Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer lsd

1ste keer lsd

103 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
C
CatoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog 1 vraagje dan: zijn er morning after producten a la l tryptophan voor LSD op de markt? of heeft iemand toevallig een oud hollandsch oma's recept voor de nawerking van LSD?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die zijn er niet omdat je t niet nodig hebt :P T geeft alleen een gelukzalig gevoel de dag erna. (of een depresief gevoel)

Trouwens, nog geprobeerd de republiek te redden van caesar mr. cato? :beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cato zei:
Nog 1 vraagje dan: zijn er morning after producten a la l tryptophan voor LSD op de markt? of heeft iemand toevallig een oud hollandsch oma's recept voor de nawerking van LSD?
Klik om te vergroten...

Niet echt nodig hoor. LSD put geen voorraden uit, dus je hoeft ook niks bij te voegen daarna. Het enige is dat de trip 12 uur duurt en je enigsinds moe kan zijn. LSD geeft absoluut geen kater. Ik raad een goed ontbijt en een glas vruchtensap aan de volgende dag, meer is echt niet nodig.
C
CatoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pikachu zei:
Trouwens, nog geprobeerd de republiek te redden van caesar mr. cato? :beer:
Klik om te vergroten...

Heb nog zo mn best gedaan maar die lul van een Caesar is me te slim afgeweest. Daarom zat er niets anders op dan mn ingewanden eruit te halen. Balen...

En jij... nog iemand geelectrocuteerd de laatste tijd of heb je weer de godganze dag in je pokebal lopen chille? :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
V. Funny
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Proef ik daar een licht sarcastische ondertoon? ;(
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cato zei:
Hoi

Nog een korte vraag over de eerste ontmoeting met Alice Dee: mijn date met haar staat voor aankomende zaterdag(middag) gepland, ware het niet dat ik er gister achter kwam dat ik de volgende dag om 11 uur opgehaald wordt om naar een gortdroge familiedag te gaan. Is het te combineren of beinvloed de tijdsdruk mijn trip op een negatieve manier? Need some advise...!!!
Klik om te vergroten...
mja neem de trip dan niet te laat, zodat je nog kunt slapen enzo..

ik heb na mijn 20ste verjaardag ook op een familiefeest moeten staan en ik had die avond een halve maya en 20-tal glazen alcohol gedronken.. Ik heb die nacht 3 uur geslapen en toen ik dan opstond was ik nog steeds totaaaal van de wereld.. ik was nog redelijk verward toen (was ook echt een scheve avond :tongueout:) en een half uur later moest ik op da familiefeest staan :rolleyes: .. ik heb mijzelf echt moeten doen ontnuchteren op die tijd en dat was nog vrij goed gelukt maar damn kzou het toch niemand aanraden hoor :wave:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Pikachu zei:
Helaas is de pokemonhype over, dus ik ben nu werkeloos :(

Ash is aan de crack geraakt en heeft me verkocht :(
Klik om te vergroten...

whahah :mrgreen:

It's a perfect day for LSD

vandaag gaat het gebeuren samen met Cato voor de eerste keer

ik ben benieuwd, binnen een half uur neem ik een dot! :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Succes ik zal een kaars voor jullie opsteken .....
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
-spaceman- zei:
It's a perfect day for LSD

vandaag gaat het gebeuren samen met Cato voor de eerste keer

ik ben benieuwd, binnen een half uur neem ik een dot! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Nice, wij zullen tegelijkertijd trippen dan :grin: (ik begin rond 3 uur)

Veel plezier!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
dankje wel, het moment van de waarheid is aangebroken! :hearteyes: :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Goh gezellig !!

Een meeting ?


:hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zit nu op de wibautstraat in amsterdam!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
nog ff 1 vraagje het gevoel is nog iet echt op komen zetten maar hoelang moet ik die dot in mn mond houden?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Blijven sabbelen tot je tript .... als je na 2 uur nog niets voelt een dotje erbij

Als je dan na 2 uur nog niets voelt pak dan de metro maar.......

:hearteyes:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#16
:wave:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
woooooooooooooooooooooooooooooooow

is het eenigste wat ik kan zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wooooooooooooooooooooooooow

:hearteyes: :hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
-spaceman- zei:
woooooooooooooooooooooooooooooooow

is het eenigste wat ik kan zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wooooooooooooooooooooooooow

:hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha vet! Enjoy! :hearteyes: :wave:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#19
De voorpret begint bij mij nu ook te kriebelen..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
wwwooooohhh op een uitgedroogde kattekorrel dat kan niet waar zijn !!

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."