Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNew Years evening Amsterdam Ruigoord!!

New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

392 antwoorden
100 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Screening:

Je moet je eigen LSD meenemen en genoeg om ook nog bij te pakken.

Je moet meerdere malen LSD gebruikt hebben.

Je moet 18+ zijn of door leden van dit forum voorgedragen worden.

Dan ontvang je automatisch een pm met de lokatie en de datum, eerst zal de lokatie volgen dan de datum, zodat iedereen toch nog ruim de tijd heeft 36 uur max om zijn dingen te regelen.

De opties gaan vanaf deze maand in de zomer moet nu doorprikken het is wachten op een Zaterdag emet een goede nacht temperatuur of een volle maan, een van de 2 wordt het.

Stonie
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jammer dat het vandaag niet was, de maan is vol en FUCKING groot :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Jammer dat het vandaag niet was, de maan is vol en FUCKING groot :mrgreen:
Klik om te vergroten...

volle maan was eigenlijk zaterdagmiddag rond 15h al...
volgende volle maan is pas 30 juli om 00h48.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben geen maanexpert helaas, maar na de piek blijft ie langer staan en kan je er langer van genieten.
Ik eis van de weergoden een droge ondergrond en een warme nachttemperatuur en aanvullend zou de Volle Maan de trip kunnen boosten vanwege de verlichting op de lokatie.
Er is eerder gevraagd waarom de fucking maan ... now u know !
Zolang de Maan en/of de temperatuur er is, en het is Zaterdag dan is het een GO-GO- ....

Het regende hier nog lekker vandaag alles is drijfnat.

Dus rond de volgende maan moeten we serieus gaan bidden tot Shiva voor een zomers klimaat ..

So get your lsd ready ... get your survival package ... and save your LSD resistence for the trip.

Stonie
c
chwoantalLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
Ik ben geen maanexpert helaas, maar na de piek blijft ie langer staan en kan je er langer van genieten.
Ik eis van de weergoden een droge ondergrond en een warme nachttemperatuur en aanvullend zou de Volle Maan de trip kunnen boosten vanwege de verlichting op de lokatie.
Er is eerder gevraagd waarom de fucking maan ... now u know !
Zolang de Maan en/of de temperatuur er is, en het is Zaterdag dan is het een GO-GO- ....

Het regende hier nog lekker vandaag alles is drijfnat.

Dus rond de volgende maan moeten we serieus gaan bidden tot Shiva voor een zomers klimaat ..

So get your lsd ready ... get your survival package ... and save your LSD resistence for the trip.

Stonie
Klik om te vergroten...

Mag ik ook op jullie meeting komen?
19 jr. oud, 3e trip.

plz:)?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh er is al een lijst? Count me in then :)
20 jr, 15e trip ofzo, waarvan 5e keer lsd I guess.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
niet hyperen !!

Ok beste LSD 'ers ...

Er is nog steeds onduidelijk merk ik.

Er is een lijst ja !!

Daar staan jullie al op dus maak je geen zorgen.

Ik zal de lijst even updaten doorlinken zodat iedereen kan controleren of ie erop staat.

Groetjes

Mahonie ...
c
chwoantalLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
Oh er is al een lijst? Count me in then :)
20 jr, 15e trip ofzo, waarvan 5e keer lsd I guess.
Klik om te vergroten...

Oow tellen alle trips mee.. :P Ik heb 2cb en 2ci ook al verscheidene keren gedaan, ketamine.. zit ook wel op 10 trips denk ik!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
chwoantal zei:
Oow tellen alle trips mee.. :P
Klik om te vergroten...
Maar dát zei ik niet :þ
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Goanaut zei:
Ergens in een natuurgebied bij A'dam ofzo, of is dat niet centraal genoeg?
Klik om te vergroten...

