Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen of met meerdere trippen?

Alleen of met meerdere trippen?

24 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Al trip ik altijd sociaal, ik moet bekennen af en toe ook wel eens zin te krijgen in eens een middag trippen in mijn eentje, of iniedergeval een gedeelte van de trip, vooral omdat ik ideeën heb die in gezeldschap minder goed tot recht komen, zoals zingen, muziek schrijven en uitgebreid tekenen. In minder creatief en muzikaal gezeldschap verveel ik mensen daar slechts mee en de enige muzikaal-creatieve persoon waar ik wel eens mee trip wil voorlopig zijn ontwikkeling aanschouwen zonder beïnvloeding van LSD omdat hij heeft gemerkt dat dat zijn persoonlijke ontwikkeling versnelt en hij van uitdaging houdt.. dus de alleen trip komt er wel eens van :)
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik begin er ook steeds meer en meer over na te denken. zeker nu het grotevakatie is.
want ik ben reeds al lang aan het wachten op een vriend van me da hij met me mee doet, maar er zijn altijd uitstellen. nu is hij net gepakt door de flikken met bezit van verdovende middelen dus hij heeft huisarrest van zijn moeder.
en nu ben ik het wachten beu, maar het een beetje schrik voor alleen te trippen. mocht er iets verkeerd gaan is er niemand bij me. ook al is dit nihill op 50 ug fzo.
maar waar zou ik het dan doen. want ik woon nog bij men ouders en daar gaat het ellemaal niet thuis.

MVG Lucifer in the Sky of Diamonds
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is lastiger, mijn moeder is niet tegen het gebruik en ik kan het dus gewoon thuis doen en als het fout gaat heb ik een telefoon vol nummers van mensen die altijd wel zin hebben om langs te komen om een jointje te roken, dus voor mij is alleen trippen niet gek veel risico's. Als je geen locatie hebt is natuurlijk al een stuk lastiger.
Ik zou het ook alleen doen als je communicatie middelen hebt en mensen waarvan je wƩƩt dat je ze kan bereiken, gewoon voor het geval dat. Als ik alleen ga trippen wordt het trouwens rond de 100 ug.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Trippen, het liefst met mijn tripsoulmate. Maar in je eentje is ook wel fijn, dan kun je echt helemaal je eigen ding doen, en hoef je, als je dit niet wilt, ook niet met anderen te praten.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op de een of andere manier krijg ik iets sneller angstgevoelens als ik alleen trip, een keer paddo's gedaan, toen ze begonnen te werken toch maar een vriend opgezocht en daar even de (achteraf erg lichte..) trip uit te zitten.

Vooral als ik nieuwe drugs probeer vraag ik regelmatig "Merk jij dat ook? Heb jij dat ook, zie jij dat ook?" etc, om zeker te zijn dat ik niet gek word :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben erg benieuwd wat jij van LSD gaat vinden. Ik trip nl. wel graag alleen op LSD, niet op paddo's, die zijn veel te heftig voor mij alleen...

X
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nog geen lsd ervaringen, maar met paddo's bevalt alleen trippen mij eigenlijk ook wel heel erg. Heb een keer in m'n eentje met een rugzak met wat eten en drinken maar vooral boxjes met een mp3 speler en m'n foto camera, schrijfblok niet te vergeten, het bos+duinen in gegaan en 2 porties equadoriaanse (als ik het goed schrijf...-_- ) naar binnen gewerkt en toen ben ik echt opgegaan in mijn omgeving, geweldige ervaring!
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Al trip ik altijd sociaal, ik moet bekennen af en toe ook wel eens zin te krijgen in eens een middag trippen in mijn eentje, of iniedergeval een gedeelte van de trip, vooral omdat ik ideeën heb die in gezeldschap minder goed tot recht komen, zoals zingen, muziek schrijven en uitgebreid tekenen. In minder creatief en muzikaal gezeldschap verveel ik mensen daar slechts mee en de enige muzikaal-creatieve persoon waar ik wel eens mee trip wil voorlopig zijn ontwikkeling aanschouwen zonder beïnvloeding van LSD omdat hij heeft gemerkt dat dat zijn persoonlijke ontwikkeling versnelt en hij van uitdaging houdt.. dus de alleen trip komt er wel eens van :)
Klik om te vergroten...
is hier eigenlijk precies hetzelfde.

als ik trip wil ik soms (vaak eigenlijk) ook gewoon lekker creatief en intellectueel bezig zijn...en dan ook voornamelijk met muziek en schrijven.

