Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je voor de eerste keer paddo's wil nemen zou ik me toch spoeden ,want vanaf 1 december word de verkoop van paddo's in nederland VERBODEN,spijtige zaak."
"hoi ,ik heb al een tijdje een paar peyotes staan die jaarlijks bloeien,vanuit die bloei had ik zaadjes.die zaadjes heb ik onlangs gezaaid.nu komen ze uit,denk ik.op de aarde zie ik een klein bolletje lichtrood van kleur,de vraag is hoe het nu verder moet.en is die rooie kleur normaal en trekt dit wel bij na een tijdje.hopelijk heeft er iemand ervaring met het ontkiemen van peyotezaad en wil hij of zij die ervaring delen met eventuele tips,dank bij voorbaad"
"hoi, het is allemaal goed gekomen ,ze staan er mooi groen bij en de eerste haartjes zijn ook zichtbaar.het lijken precies stekels maar aangezien peyote een stekelloze cactus is zullen het wel de haren zijn.Om antwoord te geven op de vraag,dat peyote eerst bevrucht moet worden voor hij zaden geeft:blijkbaar niet .Ik heb maar 1bloeiende peyote,heeft me al twee jaar na elkaar zaadjes bezorgd.eerst verschijnt er de bloem,na ongeveer één week verwelkt die bloem en komt er een klein rood vruchtje in de plaats,als dat droog is kan je dit verwijderen en er de zaadjes uithalen,planten en ze komen uit.ben ik heel blij mee"
"hallo, ik heb onlangs van iemand een suikerklontje,met daarop een druppel vloeibare lsd.hoe kan ik dit nu goed bewaren;ik heb het in plastiek in mijn koelkast gelegd.niet dat het daar lang zal blijven liggen maar ik was toch benieuwd hoe dit te bewaren"
"hoi iedereen, Heb onlangs een paar tripjes aangeschaft.namelijk:leonardo da vinci's en hofmannekes.Het probleem is dat die hoffies enorm bitter smaken.Ik heb al veel ervaring met lsd en ik weet ondertussen ook dat lsd reukloos en smaakloos is.Is die bitterheid slecht gemaakte onzuivere lsd?Normaal staan die hofmans voor goedgedosseerde zuivere lsd.zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben,je gaat er wel van trippen maar het duurt wel langer voor ze beginnen te werken.hopelijk weet hier iemand hoe en wat omtrent bittersmakende papertrips.dank bij voorbaad"
"bitter acid Thanks iedereen om zo vlug te reageren,blijkbaar zijn er nog mensen die de bittere hoffmans hebben.Ben er bijna zeker van dat het geen DOB is want de werking duurt even lang als een gewone lsdtrip;heb er goed van getript op TRANCE DIMENSIONS vorig weekend.Super goei old school GOATRANCE met CALIFORNIA SUNSHINE(israel)AFGIN(israel)en onze local ANOUBIS(bel)en nog wa andere.Ik vind dat lsd perfect samen gaat met de muziek op een oldschool goafeestje.Ik voel mezelf door allerhande spiralen gedraaid worden,MAGISCH gewoonweg"
"RIP en respect.hij is vertrokken naar de eeuwige tripvelden,102jaar ongelofelijk,laat uw middel nog vele deuren openen"
"Die paddothee is inderdaad heel lekker,ik voeg er altijd wat honing aan toe.Dat maakt het voor de mensen die het niet lekker vinden,toch aangenaam drinken.Ik bewaar soms ook mijn paddo's op honing,superlang houdbaar.FF een kopje thee zetten ,lepeltje of twee van die honing en je dag kan niet meer stuk.De kaalkopjes komen eraan,volgende week na een goeie regenbui ga ik eens de velden in van ons belgelandje.Op zoek naar het puntig kaalkopje waar we dan weer van die overheerlijke thee kunnen zetten nog veel tripgenot"
"5 YEARS PSYLENCE was ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAlig,volledig uit mijn dak met een paar hoffies achter de kiezen.JUPLA,volgend weekend EARGASM,die meedoet aan earthdance.Ik zie het volledig zitten,een summerclosing festival.Ben daar vorig jaar ook geweest en heb me reuze geamuseerd,dus allen daarheen"
"OZRIC TENTACLES,das pas tripmuziek"