Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Haters

LSD Haters

67 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
Ik praat niet over geestverruimende middelen met mensen met een gesloten geest. Juist om zulke discussies te vermijden. Die mensen zijn verloren en het niet waard gered te worden.
Klik om te vergroten...
:wink: :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel van die mensen noemen nog steeds propoganda uit het einde van de jaren 60 als argumenten en ik heb echt niks tegen mensen die LSD niet leuk vinden, of denken dat als ze trippen ze controle drang gaan krijgen en dus snel bad zullen gaan, die kijken tenminste realitisch, ik kan eigenlijk gewoon niet tegen extreme onwetendheid in het algemeen, vooral niet als mensen die onwetend zijn er wél over praten alsof ze er onderzoek naar gedaan hebben, terwijl het niet zo is.
Dat is eigenlijk het probleem met mensen die negatief over LSD praten, ze hebben geen flauw idee waar ze het nou eigenlijk uberhaubt over hebben.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat had ik tijdens mijn 1e LSD trip, ik keek daarvoor heel anders tegen LSD aan (omdat ik gewoon geen flauw idee had wat het nou allemaal precies inhield). Heb 1,5 jaar terug bijna elke week wel xtc gebruikt en gebruik al amper meer coke nu (pillen al heel lang niet meer).

Na mijn trip is er echt een nieuwe wereld voor me geopend. Ben gestopt met roken en ik ben mijn leven aan het verbeteren. Ik voelde ook zo'n drang tijdens mijn trip om de hele wereld te vertellen hoe geweldig LSD is en dat iemand het maar gewoon moet proberen om te kijken hoe het is inplaats van zoveel vooroordelen te hebben...

Thanks LSD

Imagine all the people...

:wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
:mrgreen:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dumpy zei:
LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
Klik om te vergroten...
We zijn de uitverkorenen. Geen jehova's aan de deur, geen aanslagen, maar het heilige zuur in het drinkwatersysteem!
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kheb al een jaar geen LSD gebruikt, kbegin me achterlijker te voelen. Shit, waar is die medicijn?!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laatst kwamen 2 mensen onverwacht langs toen ik aan het trippen was. (ja ik weet het doe de deur niet open maar de nieuwsgierigheid..)
Die hebben gelijk een heel ander beeld van lsd nu ze mij vrolijk zagen trippen in het huis.
Nu willen ze het beide snel proberen :beer:

Maar idd helaas zijn er nog veel te veel mensen die allemaal een vriend kennen wiens zwager gek was geworden etc.. Erg irritant om dat soort fabeltjes altijd te horen
@ ExceptionalInsight : Sommige mensen kunnen het inderdaad op geen manier waarderen ^
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dumpy zei:
LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
Klik om te vergroten...

haha.. leuk :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dumpy zei:
LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
Klik om te vergroten...

Laten we het houden bij 'meer mogelijkheden om uiterst über te worden'.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dumpy zei:
LSD gebruikers zijn gewoon übermenschen! :P
Klik om te vergroten...

dinsdag gaan we even nog überder worden he dump :P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hebben jullie ook zon hekel aan mensen die elke week aan de mdma,speed en/of sos zitten en dat die mensen dan zeggen heb jij LSD gehad, ben je gek ofzo en dat gewoon niet vinden kunnen. God god wat haat ik die pillen slikkende gasten die LSD echt diep afkeuren.

:openmouth:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb deze week voor het eerst lsd geprobeerd en ik kan nu goed meepraten over het feit dat ALLE fabeltjes complete onzin zijn :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Shana_P zei:
Weet je wat ik wel merk aan men vrienden die vrij veel lsd nemen?
Ze worden nogal onverschillig en verliezen soms een beetje hun zin voor realiteit door bepaalde opinies aan te nemen die ze daarvoor niet hadden.
Ze komen zo een beetje in hun eigen wereld.
Niet iets positief vind ik maar nog geen reden om lsd te haten :)
Klik om te vergroten...

Ik quote dit even alleen, maar dit is ook een reactie op pipoxyz en de andere mensen in de discussie.

Ik denk dat gebruik van LSD heel sterk persoonsgebonden is qua langetermijn uitwerkingen. Wat ik namelijk in al mijn trips steeds weer merkte was hoe intuïtie, indrukken en gevoel extreem versterkt worden. Ik ben er zelf juist weer voelender, menselijker van geworden. Ik was voor dat ik begon aan tripmiddelen echt heel veel killer.

