#1
Tsja mijn reisgenoten kunnen louter zaterdag... en kwart/halve zegeltjes is geen optie omdat we van die kleine balletjes-dingen hebben. Het wordt dus ofwel gewoon doen en proberen niet te stressen ofwel niet doen... tricky tricky tricky
RoosJe16 zei:En al getript?
Ben benieuwd!!
Totale bullshit! Tijdens mijn trip had ik echt wel af en toe iemand nodig die me uit mijn oneindige gedachtespiraal haalde. Belangrijk is wel dat de persoon de LSD accepteert en zich in jou situatie kan verplaatsen.sjaartrol zei:ook heb ik noog noooit getript met tripsitter... en da lijkjt me totaal overbodig ook... ik vind trouwes als ik aan het trippe ben de "nuchtere" mense een beetje afstotend..
Als je van blowen al niet goed werd, dan wens ik je veel suc6 met LSDHaha!
Naar maar als jullie er echt zeker van zijn, dan wens ik je een vette trip, maak er iets leuks van :P
is het niet omgekeerd? schijnt dat bij lsd dat zwaare paddo gevoel er niet is, en het wat dragelijker is dan sommige paddo trips,achja ik denk dat het beetje afhangt van persoon to persoon. Ik vindt het vanavond wel zelf uit![]()

Bengt zei:Om te beginnen, begin met een halve trip.
Als je je achter een tijdje nog steeds goed voelt en je kan meer aan kun je nog steeds de rest binnengooien.
Vrije natuur is inderdaad een leuke plaats.
Ik neem mijn trips het liefst in de late namiddag.
Neem een fles water mee.
Een sitter de eerste keer is altijd handig meegenomen.
Veel plezier.
Jaimie zei:Aan honger denk je niet,maar als er dan toch iemand met eten afkomen kun je wel serieus wat eten,vooral als je dan ook nog es geblowd hebt,dit is toch het geval bij mij op paddo's

.TechNora zei:Het is ook tof om het om 4/5 uur 's nachts te nemen, want dan word het licht als je net op je piek zit!
/quote]
Ik heb het ook wel eens om 3 uur genomen, toen zat ik ook nog flink in de trip toen de zon opkwam, alleen was het kutweer dus hielt ik de gordijnen dicht om de nacht te verlengen, haha.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."