Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNew Years evening Amsterdam Ruigoord!!

New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

392 antwoorden
90 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie o wie ?

Wie er mee gaan ?

Dat weet ik niet, dat verandert ook constant tot er een groep overblijft die volhardend is. Die zingen het uit en staan paraat voor de 24 uurs oproep.

Lokatie is geheim !!

:hearteyes:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
acidboy zei:
Lol ik zou wel graag mee willen, wil erg graag een keertje LSD proberen. Maargoed, zoals al is gezegd, ernstig verstandig ook lijkt mij, moet je wat LSD ervaring hebben.
Ga het binnenkort dan toch echt maar een keertje doen, met een sitter erbij en het hele riedeltje.
Volgende meeting beter :)
Klik om te vergroten...
Hoe kom je aan de naam "acidboy"? :wink:
Klik om te vergroten...

Terechte vraag :) stond in mn voorstel topic al, maar om het even te herhalen: heeft niets met lsd te maken, behalve dan de naam. Ik weet niet, vond het wel een grappige naam. Gebruik m al een tijdje voor verschillende dingen. Soort van gewoonte geworden.
Daar moet verandering in komen. (dat het niets met lsd te maken heeft)
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt me heerlijk zo'n relaxt stukje natuurgebied! Zelf kan ik ook nog goed communiceren (bij niet ál te hoge dosissen dan), heb ik bij m'n LSD trips gemerkt, en verder let ik altijd op mezelf want ik ben een klein controlfreakje en de voorzichtigheid zelve. Altijd mooi dus. =) Vraag me af hoe het met de datum gaat zitten.. ergens in de zomervakantie? Of is het zo dat er genoeg mensen bijna instant kunnen / willen gaan trippen. :P Ik kan niet zomaar 3 dagen van te voren even iets afspreken meestal.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik het een maand van tevoren weet dan kan ik zorgen dat ze me niet inroosteren op mijn werk :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok daar gaan we weer aan de natuurlijke selectie beginnen.

Ik zou wel willlen van te voren mooi weer bestellen op een Zaterdag dat iedereen kan en het lot het toeval wordt.

Daarom is 24 uur een max en minimum, iedere volle maand die nadert moeten we paraat staan is het dan toch mooi weer dan is het:

It geht un .....

:hearteyes:

Dan moeten we de sneeuwbaltelefoonlijn inschakelen de checklist inpakken en wegvliegen op zoek naar de karavaanleider ...
Dus vooraf vrij nemen is lastig.

Groet

Stonie
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben in het bezit van een stuk grond aan de Maas ter hoogte van Wanssum, mooi in de bocht v.d river, 50 bij 125 meter :) Dit is dus op de grens Limburg/Brabant. Dit is ook beschikbaar als locatie voor toekomstige meetings e.d. Aan deze meeting doe ik niet mee omdat ik nog geen echte ervaring heb met Alice.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan aan mij liggen, maar kun je lokaties niet beter over PM of iets dergelijks doen, voor 't geval Meneertje Politieagent meekijkt?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zelfs al kijken onze lieve vrienden in blauw mee, en komen ze vervolgens op bezoek moeten ze een huiszoekingsbevel hebben om überhaupt mijn terrein te mogen betreden. En de preciese locatie heb ik niet genoemd, de maas is lang, met aan weerszijden veel particuliere gronden. And besides, we zijn volwassen, verstandige gebruikers. Long live het gedoogbeleid! :smoke:


Oh en by the way, dit forum is allang geïnfiltreerd hoor, maak je daarover maar geen zorgen. Gelukkig is dit geen vereniging van hardcore drugsgebruikers, maar een educatief forum :rolleyes: . Live and let live.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Is ook nog niet vastgelegd toch :) Daarnaast is datum onbekend, en zelfs dan zou het niet nuttig zijn voor politie om een paar zegels in te nemen :P
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik probeer jullie enkel wat paranoïa te geven. Leuk voor zo'n trip. :P
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het maakt niet uit dat ze meekijken. Het gebruik vn drugs is niet strafbaar, alleen het verhandelen en bij je dragen. In de praktijk doet men niets aan gebruikshoeveelheden (twee zegels zeg maar).
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hypersnap zei:
Goh, kzou zo graag meegaan, tis ook al meer dan een maandje geleden dat ik onder Alice heb getript maar spijtig genoeg ben ik van regio Belgie en zal vervoer enorm duur worden dan :( Mss is meetingtje onder de belgjes hier houden? :wink:
Klik om te vergroten...

dat zie ik compleet zitten :mrgreen:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Armani7 zei:
hypersnap zei:
Goh, kzou zo graag meegaan, tis ook al meer dan een maandje geleden dat ik onder Alice heb getript maar spijtig genoeg ben ik van regio Belgie en zal vervoer enorm duur worden dan :( Mss is meetingtje onder de belgjes hier houden? :wink:
Klik om te vergroten...

dat zie ik compleet zitten :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Noord-Limburg is dichter bij België dan bij Breda, Utrecht of Arnhem bijvoorbeeld :P En je hebt natuurlijk het voordeel van NL wetgeving :wink:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik woon tamelijk centraal in Belgie :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
legaal trippen ?

Kijk er wordt hier ook nagedacht over aspecten daar hou ik van.

Prive grond is prive geen wout die daar op mag.

We gaan een 18+ meeting houden dus minderjarigen zijn er niet.

Laten we wel discreet blijven ... zoveel mogelijk dan.

Als iedereen zijn eigen lsd meeneemt is er geen handel en geen bezit.

Zolang we geen geluidsgrenzen opzoeken en geen vuurverboden breken kunnen we rustig trippen.

:hearteyes:

Groet

Stonie
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
oewwww t lijkt wel een illegaal tekno feestje :tongueout:

straks gaat ie nog een nummer rond pben, wat je om 22.00 die dag moet bellen
en dan hoor je wat de lokatie is...
kom met t openbaar vervoer....
:beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Morgen of morgenavond is het alweer volle maan ..

Geen alarm we gaan deze maan zeker niet !!

Maar !! Hou de volgede maan strak in het oog er is dan wel een kans dat we gaan.

Iedere maan is een kans, het ligt meer aan het weer.

Groetjes

Van Stonie
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
Morgen of morgenavond is het alweer volle maan ..

Geen alarm we gaan deze maan zeker niet !!

Maar !! Hou de volgede maan strak in het oog er is dan wel een kans dat we gaan.

Iedere maan is een kans, het ligt meer aan het weer.

Groetjes

Van Stonie
Klik om te vergroten...

Kun je iets specifieker zijn ivb met bepaalde verplichtingen die afgezegd moeten worden voor deze LSD festiviteiten ?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psycho_Chrono zei:
lysergine25 zei:
Morgen of morgenavond is het alweer volle maan ..

Geen alarm we gaan deze maan zeker niet !!

Maar !! Hou de volgede maan strak in het oog er is dan wel een kans dat we gaan.

Iedere maan is een kans, het ligt meer aan het weer.

Groetjes

Van Stonie
Klik om te vergroten...

Kun je iets specifieker zijn ivb met bepaalde verplichtingen die afgezegd moeten worden voor deze LSD festiviteiten ?
Klik om te vergroten...

Ja het zou handig zijn als we eventjes vantevoren weten wanneer het gehouden word, de locatie kan geheim blijven tot een dag ofwat vantevoren.
d
dwuzeLid
01-01-2024, 00:00
#20
is het al gebeurd zie ik ook wel zitten laat me weten thanks :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."