Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen of met meerdere trippen?

Alleen of met meerdere trippen?

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op de een of andere manier krijg ik iets sneller angstgevoelens als ik alleen trip, een keer paddo's gedaan, toen ze begonnen te werken toch maar een vriend opgezocht en daar even de (achteraf erg lichte..) trip uit te zitten.

Vooral als ik nieuwe drugs probeer vraag ik regelmatig "Merk jij dat ook? Heb jij dat ook, zie jij dat ook?" etc, om zeker te zijn dat ik niet gek word :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben erg benieuwd wat jij van LSD gaat vinden. Ik trip nl. wel graag alleen op LSD, niet op paddo's, die zijn veel te heftig voor mij alleen...

X
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb nog geen lsd ervaringen, maar met paddo's bevalt alleen trippen mij eigenlijk ook wel heel erg. Heb een keer in m'n eentje met een rugzak met wat eten en drinken maar vooral boxjes met een mp3 speler en m'n foto camera, schrijfblok niet te vergeten, het bos+duinen in gegaan en 2 porties equadoriaanse (als ik het goed schrijf...-_- ) naar binnen gewerkt en toen ben ik echt opgegaan in mijn omgeving, geweldige ervaring!
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
azgaza zei:
Al trip ik altijd sociaal, ik moet bekennen af en toe ook wel eens zin te krijgen in eens een middag trippen in mijn eentje, of iniedergeval een gedeelte van de trip, vooral omdat ik ideeën heb die in gezeldschap minder goed tot recht komen, zoals zingen, muziek schrijven en uitgebreid tekenen. In minder creatief en muzikaal gezeldschap verveel ik mensen daar slechts mee en de enige muzikaal-creatieve persoon waar ik wel eens mee trip wil voorlopig zijn ontwikkeling aanschouwen zonder beïnvloeding van LSD omdat hij heeft gemerkt dat dat zijn persoonlijke ontwikkeling versnelt en hij van uitdaging houdt.. dus de alleen trip komt er wel eens van :)
Klik om te vergroten...
is hier eigenlijk precies hetzelfde.

als ik trip wil ik soms (vaak eigenlijk) ook gewoon lekker creatief en intellectueel bezig zijn...en dan ook voornamelijk met muziek en schrijven.

ook creeer ik in mijn hoofd en op papier hele filmscenes als een soort regisseur.

maar goed, de mensen die eventueel wel zouden willen trippen zouden dat met een heel andere reden doen dan ik. zij willen gewoon een leuke avond met vrachtwagens die door de huiskamer rijden...en probeer maar eens uit te leggen dat zulke dingen gewoon niet gaan gebeuren. hun hele beeld van tripmiddelen is gevormd door de verhalen op straat. de meeste van mijn vrienden zouden ook niet durven trippen...bang om te "blijven hangen". speed en xtc zijn voor hun heilig en lsd/paddo`s is voor gekke mensen.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
LSD maakt me niet uit, paddo's alleen! Word altijd lichtelijk para van mensen om me heen met paddo's :wink: alsof ik niet echt mezelf kan zijn ofzo...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."