Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer lsd

1ste keer lsd

103 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dankje wel, het moment van de waarheid is aangebroken! :hearteyes: :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Goh gezellig !!

Een meeting ?


:hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zit nu op de wibautstraat in amsterdam!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
nog ff 1 vraagje het gevoel is nog iet echt op komen zetten maar hoelang moet ik die dot in mn mond houden?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Blijven sabbelen tot je tript .... als je na 2 uur nog niets voelt een dotje erbij

Als je dan na 2 uur nog niets voelt pak dan de metro maar.......

:hearteyes:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#6
:wave:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
woooooooooooooooooooooooooooooooow

is het eenigste wat ik kan zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wooooooooooooooooooooooooow

:hearteyes: :hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
-spaceman- zei:
woooooooooooooooooooooooooooooooow

is het eenigste wat ik kan zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wooooooooooooooooooooooooow

:hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha vet! Enjoy! :hearteyes: :wave:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#9
De voorpret begint bij mij nu ook te kriebelen..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
wwwooooohhh op een uitgedroogde kattekorrel dat kan niet waar zijn !!

Stonie
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
-spaceman- zei:
woooooooooooooooooooooooooooooooow

is het eenigste wat ik kan zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wooooooooooooooooooooooooow

:hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha geweldig. Zo gaath et bij mij op LSD ook altijd. Zo van "WOOOW kijk dat!", en dan gaat de tripgenoot zo van: 'WOOOOOOOOW ja! woooow' en ik weer: 'woooow echt he woooooow'.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
living colors....

iedereen moet er zo 1

p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#13
:wave:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
wat is dat ding?

fucking ziek...

hij gaat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk op lsd! :) :)

beetje aan het chillen met mn man ozric tentacles


prachtige muziek!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
heb je echt niets meer te vertellen ?

wahwhahwhawa ....

Stonie wacht met spannig af op de spaceman !!
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey, ik en 3 vrienden zijn van plan binnen een paar weken lsd te gaan doen. Maar we weten niet goed hoe te werk te gaan,
We zijn allemaal 17 jaar
1 ervan gebruikt dikwijls xtc
2 ervan paar keer
en 1 persoon 1 keer

voor de rest nog geen drugs gebruikt

nu wilde we het gewoon in de vrije natuur doen, zegge tege de ouders dat we ergens gaan slapen en bla bla bla...

Kan je dan het best 's morgens/ 's middags je zegeltje innemen? of mss 's avonds

we zijn het van plan in de vrije natuur te doen, bij iemand thuis lijkt te riskant en gaan we te zenuwachtig worde en mss scheef gaan?

en krijg je van lsd honger of dorst ofzo? ik weet er eigenlijk niets van maar wil echt wel een keer hallucineren, heb het nog nooit gdn, de andere ook niet.
En wat als er iemand scheef gaat, wat kan je het best met deze persoon doen? Er zal waarschijnlijk geen sitter bijzijn, maar als dit echt nodig is kan daarvoor gezorgd worden :)

alvast bedankt
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#17
Om te beginnen, begin met een halve trip.
Als je je achter een tijdje nog steeds goed voelt en je kan meer aan kun je nog steeds de rest binnengooien.

Vrije natuur is inderdaad een leuke plaats.
Ik neem mijn trips het liefst in de late namiddag.
Neem een fles water mee.
Een sitter de eerste keer is altijd handig meegenomen.

Veel plezier.
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Bengt zei:
Om te beginnen, begin met een halve trip.
Als je je achter een tijdje nog steeds goed voelt en je kan meer aan kun je nog steeds de rest binnengooien.

Vrije natuur is inderdaad een leuke plaats.
Ik neem mijn trips het liefst in de late namiddag.
Neem een fles water mee.
Een sitter de eerste keer is altijd handig meegenomen.

Veel plezier.
Klik om te vergroten...

ok bedankt, maar verdwijnt het honger gevoel of blijft dees ook, en als j het in de late namiddag pakt is het dan niet raar als het nacht word?
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je zal waarschijnlijk zo van de kaart zijn of het zo vet vinden dat je aan honger niet meer denk,maar als ze dan toch afkomen met eten kun je wel serieus wat binnen schrokken,vooral als je dan ook nog eens geblowd hebt,dit is toch het geval bij mij op paddo's
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Jaimie zei:
Aan honger denk je niet,maar als er dan toch iemand met eten afkomen kun je wel serieus wat eten,vooral als je dan ook nog es geblowd hebt,dit is toch het geval bij mij op paddo's
Klik om te vergroten...

ok mjah. ik blow nooit, 1 keer gedaan in zatte bui en kwam ni goed:), we zulle toch maar voor ete zorgen. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."