Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRIP Albert Hofmann

RIP Albert Hofmann

47 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
heel jammer
dat hij in vrede mag rusten en ik zal aan hem denken de volgende keer als ik trip..
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeller zei:
heel jammer
dat hij in vrede mag rusten en ik zal aan hem denken de volgende keer als ik trip..
Klik om te vergroten...

amen.
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#3
RIP Albert, we zijn je eeuwig dankbaar. Next trip ter ere van mr LSD.

102, netjes hoor. Ik dacht dat drugs bad waren mkay? :P
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Terug naar voor z'n geboorte.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rust in vrede, schepper van de gids voor geheimen deuren en wegen door ons bewustzijn!
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lake zei:
Tering wat een rampzalig slecht artikel van CNN.
Klik om te vergroten...

Tja...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rust in vrede, stiekem had ik toch gehoopt dat hij 110 zou worden :P
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#8
RIP..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Vandaag zal ik het Hartje in ere van hem nemen .....

RIP Albert Hoffman we meet in heaven.

:hearteyes:

:wave:
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#10
RIP

stond ook op CNN trouwens

http://www.cnn.com/2008/US/04/29/hofmann.obit.ap/index.html
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tering wat een rampzalig slecht artikel van CNN.
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#12
RIP Albert Hoffman we meet in heaven.

:hearteyes:

:wave:
Klik om te vergroten...
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#13
I love u, Hofmann!! Ik ga vandaag ook aan de LSD. Ik denk dat er vandaag een record wordt gebroken. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een groot man die velen een nieuw leven heeft gegeven! RIP...
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#15
RIP
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rest in peace, father!

Mag hij voor altijd in een ultieme trip komen,
in zijn eigen gecreërde wonderland...
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Na 70 jaar tripervaring en voorbereiding is hij nu toch echt begonnen aan de echte trip :wink:

RIP Albert Hofmann, een geniaal man.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#18
RIP Albert Hofman...
nu heb ik nooit de kans om je te ontmoeten...
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Idd, ik vind het ook jammer dat ik hem nu nooit zal kunnen ontmoeten. Maar inderdaad, hij heeft een mooi gevuld leven gehad, van wel 102 jaren lang! Das niet niets. Ik ben ook wel blij voor hem dat hij nog de herstart van onderzoeken naar LSD heeft mogen meemaken, ik ben er zeker van dat hij dit zeker apprecieerde!

En dan nog te bedenken dat ik vandaag nog over hem heb lopen stoefen tegen de dokter voor verplicht medisch onderzoek, over dat hij al 102jaar is en nog af en toe LSD neemt... En zon half uur later hoor ik dat hij gestorven is.. Hard...

Anyway,

RIP Dr. Albert Hofmann... Next one is on you! :hearteyes:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een groot wetenschapper is heengegaan, maar evenzeer een groot ethicus en denker. :(

Ik heb zowel van zijn geschriften als zijn experimenten mogen genieten.

De eulogieën zijn overigens zeer positief. Hofmann was inderdaad de posterboy voor verstandig LSD-gebruik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."