Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer lsd

1ste keer lsd

103 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
jawel je hebt nog bier en wiet nodig :tongueout:

aja wit doet ij niet, bier alleen dan
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey, ik en 3 vrienden zijn van plan binnen een paar weken lsd te gaan doen. Maar we weten niet goed hoe te werk te gaan,
We zijn allemaal 17 jaar
1 ervan gebruikt dikwijls xtc
2 ervan paar keer
en 1 persoon 1 keer

voor de rest nog geen drugs gebruikt

nu wilde we het gewoon in de vrije natuur doen, zegge tege de ouders dat we ergens gaan slapen en bla bla bla...

Kan je dan het best 's morgens/ 's middags je zegeltje innemen? of mss 's avonds

we zijn het van plan in de vrije natuur te doen, bij iemand thuis lijkt te riskant en gaan we te zenuwachtig worde en mss scheef gaan?

en krijg je van lsd honger of dorst ofzo? ik weet er eigenlijk niets van maar wil echt wel een keer hallucineren, heb het nog nooit gdn, de andere ook niet.
En wat als er iemand scheef gaat, wat kan je het best met deze persoon doen? Er zal waarschijnlijk geen sitter bijzijn, maar als dit echt nodig is kan daarvoor gezorgd worden :)

alvast bedankt
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#3
Om te beginnen, begin met een halve trip.
Als je je achter een tijdje nog steeds goed voelt en je kan meer aan kun je nog steeds de rest binnengooien.

Vrije natuur is inderdaad een leuke plaats.
Ik neem mijn trips het liefst in de late namiddag.
Neem een fles water mee.
Een sitter de eerste keer is altijd handig meegenomen.

Veel plezier.
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bengt zei:
Om te beginnen, begin met een halve trip.
Als je je achter een tijdje nog steeds goed voelt en je kan meer aan kun je nog steeds de rest binnengooien.

Vrije natuur is inderdaad een leuke plaats.
Ik neem mijn trips het liefst in de late namiddag.
Neem een fles water mee.
Een sitter de eerste keer is altijd handig meegenomen.

Veel plezier.
Klik om te vergroten...

ok bedankt, maar verdwijnt het honger gevoel of blijft dees ook, en als j het in de late namiddag pakt is het dan niet raar als het nacht word?
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je zal waarschijnlijk zo van de kaart zijn of het zo vet vinden dat je aan honger niet meer denk,maar als ze dan toch afkomen met eten kun je wel serieus wat binnen schrokken,vooral als je dan ook nog eens geblowd hebt,dit is toch het geval bij mij op paddo's
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaimie zei:
Aan honger denk je niet,maar als er dan toch iemand met eten afkomen kun je wel serieus wat eten,vooral als je dan ook nog es geblowd hebt,dit is toch het geval bij mij op paddo's
Klik om te vergroten...

ok mjah. ik blow nooit, 1 keer gedaan in zatte bui en kwam ni goed:), we zulle toch maar voor ete zorgen. :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
LSD duurt vrij lang; tussen de 8 en 12 uur waarvan de piek toch zeker een uur of 5-6; het is dus wel raadzaam om eten mee te nemen gewoon omdat je daar heel lang zal zitten.
Verder.. begin inderdaad met een halve zegel, na een paar uur bijpakken kan altijd. Ik neem LSD zelf meestal 's avonds, of later in de nacht zelfs maar dan haal ik de opvolgende nacht door en blijf ik gewoon 48 uur wakker. Als je daar geen zin in hebt is het aan te raden om het niet te laat in de nemen; dus in de middag of vroege avond. Dan zal je 's nachts ook nog wel na trippen maar niet een uur of 11 de volgende ochtend de grond nog zien bewegen.
Verder: veel plezier
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt allemaal heel leuk hoe jullie het willen gaan doen.

LSD is heel euforisch en ik vind het makkelijk te sturen. Het is juist heel mooi om het van licht, schemerig naar donker te zien gaan. Het gaat gewoon heel geleidelijk.

Ik heb meestal dus gigantische honger als ik er weer uit aan het komen ben, maar ja, dat is bij iedereen verschillend.
Neem gewoon wat eten en drinken mee. Kan je altijd nog zien of je er zin in hebt of niet.

Ik ben meteen begonnen met een hele zegel de eerste keeren dat beviel me prima en ik neem er vaak nog wel lsd bovenop om het te versterken en te verlengen, laatst heb ik gelukkig eens een keer een zegel gehad, waar ik er maar een voor nodig had. De beste zegel ever! Euforisch en visueel ten top. Doordat ik gehoord had dat het vrij sterk was heb ik deze niet in zijn geheel genomen meteen, maar later dus wel bijgepakt.
Deze proefde je dus ook echt mega goed, hele sterke smaak al.
Als ik een halve neem, is het gewoon niet krachtig genoeg. Maar ik zou toch zeggen begin met een halve zegel en je kunt altijd bijnemen. Je merkt het vanzelf. Het gaat allemaal vanzelf en geleidelijk en je gaat er ook geleidelijk weer uit, dat vind ik het fijne van LSD.

Veel plezier alvast en laat weten hoe het is geweest. :wave:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is ook tof om het om 4/5 uur 's nachts te nemen, want dan word het licht als je net op je piek zit! Dat zorgt voor een positieve impuls, daarbij schijnt dan de lucht het meeste spirituele energie te bevatten. Misschien vind je dat nu niet zo belangrijk, maar dan vast wel :mrgreen: .

En dan om een uur of 5 's middags ben je lekker uitgespaced, en kun je fijn naar huis, wat eten, en dan lekker pitten. Lijkt mij persoonlijk ideaal!

