#1
Ik heb nog geen lsd ervaringen, maar met paddo's bevalt alleen trippen mij eigenlijk ook wel heel erg. Heb een keer in m'n eentje met een rugzak met wat eten en drinken maar vooral boxjes met een mp3 speler en m'n foto camera, schrijfblok niet te vergeten, het bos+duinen in gegaan en 2 porties equadoriaanse (als ik het goed schrijf...-_- ) naar binnen gewerkt en toen ben ik echt opgegaan in mijn omgeving, geweldige ervaring!