Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Haters

LSD Haters

67 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Timothy Leary:

"LSD might cause psychotic reactions in people who haven't taken it... "

does one need to say more?
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mij kan het weinig boeien eerlijk gezegd, ieder zen eigen drug.
Ik zal over niemand vooroordelen hebben om het feit dat ie lsd of xtc neemt.
Ik doe het beiden en vind het allebei even goed, natuurlijk kan je het niet vergelijken maar toch.
Mensen die bv nog nooit lsd hebben gedaan moeten wel stoppen met het zwart te maken, enkel wie het gedaan heeft heeft recht van spreken.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hateng is verlateng
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
*stuk om lsd-snobisme*

Je moet nog even die 'pah!'-uitdrukking op je gezicht maken als je het woord medelijden uitspreekt.

Waarom is het zo'n issue wat anderen van je acid-gebruik vinden?
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Ik praat niet over geestverruimende middelen met mensen met een gesloten geest. Juist om zulke discussies te vermijden. Die mensen zijn verloren en het niet waard gered te worden.
Klik om te vergroten...

Wahahaha! Heerlijk deze! Fucking true.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mensen die dat zeggen zijn vaak bang om hun eigen geest te exploren, ze zijn bang om geconfronteerd te worden met hunzelf, hun eigen ik. LSD gebruikers zijn ok. :hearteyes:
M
MetalizerheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neem eens een beetje liquid acid en ga vliegen :P

Heeeeerlijk !
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yep ik ken het

Mensen uit mijn klas die coke snuiven die vol afgrijnzen vragen : "jij hebt toch nog geen lsd gebruikt he!!?"
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#9
lol ken ze ook, maar ze zijn er nu wel beetje aan gewent.
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oei,deze discussie heb ik met meerdere drugs.
Niet over te praten,beter discussie vermijden.

Maar je wilt gewoon dat ze het snappen,en toch heb ik sommige laten inzien dat lsd redelijk positief is.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
Ik praat niet over geestverruimende middelen met mensen met een gesloten geest. Juist om zulke discussies te vermijden. Die mensen zijn verloren en het niet waard gered te worden.
Klik om te vergroten...
:wink: :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Veel van die mensen noemen nog steeds propoganda uit het einde van de jaren 60 als argumenten en ik heb echt niks tegen mensen die LSD niet leuk vinden, of denken dat als ze trippen ze controle drang gaan krijgen en dus snel bad zullen gaan, die kijken tenminste realitisch, ik kan eigenlijk gewoon niet tegen extreme onwetendheid in het algemeen, vooral niet als mensen die onwetend zijn er wél over praten alsof ze er onderzoek naar gedaan hebben, terwijl het niet zo is.
Dat is eigenlijk het probleem met mensen die negatief over LSD praten, ze hebben geen flauw idee waar ze het nou eigenlijk uberhaubt over hebben.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat had ik tijdens mijn 1e LSD trip, ik keek daarvoor heel anders tegen LSD aan (omdat ik gewoon geen flauw idee had wat het nou allemaal precies inhield). Heb 1,5 jaar terug bijna elke week wel xtc gebruikt en gebruik al amper meer coke nu (pillen al heel lang niet meer).

Na mijn trip is er echt een nieuwe wereld voor me geopend. Ben gestopt met roken en ik ben mijn leven aan het verbeteren. Ik voelde ook zo'n drang tijdens mijn trip om de hele wereld te vertellen hoe geweldig LSD is en dat iemand het maar gewoon moet proberen om te kijken hoe het is inplaats van zoveel vooroordelen te hebben...

Thanks LSD

Imagine all the people...

:wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
:mrgreen:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#15
LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dumpy zei:
LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
Klik om te vergroten...
We zijn de uitverkorenen. Geen jehova's aan de deur, geen aanslagen, maar het heilige zuur in het drinkwatersysteem!
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Kheb al een jaar geen LSD gebruikt, kbegin me achterlijker te voelen. Shit, waar is die medicijn?!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laatst kwamen 2 mensen onverwacht langs toen ik aan het trippen was. (ja ik weet het doe de deur niet open maar de nieuwsgierigheid..)
Die hebben gelijk een heel ander beeld van lsd nu ze mij vrolijk zagen trippen in het huis.
Nu willen ze het beide snel proberen :beer:

Maar idd helaas zijn er nog veel te veel mensen die allemaal een vriend kennen wiens zwager gek was geworden etc.. Erg irritant om dat soort fabeltjes altijd te horen
@ ExceptionalInsight : Sommige mensen kunnen het inderdaad op geen manier waarderen ^
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dumpy zei:
LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
Klik om te vergroten...

haha.. leuk :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dumpy zei:
LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
Klik om te vergroten...

Laten we het houden bij 'meer mogelijkheden om uiterst über te worden'.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."