#1
Pikachu zei:Hoop dat jullie het naar je zin hebben. Ik heb gisteren afgesproken om ook op oud en nieuw te gaan trippen!
Denken jullie dat het verstandig is om met al dat vuurwerk op zo'n intense dag een kleinere dosis te nemen dan wat ik 'normaal' gesproken doe; namelijk één maya, verwachte inhoud 150-200ud?
J emoet wel voorzichtig doen als je al trippend zelf vuurwerk af gaat steken natuurlijk.. Maar ik denk dat je jezelf het beste kent, wees gewoon voorzichtig
Oh, en een vriend van me is afgehaakt voor Ruigoord en moet zijn kaartje kwijt. Iemand nog last-minute interesse???