Goed idee trouwens om het buiten te doen, kies voor een mooie natuurrijke omgeving! Oja, nog een tip: neem voldoende warme kleren mee, en kleden enzo, misschien zelfs een tentje? Het is heel fijn om je tijdens je trip lekker te voelen!
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik zou echt je niet aanraden om LSD te pakken zonder dat je een knusse thuisbasis hebt. ik heb het al eens gedaan en na een uur of 6 begon ik toch wel te verlangen naar een warme en droge plek, een knusse zetel en een deftige geluidsinstallatie. gelukkig konden we crashen in een kot van iemand waar wat zetels staan enzo. LSD is zeer uitputtend (vooral de eerste keer) en na een uur of 6-8 heb je het buiten wel gezien, geloof mij.
het kan zijn dat ik een trunt ben, maar ik heb toch graag wat luxe bij het trippen en krijg het zeer rap koud.
als jij en je vrienden tegen een stootje kunnen, en het is mooi droog weer dan is het wel doenbaar. zoniet raad ik het af.
LSD is namelijk geen speelgoed zoals xtc.
maar ik denk wel dat bier het wat gemakkelijker maakt. (?)
doe je het toch, zorg zeker voor genoeg eten en drinken, en als het kan, verstop dan ergens een slaapzak, je weet maar nooit
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik begin er helemaal zin in te krijgen door jullie enthousiaste verhalen.. :grin: Maar goed, toch nog maar even wachten.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
TechNora zei:
Het is ook tof om het om 4/5 uur 's nachts te nemen, want dan word het licht als je net op je piek zit!
/quote]

Ik heb het ook wel eens om 3 uur genomen, toen zat ik ook nog flink in de trip toen de zon opkwam, alleen was het kutweer dus hielt ik de gordijnen dicht om de nacht te verlengen, haha.
Klik om te vergroten...
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#13
teebo zei:
ik zou echt je niet aanraden om LSD te pakken zonder dat je een knusse thuisbasis hebt. ik heb het al eens gedaan en na een uur of 6 begon ik toch wel te verlangen naar een warme en droge plek, een knusse zetel en een deftige geluidsinstallatie. gelukkig konden we crashen in een kot van iemand waar wat zetels staan enzo. LSD is zeer uitputtend (vooral de eerste keer) en na een uur of 6-8 heb je het buiten wel gezien, geloof mij.
het kan zijn dat ik een trunt ben, maar ik heb toch graag wat luxe bij het trippen en krijg het zeer rap koud.
als jij en je vrienden tegen een stootje kunnen, en het is mooi droog weer dan is het wel doenbaar. zoniet raad ik het af.
LSD is namelijk geen speelgoed zoals xtc.
maar ik denk wel dat bier het wat gemakkelijker maakt. (?)
doe je het toch, zorg zeker voor genoeg eten en drinken, en als het kan, verstop dan ergens een slaapzak, je weet maar nooit
Klik om te vergroten...

mjah, komt allemaal wel in orde, zorge er gewoon voor dat we een kampvuur kune make fzo, dan word het niet te koud en voor extra kleren zorgen :), natuurlijk ok wa bier :)
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#14
nog een vraag, hoe bewaar je lsd? :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
takedown84 zei:
nog een vraag, hoe bewaar je lsd? :)
Klik om te vergroten...

Doe het in zilverfolie in een leeg wiet zakje en leg dat op een donkere plek waar het niet heel warm wordt.
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
takedown84 zei:
nog een vraag, hoe bewaar je lsd? :)
Klik om te vergroten...

Doe het in zilverfolie in een leeg wiet zakje en leg dat op een donkere plek waar het niet heel warm wordt.
Klik om te vergroten...

ok, thx, de koelkast is het beste zeker? maarjah, kwoon thuis en als m'n moeder da vind word ze zot :tongueout:

ik zoek wel plaatsje in de kelder :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
takedown84 zei:
azgaza zei:
takedown84 zei:
nog een vraag, hoe bewaar je lsd? :)
Klik om te vergroten...

Doe het in zilverfolie in een leeg wiet zakje en leg dat op een donkere plek waar het niet heel warm wordt.
Klik om te vergroten...

ok, thx, de koelkast is het beste zeker? maarjah, kwoon thuis en als m'n moeder da vind word ze zot :tongueout:

ik zoek wel plaatsje in de kelder :)
Klik om te vergroten...

Ik weet niet; ik bewaar ze zelf niet in de koelkast zelfs al vind mijn moeder het prima dat ik het neem (ze weet ook van al mijn trips). Buiten de koelkast kan je ze ook wel zeker een paar maanden bewaren op de manier die ik eerder omschreef.
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
takedown84 zei:
azgaza zei:
takedown84 zei:
nog een vraag, hoe bewaar je lsd? :)
Klik om te vergroten...

Doe het in zilverfolie in een leeg wiet zakje en leg dat op een donkere plek waar het niet heel warm wordt.
Klik om te vergroten...

ok, thx, de koelkast is het beste zeker? maarjah, kwoon thuis en als m'n moeder da vind word ze zot :tongueout:

ik zoek wel plaatsje in de kelder :)
Klik om te vergroten...

Ik weet niet; ik bewaar ze zelf niet in de koelkast zelfs al vind mijn moeder het prima dat ik het neem (ze weet ook van al mijn trips). Buiten de koelkast kan je ze ook wel zeker een paar maanden bewaren op de manier die ik eerder omschreef.
Klik om te vergroten...

ok thx, chille moeder? xD
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha ja, mijn moeder is wel chill ja.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
heb je echt niets meer te vertellen ?

wahwhahwhawa ....

Stonie wacht met spannig af op de spaceman !!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."