#1
Karnomelk zei:je kan niet over tripmiddelen oordelen als je het zelf nooit hebt ondervonden.
Maar ze denken toch een mening er over te hebben wat helemaal beinvloed is door het algemene negatieve beeld waar de maatschappij voor heeft gezorgt.
Het ergste vind ik nog als je mensen vertelt over je inzichten en wat je er van hebt geleerd en ze dan antwoorden met: je tripte em gewoon.
kan daar zo slecht tegenkortzichtige reddeloze mensen, en dan ook nog durven zeggen dat ze wel wat van de space kunnen voorstellen, en daarom wel een mening kunnen hebben...
zo'n bullshit![]()
Heel vervelend ja, misschien wel het meest nadelige aspect van LSD; LSD laat mensen die het niet gebruiken psychotisch gedrag vertonen, zoals Leary dat volgens mij heeft gezegt. Wel heel erg waar, en als je zelf ook nog eens de wereld heel anders gaat bekijken zorgt dat voor een enorme kloof tussen jou en anderen, ieder denk aan de 'goede' kant te staan maar wij zijn de enigen die beide kanten van het verhaal kennen, eerst haatte ik zulke mensen, daarna had ik alleen nog medelijden met ze, nu negeer ik ze volkomen en dat is tot nu toe het meest fijn voor mijn eigen rust.


