#1
Wacky zei:Wie van jullie zijn er volgende week ook op solstice ?
Ik iig wel, misschien dat jullie me daarna genoeg kennen![]()
Ik ga naar solstice en volgensmij meer leden. Er was al ergens in een topic gezet dat mensen van DF op solstice DF op hun arm zouden schrijven om elkaar te kunnen herkennen.

