Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd op een feestje

lsd op een feestje

28 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#1
als het een tripbaar feestje is met gangers die ook trippen of er geen last van hebben is het te overwegen...
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#2
zal het allemaal eens een keertje opzoeken. om eens een reuze trip naar amsterdam te maken fzo. want kom ellemaal uit antwerpen :tongueout:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je moet van tevoren alleen niet bang zijn dat mensen het door gaan hebben en je raar aan gaan kijken enzo.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
lucifer in the sky zei:
zal het allemaal eens een keertje opzoeken. om eens een reuze trip naar amsterdam te maken fzo. want kom ellemaal uit antwerpen :tongueout:
Klik om te vergroten...

haha dat is wel ver. Je hebt trouwens ook regelmatig goa feestjes op het strand in de zomer, zowel bij den haag (kijkduin) als ijmuiden. Over den haag kan ik alleen vast waarschuwen dat de mensen binnen en bij de dans vloer niet geweldig overkomen, dus dat het wel beter is om dan bij het water te blijven. In jouw buurt weet ik helaas écht niks.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
mja zal hier eens rond horen voor buitenfeesten in belgie. en trouwens holland is niet zo ver weg :grin: zeker niet in de zomervakantie
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#6
lucifer in the sky zei:
mja zal hier eens rond horen voor buitenfeesten in belgie. en trouwens holland is niet zo ver weg :grin: zeker niet in de zomervakantie
Klik om te vergroten...

moet je dan eens deze site kijken www.psychedelic.be daar staan alle (of bijna alle) psy/goa/progresief-trance festivals en feestjes in belgië
L
LuomoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lord zei:
frenchcore + lsd = zalige combinatie :grin:
Klik om te vergroten...


Is het zeker ! Laatst illegaal raveparty ergens in n oude verlaten building met alleen maar de hardste frenchcore. Dit + LSD was een rollercoaster to heaven. Ik kreeg warempel een half ego verlies door de muziek, kon niet meer nadenken en alleen maar meebonken op de razende trein!
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#8
shishu oldschool festival in de Vleunders!!
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#9
mijn eerste keer LSD was op rave alert in gen, ik vond het een geweldige ervaring!!naar het einde toe begon het wat te vervelen en was het zot me al die snuivers en slikkers die maar bleven gaan om 8u smorges :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hangt er natuurlijk vanaf wat voor feestje, op psy-trance en goa feestjes vind ik LSD prima te doen en zeer vermakelijk. Echter een omgeving waar drugsgebruik afgekeurd wordt is onder invloed niet echt aan te raden tenzij je zeer ervaren bent.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
io ik heb nu al 2 keer lsd genomen.
en het was zeer leuk en de moeite waard.
maar nu was mijn vraag, ik wil het eens op een feestje doen.
maar zou dat al gaan na 2 keer ? en is het veel anders als het niet op een feestje te doen ?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zou het zelf na 2x lsd nog niet doen. Lijkt me zo druk
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn eerste keer was op een psy-trance feestje, dus ik zou zeggen als je na 2 keer heel leuk vond waarom niet op een feest? :smoke:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ok dan ga ik het mss proberen volgende week op een goa. als ik het doe zallek er een tripreport over schrijven...
bedankt voor de raad die jullie me al hebben gegeven.
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#15
1 keer gedaan op feest, in combinatie met mdma en later nog wat ketamine

was een verdomd rare avond, het eerste uur van lsd trip was echt kut, daarna ging het en werd het nog wel ok, maar leuk? hmmz eerder geschift
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je twijfelt, doe het dan eerst in de zomer op een open lucht feestje waar je ruimte hebt en lekker een eindje kan gaan lopen en in het bos gaan zitten ofzo zonder kapot te vriezen :)
e
ellingtonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn eerste keer LSD was ook op een feestje, met een portie MDMA. Net zoals ik hier al las, een intense ervaring, die ik nooit zal vergeten, maar echt genoten heb ik niet. Alles was daar veel te vaag voor, net alsof er een bom ontplofte in mijn hoofd.

LSD is in mijn ogen niet echt geschikt voor een feestje, maar het valt wel te doen...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
ellington zei:
LSD is in mijn ogen niet echt geschikt voor een feestje, maar het valt wel te doen...
Klik om te vergroten...
+1
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
ellington zei:
LSD is in mijn ogen niet echt geschikt voor een feestje, maar het valt wel te doen...
Klik om te vergroten...
+1
Klik om te vergroten...

+2
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#20
hydroxytryptamine zei:
DarkScope zei:
ExceptionalInsight zei:
ellington zei:
LSD is in mijn ogen niet echt geschikt voor een feestje, maar het valt wel te doen...
Klik om te vergroten...
+1
Klik om te vergroten...

+2
Klik om te vergroten...
=3
Klik om te vergroten...
+1

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."