Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNew Years evening Amsterdam Ruigoord!!

New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

392 antwoorden
103 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wacky zei:
Wie van jullie zijn er volgende week ook op solstice ?

Ik iig wel, misschien dat jullie me daarna genoeg kennen :)
Klik om te vergroten...

Ik ga naar solstice en volgensmij meer leden. Er was al ergens in een topic gezet dat mensen van DF op solstice DF op hun arm zouden schrijven om elkaar te kunnen herkennen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inderdaad, maar er hadden er maar een stuk of 4 gereageerd geloof ik (inclusief wij)

maarja, beter 4 dan niemand. Ik zet wel DF erop.
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wow, een tripmeeting! Alhoewel ik graag LSD wil proberen, lijkt het voor me verstandiger dit te doen met mensen die ik ken...en niet met een groep van 20 wausen om me heen die ook HARD gaan. Ik ben nog niet zo bekend met trippen, op paddo's en hoge doses MDMA na. Haha, klinkt wel geniaal. Maar goed, veel plezier allemaal...en ik kom wel een keer terug als ik een ervaren tripper ben.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wacky zei:
Wie van jullie zijn er volgende week ook op solstice ?

Ik iig wel, misschien dat jullie me daarna genoeg kennen :)
Klik om te vergroten...

Goed punt, ik ben zeker op Solstice met een DF op mijn rechterbovenarm.
Als we elkaar daar alvast kunnen ontmoeten dan ben je meteen gescreened door mijn bodyquard en komt alles goed.

Geldt overigens voor iedereen niet alleen voor Wacky.

:hearteyes:
d
dwuzeLid
01-01-2024, 00:00
#5
DreamWeaver zei:
dwuze zei:
is het al gebeurd zie ik ook wel zitten laat me weten thanks :stoned:
Klik om te vergroten...

Dit is je eerste post, er zijn wat criteria waar de deelnemers aan moeten voldoen. Heb je al tripervaring? Ben je een bekende van iemand hier?

Zorg iig dat je een regular word hier, complete vreemden zijn eigenlijk niet welkom. Ik begin er zin in te krijgen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ervaring: zon 10j laten we beginnen met een joint dan menten dan speed dan eu coke dan karton dus de ervaring heb ik al maar inderdaad ben maar juist ingeschreven maar dacht gewoon da het fun zoe en wie slaat er dat nu af :stoned:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
dwuze zei:
DreamWeaver zei:
dwuze zei:
is het al gebeurd zie ik ook wel zitten laat me weten thanks :stoned:
Klik om te vergroten...

Dit is je eerste post, er zijn wat criteria waar de deelnemers aan moeten voldoen. Heb je al tripervaring? Ben je een bekende van iemand hier?

Zorg iig dat je een regular word hier, complete vreemden zijn eigenlijk niet welkom. Ik begin er zin in te krijgen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ervaring: zon 10j laten we beginnen met een joint dan menten dan speed dan eu coke dan karton dus de ervaring heb ik al maar inderdaad ben maar juist ingeschreven maar dacht gewoon da het fun zoe en wie slaat er dat nu af :stoned:
Klik om te vergroten...

Hehe, goed volk is altijd welkom :) We zijn alleen een beetje huiverig voor vrouwe justitia en onervaren mensen die onze eigen trip kunnen verneuken. Ontmoet Stonie straks maar op Solstice, als je een gekke A'dammer in een bloesje+zonnebril 'm ziet spacen dan heb je waarschijnlijk de goede voor je :hearteyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
hey Stonie ben ik ook welkom nu we elkaar ontmoet hebben? niet trippende waarschijnlijk of toch niet van die soortgelijke aard... :wink:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb eerlijk gezegd ook wel intresse in de meeting, maar is deze meeting zeer binnekort? Want anders zou ik precies liever wachten tot de volgende meeting (als ik ook ooit voorbij de strenge jury kom natuurlijk :P )
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi Doodkapje,

Je bent helaas niet ervaren genoeg, we gaan heel hard trippen op deze dag.
De meeters moeten daarom wel gehard zijn door ervaringen met de LSD.
Mengen van drugs soorten lijkt me ook geen goed plan.
Dan moeten we aparte meetings gaan houden voor paddos etc etc ...

Sitters willen we er niet bij hebben dus die job bestaat niet.

Voorlopig moet die kutregen maar is ophouden wordt er deprisief van.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De meeting komt er als de avond temperatuur het toelaat en/of dat de maan zich laat zien. Een lokatie heb ik al in gedachtes, en ik hoop dat deze dag op een Zaterdag zou kunnen vallen.


Groetjes

Stonie
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is er nog plaats voor 2 psychonauten? misschien? :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Osi` zei:
Verwacht zeker een dikke tripreport als da er toch eens van komt.
Zelf doe ik niet mee, ma kwil meevolgen ^^ ofcourse.
Klik om te vergroten...
Een apart gedeelte maken voor iedereen die geweest is. Kan iedereen zn report dumpen :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Kees Klapkaak zei:
Is er nog plaats voor 2 psychonauten? misschien? :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ben je al ingetript dan ?

Heb je eigen LSD ?

Ben je 18+

Ben je hier een bekende ?

Kennen wij jou ?

Dan ben je welkom !!!

Groet

Stonie
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wacky zei:
zullen we dan op fullmoon een mini trip meetingje doen ?
Klik om te vergroten...

Vriend van mij had ik kaartjes voor "ark of goa" laten meenemen, wist niet dat het op dezelfde dag was... dus helas geen full moon dit jaar ! ach vermaak me wel :beer:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
ful mon ben ik mss wel bij!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Flinter heb jij de voorwaardes wel doorgenomen ?

Ben jij DEA ?

CIA ?

Wie kent de Flinter ?
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik LSD kan krijgen dan ben ik er zeker.


-Flinter
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#18
dat is natuurlijk mits ik hier wat langer op het forum zit en mensen wat beter ken enzo (dacht dat het mij logisch leek maargoed :P).

Er zijn meerdere mensen op dit forum die kunnen bevestigen dat ik gewoon een jongen van 18 ben en geen DEA of CIA geen zorgen :P.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Wie dan ?

Noem er is 2 ?

Groet

Stonie
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mag ik ook op het lijstje? :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."