Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vorige week eerste keer overdag getript op LSD (na 4 keer 's nachts). En ik vind overdag veel leuker persoonlijk . Alles is super helder, de natuur is ongeloofelijk mooi. Je kan eigenlijk alles uit het normale leven beleven ondergedompeld in de visuele & mentale waanzin. Enkel dat vroeg opstaan was een nadeel ."
"hallotje zei: hans zei: hallotje zei: Positief - Voel me er zowat herboren door... en houdt me van andere shit af. Negatief - De ruis.... Klik om te vergroten... Daar heb ik dus echt geen last van. (en dan bedoel ik dat ik wel ruis heb maar dat die me absoluut niet stoort.) Klik om te vergroten... Ik probeer der ook geen last van te hebben maar de laatste tijd vreet het gewoon een beetje aan me. Niet alleen de ruis maar ik zie vaak dingen bewegen. Vaak als ik op de WC zit lijkt het soms wel of ik ligt trip. Ik probeer der wel van te genieten maar sinds me rectale ontdekkingsreis voel ik me best wel wazig. Die ruis wil ik niet vergelijken met hppd...mensen met hppd lijden hier erg onder.Ik probeer er omheen te kijken en te vergeten maar dat gaat op dit moment wel een beetje kut. Ik heb gemerkt dat goed slapen, gezond eten en sporten dingen zijn die de klachten minder maken. Blowen maakt de ruis erger maar het kutte gevoel erover doen weggaan. Ik heb ook een bril genomen en heb dat ding dan weer op en dan weer af en mischien dat dat het geruis wat erger maken. In een week tijd zijn me problemen echt aanzienlijk vooruit gegaan maar ik heb er nog een beetje last van. Iemand hier ook gewoon bij normaal dag een witte muur ziet ruisen....FF weten dat ik niet de enige ben Klik om te vergroten... Ik heb die witte ruis ook op muren, en niet enkel op muren, eigenlijk alles wat fel belicht is. Gwn proberen negeren die handel."
"Telefoon zei: ruis... lang niet slapen hele visuals lang niet slapen en blowen .. een trip effect lsd niet schadelijk? iedereen die het gebruikt krijgt HDDP hmmm schadelijk?>! Klik om te vergroten... Ik had 2c-b en LSD paar keer gedaan gedaan zonder enige aanleiding van HPPD. Ik was een maand clean, dan neem voor de eerste keer MDMA en dezelfde ochtend in het naar huis gaan zag ik ruis, witte vlekjes en wat nog allemaal aan de hemel. Maar als ik LSD neem, heb ik de indruk dat de ruis/HPPD soms verzacht. Soms heb ik het gevoel dat LSD je lichaam reinigt maar dat zal waarschijnlijk enkel in men hoofd zitten."
"baarsjesbewoner zei: dat is ook wel waar, alleen is LSD een stuk moelijker aan te komen dan bijv. Coke of XTC. Dat is echt te makkelijk. Ik heb ook met geluk een zegeltje weten te bemachtigen. Klik om te vergroten... Hier is het net omgekeerd, waar ik wel blij om ben."
"Rainbow zei: In belgie worden er volgens mij weinig drugshonden ingezet. Ik ben al op veel feestjes geweest en volgens mij zijn het altijd maar gewone politiehonden. Met Tomorrowland weet ik dat er aan de ingang politie stond met een hond en de verdachtst uitziende mensen moesten daarlangs lopen en die hond veroerde bijna niet. Dus kzou me niet te fel opjagen. Er wordt veel tralala rond gemaakt maar uiteindelijk valt dat allemaal goed mee Klik om te vergroten... Bij mij had die hond het dus wel geroken."
"Heb dit ook, maar bij sommige soorten heb ik dat weer niet en word ik er ongeloofelijk rustig van. Probeer wat andere soorten uit zou ik zeggen."