Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNew Years evening Amsterdam Ruigoord!!

New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

392 antwoorden
97 weergaven
18-5-2026
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pikachu zei:
Hoop dat jullie het naar je zin hebben. Ik heb gisteren afgesproken om ook op oud en nieuw te gaan trippen!

Denken jullie dat het verstandig is om met al dat vuurwerk op zo'n intense dag een kleinere dosis te nemen dan wat ik 'normaal' gesproken doe; namelijk één maya, verwachte inhoud 150-200ud?
Klik om te vergroten...

J emoet wel voorzichtig doen als je al trippend zelf vuurwerk af gaat steken natuurlijk.. Maar ik denk dat je jezelf het beste kent, wees gewoon voorzichtig :grin:

Oh, en een vriend van me is afgehaakt voor Ruigoord en moet zijn kaartje kwijt. Iemand nog last-minute interesse???
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga jij nog wel dan Delirium?

Wie gaan er nu allemaal eigelijk?
Ik ga samen met een maat van me in ieder geval wel! Hopelijk weten we nog snel een N2O cracker te maken voor wat leuke ballonetjes, ik heb geen zin om zo'n slagroomspuit mee te nemen namelijk... Verder neem ik 150 ug LSD in en misschien later wat meer... MDMA laat ik denk ik staan ivm tentamens de week erop, en dat je maar een rush heb van 2 uur en dan down bent en ik bang ben dat dat de rest van mn trip verneukt. Ow ja, en natuurlijk 2-3 joints per persoon mee! :mrgreen:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je een linkje naar jou report Az? :)

Enne geeft niet hoor van dat bier Dilerium, vreemd dat je niet bad ging, zo zag het er echt uit :P misschien ben je het vergeten ofzo?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
eigenvervoer ?

Ik ook en ik heb 1 plek over voor een passagier.

:stoned:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben ook wel bereid om al trippend :P nog 3 mensen op te halen in de buurt :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Verwacht zeker een dikke tripreport als da er toch eens van komt.
Zelf doe ik niet mee, ma kwil meevolgen ^^ ofcourse.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ergens in een natuurgebied bij A'dam ofzo, of is dat niet centraal genoeg?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rotterdam
das redelijk centraal :tongueout:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
park rotterdam ?

Ooit is in een park geweest naast die mast, was erg rustig erg schoon en erg relaxed, was tegenover Parkzicht ofzo.

Kijk ik ben bereid te reizen voor een goede lokatie, wat belangrijk is dat er auto kunnen komen, kampvuur kunnen maken.
Geen pottekijkers, geen jumpers ....

:wink:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben ook wel bereid er een stukje voor te reizen, ik woon in Zuid-Limburg dus ik zal wel moeten. =P Ben benieuwd of er nog andere suggesties zijn ofzo. Mij maakt het toch niet uit of ik naar R'dam, A'dam, Utrecht, Den Bosch of Apeldoorn moet. :P Allemaal ver weg hehe.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Trippen met te veel mensen in de buurt die ik niet ken heeft me nooit getrokken, word er altijd een beetje zenuwachtig van, maar zoiets als dit lijkt me prachtig! :grin:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
De veluwe is wel een relaxed natuurgebied.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#13
In de zomer wil ik wel meedoen.... Weer eens samen met Psycho_chrono en Delerium trippen en de rest van die gasten hier die meegaan... Bombastic!
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#14
Net dit onderwerp pas gevonden, maar als het ooit gaat gebeuren, nice! En zeker rond het voorjaar...lekker weer, heerlijk buiten!! Ik hou t in de gaten...
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#15
daar moet idd vast een plek zonder volk...
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goanaut zei:
Ik ben ook wel bereid er een stukje voor te reizen, ik woon in Zuid-Limburg dus ik zal wel moeten. =P Ben benieuwd of er nog andere suggesties zijn ofzo. Mij maakt het toch niet uit of ik naar R'dam, A'dam, Utrecht, Den Bosch of Apeldoorn moet. :P Allemaal ver weg hehe.
Klik om te vergroten...

Kunnen we samen reizen :wink: + I still owe you 10 bucks mate!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Die grot klinkt wel erg trippy ....

De Veluwe is ook erg mooi maar honden zijn daar vaak verboden.En ik heb er eentje die niet de hele dag alleen kan zijn.
Kampvuur is wel erg belangrijk.

:mrgreen:

Lampjes, doeken, koffie, wierook ....
Kussens,dekens, vreetwaar, drinken.

:smoke:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
En vergeet de hasj niet :tongueout: :stoned:
D
DazeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou, doe dan maar de duinen ...kies ajb wel een mooie Lentedag!

Then I'm in! :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Het wordt denk ik een zomerdag ....

Waar is uiteraard geheim .... dus het opsommen van plekkies kan maar de definitieve lokatie is alleen voor het cluppie die ook echt gaat.
Desnoods met een klein groepje DIEHARDS .....

Die uiteraard bereidt zijn te reizen .....
Anders wordt het mission impossible want op de lokatie en de datum na hebben we het vervoer ook nog.

Dus poolen en communiceren, als echte LSD hippies in een karavaantje naar de plek.

Heeft er niemand zo'n enorme WigWam .....

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."