Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer lsd

1ste keer lsd

103 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
Flinter zei:
lysergine25 zei:
Goh gezellig !!

Een meeting ?


:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Laten we er een keer een egte houden met een paar man I LOVE LSD :hearteyes: .

meest visuele en psychologische ervaringen ooit met LSD alles wordt zo duidelijk maar tegelijkertijd klopt niets meer :grin:.
Klik om te vergroten...

Bij mij wordt alles erg onduidleijk ....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

haha hij voelt het gevoel al weer opkomen :hearteyes: :hearteyes:
A
AJLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bah! :grin: Al dat lezen krijg ik alleen maar zin om nog een keer LSD te doen! :)

Vorige maand eerste keer LSD, was geweldig! Een van de meest coole ervaringen ooit!
Was van plan het de komende tijd nog wel vaker te doen, maar nu zijn ze blijkbaar niet te krijgen komende 8 maanden...
Jammer, had het gevoel nog maar net te beginnen =[

Had 1 zegel, volgende keer misschien anderhalve? =]
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ja zeker doen. waarom zijn ze 8 maanden weg?
A
AJLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik woon net een paar maanden in Groningen (ken het hier nog maar een klein beetje :wink:) en m'n vrienden kopen LSD van een oude hippie- en die heeft ze nu niet meer.
Hij zegt ze pas over 8 maanden weer te hebben. Oeps, hehe.

Edit: Coole avatar man. ;D Viel me nu pas op.
H
Hoge Snelheids TreinLid
01-01-2024, 00:00
#5
crap

ik wil lsd, echt niet te geloven graag. maar ik woon net onder amsterdam in een klein boeren dorp en heb dus echt geen contact met iets dat ook maar lijkt op een lsd of enig ander drugs verspreidend persoon. heeft iemand heel toevallig een bekende uit amsterdam die me kan hooken,.?
dan kan ik tenminste ook delen met dit stukje forum :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: crap

Hoge Snelheids Trein zei:
ik wil lsd, echt niet te geloven graag. maar ik woon net onder amsterdam in een klein boeren dorp en heb dus echt geen contact met iets dat ook maar lijkt op een lsd of enig ander drugs verspreidend persoon. heeft iemand heel toevallig een bekende uit amsterdam die me kan hooken,.?
dan kan ik tenminste ook delen met dit stukje forum :grin:
Klik om te vergroten...

dude wie zoekt zal vinden!

je mag hier NIET* dealen of naar drugs vragen

Op dit forum zitten mensen uit breukelen en maarssen (dorpen) die er ook aan kunnen komen!

* Met dank aan de oplettende mens :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: crap

-spaceman- zei:
dude wie zoekt zal vinden!

je mag hier niet dealen of naar drugs vragen
Klik om te vergroten...
:wink:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Arme jongen, hij zal dit bericht nooit te zien krijgen omdat hij gebanned is :(

Lezen leer je op de basisschool, je kan er echter zo veel mee later! Zoals... forumregels lezen! :P
H
Hoge Snelheids TreinLid
01-01-2024, 00:00
#9
euhm, ik geloof dat ik het bij de eerste keer al begrepen had,.
maar laat de rest van de oplettende mens vooral niet schromen en blijf opletten.
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#10
;x
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
mocridhe zei:
LSD kom je écht tegen als je eraan toe bent, de tijd rijp is, ofzo. Ik liep er al een tijd mee in mn hoofd maar ja, je loopt niet even naar de supermarkt voor een paar zegels. En toen inééns waren ze binnen handbereik. Typisch. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ja best appart he, mensen hadden dat mij ook wel eens gezegd, dat je het zo vinden als de tijd rijp is. En.. ik had serieus geen betere timing kunnen kiezen; het begin van mijn mooiste zomer op een pracht locatie, moet zeggen dat ik de twee jaar daarvoor dat ik wel al intresse had het ook níet kon vinden, alleen steeds bijna, maar dan kwam er weer iets tussen.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat dit het bewijs is dat het lot bestaat :mrgreen: Ik had trouwens precies hetzelfde, maar opzich met alle drugs, kwam allemaal mooi uit :hearteyes:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat is ook wel waar, alleen is LSD een stuk moelijker aan te komen dan bijv. Coke of XTC. Dat is echt te makkelijk. Ik heb ook met geluk een zegeltje weten te bemachtigen.
A
AbusanLid
01-01-2024, 00:00
#14
baarsjesbewoner zei:
dat is ook wel waar, alleen is LSD een stuk moelijker aan te komen dan bijv. Coke of XTC. Dat is echt te makkelijk. Ik heb ook met geluk een zegeltje weten te bemachtigen.
Klik om te vergroten...

