Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Haters

LSD Haters

67 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Karnomelk zei:
je kan niet over tripmiddelen oordelen als je het zelf nooit hebt ondervonden.
Maar ze denken toch een mening er over te hebben wat helemaal beinvloed is door het algemene negatieve beeld waar de maatschappij voor heeft gezorgt.

Het ergste vind ik nog als je mensen vertelt over je inzichten en wat je er van hebt geleerd en ze dan antwoorden met: je tripte em gewoon.
kan daar zo slecht tegen :angry: kortzichtige reddeloze mensen, en dan ook nog durven zeggen dat ze wel wat van de space kunnen voorstellen, en daarom wel een mening kunnen hebben...
zo'n bullshit:angry:
Klik om te vergroten...

Heel vervelend ja, misschien wel het meest nadelige aspect van LSD; LSD laat mensen die het niet gebruiken psychotisch gedrag vertonen, zoals Leary dat volgens mij heeft gezegt. Wel heel erg waar, en als je zelf ook nog eens de wereld heel anders gaat bekijken zorgt dat voor een enorme kloof tussen jou en anderen, ieder denk aan de 'goede' kant te staan maar wij zijn de enigen die beide kanten van het verhaal kennen, eerst haatte ik zulke mensen, daarna had ik alleen nog medelijden met ze, nu negeer ik ze volkomen en dat is tot nu toe het meest fijn voor mijn eigen rust. :)
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Ik praat niet over geestverruimende middelen met mensen met een gesloten geest. Juist om zulke discussies te vermijden. Die mensen zijn verloren en het niet waard gered te worden.
Klik om te vergroten...

:rock:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Echt he, elke week pillen en dan dingen durven zeggen als 'LSD?! Ben je gek of zo? Daar krijg je psychoses van en zo!'
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oei,deze discussie heb ik met meerdere drugs.
Niet over te praten,beter discussie vermijden.

Maar je wilt gewoon dat ze het snappen,en toch heb ik sommige laten inzien dat lsd redelijk positief is.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Ik praat niet over geestverruimende middelen met mensen met een gesloten geest. Juist om zulke discussies te vermijden. Die mensen zijn verloren en het niet waard gered te worden.
Klik om te vergroten...
:wink: :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Veel van die mensen noemen nog steeds propoganda uit het einde van de jaren 60 als argumenten en ik heb echt niks tegen mensen die LSD niet leuk vinden, of denken dat als ze trippen ze controle drang gaan krijgen en dus snel bad zullen gaan, die kijken tenminste realitisch, ik kan eigenlijk gewoon niet tegen extreme onwetendheid in het algemeen, vooral niet als mensen die onwetend zijn er wél over praten alsof ze er onderzoek naar gedaan hebben, terwijl het niet zo is.
Dat is eigenlijk het probleem met mensen die negatief over LSD praten, ze hebben geen flauw idee waar ze het nou eigenlijk uberhaubt over hebben.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat had ik tijdens mijn 1e LSD trip, ik keek daarvoor heel anders tegen LSD aan (omdat ik gewoon geen flauw idee had wat het nou allemaal precies inhield). Heb 1,5 jaar terug bijna elke week wel xtc gebruikt en gebruik al amper meer coke nu (pillen al heel lang niet meer).

Na mijn trip is er echt een nieuwe wereld voor me geopend. Ben gestopt met roken en ik ben mijn leven aan het verbeteren. Ik voelde ook zo'n drang tijdens mijn trip om de hele wereld te vertellen hoe geweldig LSD is en dat iemand het maar gewoon moet proberen om te kijken hoe het is inplaats van zoveel vooroordelen te hebben...

Thanks LSD

Imagine all the people...

:wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
:mrgreen:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dumpy zei:
LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
Klik om te vergroten...
We zijn de uitverkorenen. Geen jehova's aan de deur, geen aanslagen, maar het heilige zuur in het drinkwatersysteem!
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Kheb al een jaar geen LSD gebruikt, kbegin me achterlijker te voelen. Shit, waar is die medicijn?!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Laatst kwamen 2 mensen onverwacht langs toen ik aan het trippen was. (ja ik weet het doe de deur niet open maar de nieuwsgierigheid..)
Die hebben gelijk een heel ander beeld van lsd nu ze mij vrolijk zagen trippen in het huis.
Nu willen ze het beide snel proberen :beer:

Maar idd helaas zijn er nog veel te veel mensen die allemaal een vriend kennen wiens zwager gek was geworden etc.. Erg irritant om dat soort fabeltjes altijd te horen
@ ExceptionalInsight : Sommige mensen kunnen het inderdaad op geen manier waarderen ^
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dumpy zei:
LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
Klik om te vergroten...

haha.. leuk :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dumpy zei:
LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
Klik om te vergroten...

Laten we het houden bij 'meer mogelijkheden om uiterst über te worden'.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Dumpy zei:
LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
Klik om te vergroten...

Laten we het houden bij 'meer mogelijkheden om uiterst über te worden'.
Klik om te vergroten...

Precies, meer mogelijkheden om anders na te gaan denken over dingen, dingen beter te begrijpen etc.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat leidt tot handelingen die ervoor zorgen dat je onafhankelijk word van het systeem. Dus: UBERMENSCH!
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Shana_P zei:
Mij kan het weinig boeien eerlijk gezegd, ieder zen eigen drug.
Ik zal over niemand vooroordelen hebben om het feit dat ie lsd of xtc neemt.
Ik doe het beiden en vind het allebei even goed, natuurlijk kan je het niet vergelijken maar toch.
Mensen die bv nog nooit lsd hebben gedaan moeten wel stoppen met het zwart te maken, enkel wie het gedaan heeft heeft recht van spreken.
Klik om te vergroten...

sluit ik me bij aan
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#18
och, er is geen *uberdrug*..... ieder zijn ding, als we elkaar maar niet zwart gaan maken:wink:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ken ook iemand die absoluut 'anti LSD' is. Waarom? Hij was eens op een hardcore feest en toen namen wat mensen LSD, die werden agressief en er is zelfs iemand bij dood gegaan ._.'

Hoewel ik dit verhaal sowieso al moeilijk te geloven vind. Snap ik gewoon niet dat zelfs als het waar zou zijn, je zoiets niet kunt relativeren.

Het probleem is dat hij er maar over door blijft zeiken iedere keer als ik het over trippen heb, terwijl ik het vaak niet eens tegen hem heb...
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mag ik zeggen dat LSD mijn drug niet is, en speed/mdma/ghb ed wel?

Ik heb niets tegen mensen die LSD gebruiken. Alleen het is niet mijn ding.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."