Heb gisternacht voor de 1e keer getript op LSD, ben ook 17
Was erg vet, maar was ook op 'n feest waar dat allemaal kon enzo. En daar dichtbij woont een vriend van me op zichzelf die ook mee ging dus we konden altijd relaxed naar binnen.
Ik zou de 1e keer ook afraden op in de bossen te trippen. Sowiso ligt het er wel aan of je sterke of minder sterke hebt, maar met die LSD die ik gister had, was ik gek geworden in de bossen. Muziek is sowiso erg belangrijk, en ik denk dat je 't ook erg koud kunt gaan krijgen
Ik zou er nog eens goed over nadenken of jullie zeker in de bossen willen trippen. Het is echt een stuk heftiger dan XTC, en als je slim bent (heb ik wel gedaan) zou ik eerst een keer paddo's doen. Dat duurt minder lang, en dan weet je een beetje meer wat je kunt verwachten. Daarbij vind ik (weet niet hoe de rest daarover denkt?) paddo's minder heftig, en minder beangstigend.
Als je van blowen al niet goed werd, dan wens ik je veel suc6 met LSD
![:wink:]()
Haha!
Naar maar als jullie er echt zeker van zijn, dan wens ik je een vette trip, maak er iets leuks van :P