#1
jawel je hebt nog bier en wiet nodig ![:tongueout:]()
aja wit doet ij niet, bier alleen dan
aja wit doet ij niet, bier alleen dan
Bengt zei:Om te beginnen, begin met een halve trip.
Als je je achter een tijdje nog steeds goed voelt en je kan meer aan kun je nog steeds de rest binnengooien.
Vrije natuur is inderdaad een leuke plaats.
Ik neem mijn trips het liefst in de late namiddag.
Neem een fles water mee.
Een sitter de eerste keer is altijd handig meegenomen.
Veel plezier.
Jaimie zei:Aan honger denk je niet,maar als er dan toch iemand met eten afkomen kun je wel serieus wat eten,vooral als je dan ook nog es geblowd hebt,dit is toch het geval bij mij op paddo's

.TechNora zei:Het is ook tof om het om 4/5 uur 's nachts te nemen, want dan word het licht als je net op je piek zit!
/quote]
Ik heb het ook wel eens om 3 uur genomen, toen zat ik ook nog flink in de trip toen de zon opkwam, alleen was het kutweer dus hielt ik de gordijnen dicht om de nacht te verlengen, haha.
teebo zei:ik zou echt je niet aanraden om LSD te pakken zonder dat je een knusse thuisbasis hebt. ik heb het al eens gedaan en na een uur of 6 begon ik toch wel te verlangen naar een warme en droge plek, een knusse zetel en een deftige geluidsinstallatie. gelukkig konden we crashen in een kot van iemand waar wat zetels staan enzo. LSD is zeer uitputtend (vooral de eerste keer) en na een uur of 6-8 heb je het buiten wel gezien, geloof mij.
het kan zijn dat ik een trunt ben, maar ik heb toch graag wat luxe bij het trippen en krijg het zeer rap koud.
als jij en je vrienden tegen een stootje kunnen, en het is mooi droog weer dan is het wel doenbaar. zoniet raad ik het af.
LSD is namelijk geen speelgoed zoals xtc.
maar ik denk wel dat bier het wat gemakkelijker maakt. (?)
doe je het toch, zorg zeker voor genoeg eten en drinken, en als het kan, verstop dan ergens een slaapzak, je weet maar nooit
takedown84 zei:nog een vraag, hoe bewaar je lsd?![]()
azgaza zei:takedown84 zei:nog een vraag, hoe bewaar je lsd?![]()
Doe het in zilverfolie in een leeg wiet zakje en leg dat op een donkere plek waar het niet heel warm wordt.
takedown84 zei:azgaza zei:takedown84 zei:nog een vraag, hoe bewaar je lsd?![]()
Doe het in zilverfolie in een leeg wiet zakje en leg dat op een donkere plek waar het niet heel warm wordt.
ok, thx, de koelkast is het beste zeker? maarjah, kwoon thuis en als m'n moeder da vind word ze zot
ik zoek wel plaatsje in de kelder![]()
azgaza zei:takedown84 zei:azgaza zei:takedown84 zei:nog een vraag, hoe bewaar je lsd?![]()
Doe het in zilverfolie in een leeg wiet zakje en leg dat op een donkere plek waar het niet heel warm wordt.
ok, thx, de koelkast is het beste zeker? maarjah, kwoon thuis en als m'n moeder da vind word ze zot
ik zoek wel plaatsje in de kelder![]()
Ik weet niet; ik bewaar ze zelf niet in de koelkast zelfs al vind mijn moeder het prima dat ik het neem (ze weet ook van al mijn trips). Buiten de koelkast kan je ze ook wel zeker een paar maanden bewaren op de manier die ik eerder omschreef.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."