night's dream.. een trance mafia party in Amsterdam (outdoor in een bos). Daar ga ik wel heen! Nog mensen die gaan? Op Trance mafia party's heb ik me altijd vermaakt.
Klik om te vergroten...

Wow, dat klinkt wel erg vet! Helaas kan ik niet dit weekend, maar als er nog es zoiets is, meld het even!! Maffia Woeeeessshhh!! Hehe :mrgreen:
d
dwuzeLid
01-01-2024, 00:00
#14
is het al gebeurd zie ik ook wel zitten laat me weten thanks :stoned:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
dwuze zei:
is het al gebeurd zie ik ook wel zitten laat me weten thanks :stoned:
Klik om te vergroten...

Dit is je eerste post, er zijn wat criteria waar de deelnemers aan moeten voldoen. Heb je al tripervaring? Ben je een bekende van iemand hier?

Zorg iig dat je een regular word hier, complete vreemden zijn eigenlijk niet welkom. Ik begin er zin in te krijgen :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Inderdaad weaver,

Daar zit niemand op te wachten, niemand kent je.
Je kan alles en iedereen zijn die we niet wensen.

No offense maar met 1 post geef ik niemand een lokatie door.
Ik wil er wel over stemmen ...
De vraag rijst dan ook meteen .. hoeveel onzinnige chatpost moet iemand plaatsen om geloofwaardig te woorden.

:wave:

Je moet 18+ zijn
Eigen LSD meenemen
En garant staan voor een gezonde geest met lichaam zodat niemand gebeten wordt.

Groet

Stonie
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb van het weekend net mn eerste LSD trip gehad op een outdoor goa feest.

SUPER !!!

Dus ik wil ook meedoen :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
DreamWeaver zei:
complete vreemden zijn eigenlijk niet welkom. Ik begin er zin in te krijgen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hoeveel posts moet je dan hebben om mee te mogen?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ok we gaan nu niet moeilijk doen, als niemand hier in kan staan voor je zuiverheid, dan wordt het niks.
Ik ken alleen Dreamweaver das mooi lullen he !!

Ben pas net lid, maar ook organisateur van de meeting dus heb ik een soort vrijwaring.

Laten we desnoods per geval maar stemmen want ik wil /kan dat niet beslissen.

Stonie
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wie van jullie zijn er volgende week ook op solstice ?

Ik iig wel, misschien dat jullie me daarna genoeg kennen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...151617181920
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."