Hier is het net omgekeerd, waar ik wel blij om ben. :)
H
Hoge Snelheids TreinLid
01-01-2024, 00:00
#15
ajed:) ik ben overtuigd ik kijk wel op het op me pad komt. maar dat neemt niet weg dat ik het lot een beetje ga helpen,.
zijn er trouwens ook mensen hier die wel eens mescaline heeft gebruikt? ik ben er ook vet nieuwsgierig naar. maasr alles op ze tijd
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
heb je echt niets meer te vertellen ?

wahwhahwhawa ....

Stonie wacht met spannig af op de spaceman !!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
jawel je hebt nog bier en wiet nodig :tongueout:

aja wit doet ij niet, bier alleen dan
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
takedown84 zei:
azgaza zei:
Erbij blowen vind ik ook altijd prettig, verder vind ik LSD op feestjes ook altijd erg leuk, altijd wel iets te doen of te zien, en sitters zijn inderdaad niet nodig als je iemand erbij hebt met ervaring ofzo; of een groepje vrienden die allemaal niet te veel nemen.
Klik om te vergroten...

ik ken niemand dat al lsd heeft gedaan :)
Klik om te vergroten...

Dan zou ik ervoor zorgen dat als je geen sitter hebt dat niemand te veel neemt, dus gewoon allemaal rustig aan beginnen. LSD is bij mij overwegend mentaal helderder dan paddo's, en al mijn vrienden die lsd hebben genomen kwamen tot dezelfde conclusie, hoewel dat natuurlijk niet voor alle verhoudingen geld; 300 ug LSD is hoe dan ook verawrrender dan een halve portie paddo's. Maar een halve of hele gemiddelde zegel zal waarschijnlijk niet al te zwaar vallen.
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb gisternacht voor de 1e keer getript op LSD, ben ook 17 :)

Was erg vet, maar was ook op 'n feest waar dat allemaal kon enzo. En daar dichtbij woont een vriend van me op zichzelf die ook mee ging dus we konden altijd relaxed naar binnen.

Ik zou de 1e keer ook afraden op in de bossen te trippen. Sowiso ligt het er wel aan of je sterke of minder sterke hebt, maar met die LSD die ik gister had, was ik gek geworden in de bossen. Muziek is sowiso erg belangrijk, en ik denk dat je 't ook erg koud kunt gaan krijgen :rolleyes:

Ik zou er nog eens goed over nadenken of jullie zeker in de bossen willen trippen. Het is echt een stuk heftiger dan XTC, en als je slim bent (heb ik wel gedaan) zou ik eerst een keer paddo's doen. Dat duurt minder lang, en dan weet je een beetje meer wat je kunt verwachten. Daarbij vind ik (weet niet hoe de rest daarover denkt?) paddo's minder heftig, en minder beangstigend.

Als je van blowen al niet goed werd, dan wens ik je veel suc6 met LSD :wink: Haha!

Naar maar als jullie er echt zeker van zijn, dan wens ik je een vette trip, maak er iets leuks van :P
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#20
RoosJe16 zei:
Heb gisternacht voor de 1e keer getript op LSD, ben ook 17 :)

Was erg vet, maar was ook op 'n feest waar dat allemaal kon enzo. En daar dichtbij woont een vriend van me op zichzelf die ook mee ging dus we konden altijd relaxed naar binnen.

Ik zou de 1e keer ook afraden op in de bossen te trippen. Sowiso ligt het er wel aan of je sterke of minder sterke hebt, maar met die LSD die ik gister had, was ik gek geworden in de bossen. Muziek is sowiso erg belangrijk, en ik denk dat je 't ook erg koud kunt gaan krijgen :rolleyes:

Ik zou er nog eens goed over nadenken of jullie zeker in de bossen willen trippen. Het is echt een stuk heftiger dan XTC, en als je slim bent (heb ik wel gedaan) zou ik eerst een keer paddo's doen. Dat duurt minder lang, en dan weet je een beetje meer wat je kunt verwachten. Daarbij vind ik (weet niet hoe de rest daarover denkt?) paddo's minder heftig, en minder beangstigend.

Als je van blowen al niet goed werd, dan wens ik je veel suc6 met LSD :wink: Haha!

Naar maar als jullie er echt zeker van zijn, dan wens ik je een vette trip, maak er iets leuks van :P
Klik om te vergroten...

word wel lache, trouwens, wa zijn van plan onze zegel te pakken rond 3-4 uur in de namiddag en dan gewoon nachtje kamperen, zo koud word het trouwens niet, we zorgen wel da we van die bbq kolen hebben, voor warm te houden,
Ik ben van plan ook te beginnen met een halve zegel en als het niet sterk genoeg is de rest:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."