Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Haters

LSD Haters

67 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn mentaliteit is echt helemaal verandert. Ik doe er dan ook verstandig aan om een tijd lang geen drugs te gebruiken en kijken hoe het dan word.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
982 zei:
Mag ik zeggen dat LSD mijn drug niet is, en speed/mdma/ghb ed wel?

Ik heb niets tegen mensen die LSD gebruiken. Alleen het is niet mijn ding.
Klik om te vergroten...

Dat is voor mij ook geen enkel probleem, ik gebruik zelf juist weer geen uppers of downers en alleen psychedelica omdat dat mijn voorkeur is, maar ik heb niks tegen het feit dat andere mensen het wel willen doen, ieder zijn eigen ding:)

Maar het topic gaat volgensmij meer over mensen die overdrijven over gevaren van LSD zonder er enige ervaring mee te hebben, of denken dat alle drugs wel oke zijn maar LSD te ver gaat, en niet omdat het niet hun type ervaring is maar gewoon omdat ze dat om een of andere rede schijnen te denken.

Nogmaals, het feit dat je iets zelf niet wilt doen hoeft niet te betekenen dat je het haat toch? Gewoon dat het niet jou ding is, en dat je het zelf liever niet doet. Zoals ik dus heb met dingen als speed, xtc, ghb en dat soort dingen. Niks voor mij, prima voor anderen.
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vaak word het fabeltje "in de trip blijven hangen" ook als argument gebruikt door anti-LSD mensen, wat me nogal sterk lijkt maar ok. Haten is weer zo'n onvriendelijk woord, zeg dan gewoon dat je er niks mee hebt...

Persoonlijk lijkt LSD mij toch wel 1 van de betere psychedelica :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fezz zei:
Persoonlijk lijkt LSD mij toch wel 1 van de betere psychedelica :grin:
Klik om te vergroten...

In mijn mening is dat ook zo :) Het is mijn favoriete substantie ooit, met stip. Maarja ik heb ook alleen paddo's om het mee te vergelijken. En blijven hangen.. tja HPPD bestaat wel, maar écht blijven hangen lijkt me sterk als je niet al psychotische aanleg had.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laatst had ik met een vriendin die niet gebruikt een discussie over lsd en paddo's. Een andere vriendin van haar had een x verteld over lsd en over de hallucinaties die ze daarmee had. Nu heb ik met lsd voornamelijk hallucinaties in mijn hoofd en creeert mijn hoofd geen dingen die er niet zijn. Het is juist dat de dingen die er wel zijn een extraatje krijgen of vervormen.
Zij vertelde een verhaal dat totaal niet klopte met hoe ik lsd beleef. Over het zien van tijgers, roze olifanten en dansende aarbeien. Nu heb ik in totaal 7 x lsd gedaan maar net wat ik zeg, mijn geest creeert geen dingen die er totaal niet zijn.

Ook zulke verhalen van mensen die 'interessant' willen doen met een lsd of paddo trip geven lsd en paddo's een slechte naam...

X
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat boeit het wat anderen denken over je favo drug.. :rolleyes:
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weet je wat ik wel merk aan men vrienden die vrij veel lsd nemen?
Ze worden nogal onverschillig en verliezen soms een beetje hun zin voor realiteit door bepaalde opinies aan te nemen die ze daarvoor niet hadden.
Ze komen zo een beetje in hun eigen wereld.
Niet iets positief vind ik maar nog geen reden om lsd te haten :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
In die post kan ik me dan wel redelijk vinden opzich, alsnog blijf ik erbij dat wekelijks nooit goed kan zijn maar je hebt een goed punt. Je zegt zelf ookal dat je ook vooral uit eigen ervaring spreekt. Maar nu vraag ik me wel erg af wat er 11 jaar geleden gebeurt is..?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."