Ik denk dat LSD je ook méér jezelf maakt, dichter bij de kern van wie je werkelijk bent. Dat was ook het eerste wat me mijn eerste trip op viel (op de eerste visuals na, die vielen eerder op), dat ik echt extra mezelf was. In het dagelijks leven kan ik mezelf voor de gek houden, mezelf in de knoop denken.. op LSD kán dat gewoon niet. Ik weet dan gewoon wat mijn éigen waardes echt zijn, wat er echt voor mij iets betekend, en wat niet, en dat is véél, en véél meer dan ik dacht.

Voordat ik er mee begon vond ik dat ik mezelf ook al heel goed kende, en ik zekere zin was dat ook zo, maar het feit dat ik mezelf kon manipuleren, mijn eigen werkelijk manipuleren.. ik leidde mezelf weg van wie ik eigenlijk ben, en na elke trip is dat weer even zó stevig, dan is er gewoon geen twijfel, ik ben precies wie ik altijd was maar dan zó zeker erover. Het geeft de zekerheid terug, ineens is een duidelijkheid die sinds kindertijd niet zo helder was weer gewoon terug, en is de twijfel niet nodig.

Mede daarom denk ik ook dat het op iedereen anders werkt, ten eerste mensen die écht zwaar met zichzelf in de knoop zitten kunnen volgensmij op nare maar practische confrontaties lopen, en je kan jezelf niet meer voor liegen, minder goed althans. En echt, geloof me als ik zeg dat er dingen zijn waar je jezelf beter níet over voor kan liegen, de gevolgen lijken in het begin klein, maar als je dan toevallig de verkeerde mensen tegen komt en uiteindelijk zo ver alles in de war draait dat je aan je eigen oordeel twijfelt..

LSD maakt de werkelijkheid vaag (in de zin van.. extreme visuals), maar de perceptie eigenlijk vele malen duidelijker. Op LSD ben ik ook nog nooit bang geweest, alleen het gespannen gevoel van dat er elk moment iets geweldigs kan gebeuren, en dat is zó veel fijner.

Ik denk dat ook op die manier eigenlijk mensen ook júist de verkeerde kant (in de maatschappelijke zin) op kunnen gaan omdat ze misschien eerst zich in de maatschappij voegde ondanks dat ze het niet echt wilden, en door LSD ondekt hebben wat ze echt vinden, willen zijn en niet terug kunnen. Ik heb nog het geluk dat ik een pad heb gevonden, mede door LSD waar ik in deze wereld om mij heen ook echt iets mee kan, en dat is geluk, en ik denk dat het daarom soms in de ogen van de rest van de wereld lijkta lsof dee mensen vervreemden, maar ze vervreemden slechts van de wereld, niet van zichzelf!
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Ik denk dat gebruik van LSD heel sterk persoonsgebonden is qua langetermijn uitwerkingen. Wat ik namelijk in al mijn trips steeds weer merkte was hoe intuïtie, indrukken en gevoel extreem versterkt worden. Ik ben er zelf juist weer voelender, menselijker van geworden. Ik was voor dat ik begon aan tripmiddelen echt heel veel killer.

Ik denk dat LSD je ook méér jezelf maakt, dichter bij de kern van wie je werkelijk bent. Dat was ook het eerste wat me mijn eerste trip op viel (op de eerste visuals na, die vielen eerder op), dat ik echt extra mezelf was. In het dagelijks leven kan ik mezelf voor de gek houden, mezelf in de knoop denken.. op LSD kán dat gewoon niet. Ik weet dan gewoon wat mijn éigen waardes echt zijn, wat er echt voor mij iets betekend, en wat niet, en dat is véél, en véél meer dan ik dacht.

Voordat ik er mee begon vond ik dat ik mezelf ook al heel goed kende, en ik zekere zin was dat ook zo, maar het feit dat ik mezelf kon manipuleren, mijn eigen werkelijk manipuleren.. ik leidde mezelf weg van wie ik eigenlijk ben, en na elke trip is dat weer even zó stevig, dan is er gewoon geen twijfel, ik ben precies wie ik altijd was maar dan zó zeker erover. Het geeft de zekerheid terug, ineens is een duidelijkheid die sinds kindertijd niet zo helder was weer gewoon terug, en is de twijfel niet nodig.

