#1
for sure
azgaza zei:Ik zou ook liever geen sitter hebben, de gedachte dat iedereen dan net zo vaag is als ikzelf vind ik juist altijd prettiger.

Geen probleemArgulas zei:Hm, dit begint enorm verleidelijk te klinken allemaal !
Spijtiggenoeg woon ik in belgië.. Maar als het echt niet te overdreven ver is, en de tijd laat het toe, dan wil ik daar ook wel zijn eigenlijk.
Zou wel een paar mensen van dit forum willen ontmoeten ook![]()
Als de lokatie er is enzo, zou iemand me ook iets kunnen laten wete ? Ik zie dan wel of het te doen is of niet.
Greetz,
Argulas
Psycho_Chrono zei:Geen probleemArgulas zei:Hm, dit begint enorm verleidelijk te klinken allemaal !
Spijtiggenoeg woon ik in belgië.. Maar als het echt niet te overdreven ver is, en de tijd laat het toe, dan wil ik daar ook wel zijn eigenlijk.
Zou wel een paar mensen van dit forum willen ontmoeten ook![]()
Als de lokatie er is enzo, zou iemand me ook iets kunnen laten wete ? Ik zie dan wel of het te doen is of niet.
Greetz,
Argulasik heb je toch op msn dus kan je wel wat laten weten
![]()
Same.psychonaut'86 zei:Ik had het al eerder vermeld...
Maar ik heb zeker ook wel zin om mee te doencount me in!
Dit dus als ik beschikbaar ben op die dag maar dat zal geen groot probleem zijn.
See you then!
Goanaut zei:Hm ben een tijdje niet online geweest maar ik heb er nog altijd wel zin in! Dat feest in Ruigoord klinkt trouwens ook wel vet maar daar ga ik helaas niet heen.. komende zaterdag Midsummer night's dream.. een trance mafia party in Amsterdam (outdoor in een bos). Daar ga ik wel heen! Nog mensen die gaan? Op Trance mafia party's heb ik me altijd vermaakt.


dwuze zei:is het al gebeurd zie ik ook wel zitten laat me weten thanks![]()
DreamWeaver zei:complete vreemden zijn eigenlijk niet welkom. Ik begin er zin in te krijgen![]()
DreamWeaver zei:Zit nu in Lloret en verheug me alweer op de meet! Lucy is my baby![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."