#1
dankje wel, het moment van de waarheid is aangebroken!




-spaceman- zei:woooooooooooooooooooooooooooooooow
is het eenigste wat ik kan zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wooooooooooooooooooooooooow
![]()
![]()

-spaceman- zei:woooooooooooooooooooooooooooooooow
is het eenigste wat ik kan zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wooooooooooooooooooooooooow
![]()
![]()

Bengt zei:Om te beginnen, begin met een halve trip.
Als je je achter een tijdje nog steeds goed voelt en je kan meer aan kun je nog steeds de rest binnengooien.
Vrije natuur is inderdaad een leuke plaats.
Ik neem mijn trips het liefst in de late namiddag.
Neem een fles water mee.
Een sitter de eerste keer is altijd handig meegenomen.
Veel plezier.
Jaimie zei:Aan honger denk je niet,maar als er dan toch iemand met eten afkomen kun je wel serieus wat eten,vooral als je dan ook nog es geblowd hebt,dit is toch het geval bij mij op paddo's
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."