Mede daarom denk ik ook dat het op iedereen anders werkt, ten eerste mensen die écht zwaar met zichzelf in de knoop zitten kunnen volgensmij op nare maar practische confrontaties lopen, en je kan jezelf niet meer voor liegen, minder goed althans. En echt, geloof me als ik zeg dat er dingen zijn waar je jezelf beter níet over voor kan liegen, de gevolgen lijken in het begin klein, maar als je dan toevallig de verkeerde mensen tegen komt en uiteindelijk zo ver alles in de war draait dat je aan je eigen oordeel twijfelt..

LSD maakt de werkelijkheid vaag (in de zin van.. extreme visuals), maar de perceptie eigenlijk vele malen duidelijker. Op LSD ben ik ook nog nooit bang geweest, alleen het gespannen gevoel van dat er elk moment iets geweldigs kan gebeuren, en dat is zó veel fijner.

Ik denk dat ook op die manier eigenlijk mensen ook júist de verkeerde kant (in de maatschappelijke zin) op kunnen gaan omdat ze misschien eerst zich in de maatschappij voegde ondanks dat ze het niet echt wilden, en door LSD ondekt hebben wat ze echt vinden, willen zijn en niet terug kunnen. Ik heb nog het geluk dat ik een pad heb gevonden, mede door LSD waar ik in deze wereld om mij heen ook echt iets mee kan, en dat is geluk, en ik denk dat het daarom soms in de ogen van de rest van de wereld lijkta lsof dee mensen vervreemden, maar ze vervreemden slechts van de wereld, niet van zichzelf!
Klik om te vergroten...
Geweldig beschreven! :hearteyes: :hearteyes:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
idd mooi beschreven, en thx 4 sharing pipoxyz, aardig wat meegemaakt zeg!
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn complimenten Azgaza! Je hebt helemaal gelijk en ik herken mezelf er 100 procent in :)
K
KarnomelkLid
01-01-2024, 00:00
#18
je kan niet over tripmiddelen oordelen als je het zelf nooit hebt ondervonden.
Maar ze denken toch een mening er over te hebben wat helemaal beinvloed is door het algemene negatieve beeld waar de maatschappij voor heeft gezorgt.

Het ergste vind ik nog als je mensen vertelt over je inzichten en wat je er van hebt geleerd en ze dan antwoorden met: je tripte em gewoon.
kan daar zo slecht tegen :angry: kortzichtige reddeloze mensen, en dan ook nog durven zeggen dat ze wel wat van de space kunnen voorstellen, en daarom wel een mening kunnen hebben...
zo'n bullshit:angry:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
Karnomelk zei:
je kan niet over tripmiddelen oordelen als je het zelf nooit hebt ondervonden.
Maar ze denken toch een mening er over te hebben wat helemaal beinvloed is door het algemene negatieve beeld waar de maatschappij voor heeft gezorgt.

Het ergste vind ik nog als je mensen vertelt over je inzichten en wat je er van hebt geleerd en ze dan antwoorden met: je tripte em gewoon.
kan daar zo slecht tegen :angry: kortzichtige reddeloze mensen, en dan ook nog durven zeggen dat ze wel wat van de space kunnen voorstellen, en daarom wel een mening kunnen hebben...
zo'n bullshit:angry:
Klik om te vergroten...

Heel vervelend ja, misschien wel het meest nadelige aspect van LSD; LSD laat mensen die het niet gebruiken psychotisch gedrag vertonen, zoals Leary dat volgens mij heeft gezegt. Wel heel erg waar, en als je zelf ook nog eens de wereld heel anders gaat bekijken zorgt dat voor een enorme kloof tussen jou en anderen, ieder denk aan de 'goede' kant te staan maar wij zijn de enigen die beide kanten van het verhaal kennen, eerst haatte ik zulke mensen, daarna had ik alleen nog medelijden met ze, nu negeer ik ze volkomen en dat is tot nu toe het meest fijn voor mijn eigen rust. :)
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
Ik praat niet over geestverruimende middelen met mensen met een gesloten geest. Juist om zulke discussies te vermijden. Die mensen zijn verloren en het niet waard gered te worden.
Klik om te vergroten...

:rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."