Dit wordt hem trippers voor de eerste try out sessie.
The Journey mag wat mij betreft voor zonsondergang beginnen, want de zonsondergang is een goede inleiding kwa kleuren en sfeer om te beginnen.
Ik zal er zijn vanaf 18.00 tot de volgende dag 18.00, dus 24 uur nonstop on the acid.

The quest list ...



Dwuze
Bewild
Kees Klapkaak
Lycergine25
Aldous
Daizy
PsychoChrono
Deadlock
Dreamweaver
Psychonaut'86
Lycergine
ExceptionalInsight
Intoxicated
Elles Dee
Azgaza
Blotje
Argulas
Chwoantal
Telefoon
Qocaïne
Matthijs
Immo
Patrick a.k.a Spaceface
Goanaut

Zommes




Dat zijn 20 personen, ik ga ervan uit dat er 10 echt komen precies goed.
Meer mag ook maar meetings vertel mij niets meer. De routebeschrijving wordt via de pm toe gezonden.

Can u feel the pressure ...

Stonie can.

Salud
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
OK omdat je zo aandringt ... :wink:

Kan er iemand instaan voor Meneer Zommes hehe ....

Done u are on the list.

:wave:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kan ik er nog bij?
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Damn ik heb nog steeds geen LSD kunnen vinden die knakker die het deze keer zal regelen heeft t weer eens af laten weten. Op solstice had ik nog wel ruim de gelegenheid, maar toen was ik al waus genoeg van ander snoepgoed... Misschien komt t nog wel voor die tijd uit de lucht vallen maar ik denk zoiezo wel dat ik het kan hebben. Zit de laatste manden super chill in mijn vel en eet de laatste tijd altijd twee porties paddo's als ik neem :) en heb al 5 jaar geen mindtrip meer gehad. We will see :smoke:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Patrick a.k.a Spaceface zei:
eet de laatste tijd altijd twee porties paddo's als ik neem :) en heb al 5 jaar geen mindtrip meer gehad. We will see :smoke:
Klik om te vergroten...

Dit kan ik niet echt volgen... Het is me nog nooit gelukt te trippen zonder mn mind!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergine25 zei:
OK omdat je zo aandringt ... :wink:

Kan er iemand instaan voor Meneer Zommes hehe ....

Done u are on the list.

:wave:
Klik om te vergroten...

ja hoor, zommes is chill :hearteyes:
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#16
hmm ik wou dat ik ook meekon maar ik ben 17 jaar en 8 maanden en heb nogmaar 2 keer getript.
:(

edit: op Acid weliswaar :) (paddo's wil ik niet eens).
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aldous zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
eet de laatste tijd altijd twee porties paddo's als ik neem :) en heb al 5 jaar geen mindtrip meer gehad. We will see :smoke:
Klik om te vergroten...

Dit kan ik niet echt volgen... Het is me nog nooit gelukt te trippen zonder mn mind!
Klik om te vergroten...
Dat wil nog niet zeggen dat het niet kan. Ik heb het vaak genoeg meegemaakt. Maar hij bedoelt denk ik zonder mindfuck :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
hehe to snel iedereen :wink: :beer:

nu ff me dealer bellen en LSD regele :flushed: :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Larz zei:
hmm ik wou dat ik ook meekon maar ik ben 17 jaar en 8 maanden en heb nog maar 2 keer getript.
:(

edit: op Acid weliswaar :)
Klik om te vergroten...

Amsterdam is ver weg jongen ... iemand die bereidt is zolang te reizen voor iets speciaals ga ik niets ontzeggen.
Als er iemand tegen is spreek dan nu ....

Die 3 maanden mogen niet mee tellen, heb je wel LSD anders heb je geen kans.

Zonder LSD geen kans .....

:hearteyes:
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#20
hey,

ik ben half belg half nl dus ik kan redelijk gemakkelijk naar amsterdam of omstrede geraken.

en acid??? i have loads of it :openmouth:

tripping right now (allez comming down welliswaar)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."