ook creeer ik in mijn hoofd en op papier hele filmscenes als een soort regisseur.

maar goed, de mensen die eventueel wel zouden willen trippen zouden dat met een heel andere reden doen dan ik. zij willen gewoon een leuke avond met vrachtwagens die door de huiskamer rijden...en probeer maar eens uit te leggen dat zulke dingen gewoon niet gaan gebeuren. hun hele beeld van tripmiddelen is gevormd door de verhalen op straat. de meeste van mijn vrienden zouden ook niet durven trippen...bang om te "blijven hangen". speed en xtc zijn voor hun heilig en lsd/paddo`s is voor gekke mensen.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
LSD maakt me niet uit, paddo's alleen! Word altijd lichtelijk para van mensen om me heen met paddo's :wink: alsof ik niet echt mezelf kan zijn ofzo...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Trippen jullie nou alleen of met meerdere mensen? Als jullie alleen trippen; waar houden jullie je dan mee bezig?
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#11
-muziek luisteren
-mediteren
-filosoferen
-genieten van closed eye visuals
-in totale verbazing verkeren :grin:
-etc...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik trip altijd in gezeldschap, vaak op psy trance feestjes met dan een of twee vrienden die mee gaan en een hoop vreemden die ik in de loop van de avond eventueel dan spreek, en ook wel vaak gewoon thuis met ook maximaal een of twee vrienden. Ik vind met zijn tweeƫn of drieƫn trippen de ideale hoeveelheid mensen, genoeg mensen om al je ideeƫn ter plekke mee te delen maar niet het gevoel dat het druk is. De mensen waar ik mee trip zijn ook de mensen die ik het aller meest vertrouw, het beste ken en wiens vriendschap ik het meest waardeer. Ik vind het om die rede ook prettig om die mensen er ook bij te hebben in een veel drukker gezeldschap, als een soort houvast.
Ik heb nog nooit alleen getript, wel een paar uur van de comedown alleen gezeten maar dan ben ik meestal aan het kijken naar de resterende visuals en een beetje op mijn computer aan het pielen, want de mooie piek is dan toch meestal well over. Ik ben sowieso vrij sociaal ingesteld dus ik deel graag alles in mijn trip met iedereen, beschrijf de visuals, bespreek ideeƫn en krijg samen met vrienden lachkicks. Alleen trippen lijkt me eigenlijk veel saaier, dan zit je daar ruim 12 uur in je eentje.. Dingen die ik in trips doe zijn op het praten eigenlijk alleen ook prima uit te voeren; gewoon visuals kijken, denken, tekenen, af en toe ideeƫn opschrijven..
Maar ik trip dus sociaal.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat je vooral moet kijken wat je doel is.. Als je spiritueel en diep wilt trippen kun je dat beter alleen doen, als je ook veel lol wilt hebben is het leuker met een klein groepje vrienden..

Als ik alleen trip luister ik muziek, fiets ik een rondje door de natuur, chilllen in de zon, eten, neem een bad.. :hearteyes:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Altijd alleen, 1 x met anderen gedaan en dat vond ik zeer oncomfortabel.

Maar ik doseer op incidentele basis maar dan wel tot ego dood, 4 of 5 druppels (500 mcg). Thuis op bed liggen met muziek op en mediteren tot het moment dat er geen ik als mezelf meer is maar enkel grenseloze ruimte en tijd. Net voor de ego dood en erna ben ik in staat om vloeibare vrijheid te creeeren en alles zelf een design te geven. Fantasie en bewustzijn is over m'n waarneming getrokken in plaats van de waarneming die als gunstigste is aangenomen om in deze wereld en evolutie voort te kunnen.

Zolang ik zit loop en niet volledig vanaf het begin af aan lig en concentreer ervaar ik maar een zwakke beleving ten opzichte van de matrix. Dan blijft het bij gedachtenstromen, visuals en opgaan in wat er op me afkomt. Dan wordt de trip afwisseling van emotie en gevoel in plaats van 8 uur een lineair heelal. Ook wordt ik daar naderhand een stuk duffer van. Overschakeling kost m'n hersenen veel trekkracht.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij voorkeur met anderen erbij, wel zo gezellig =)
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#16
3 keer gedaan met gezelschap wat heel goed is bevallen :)
2 keer in mijn eentje getript wat heel slecht is gevallen :( waren beide keren een impulsieve bui om het te doen wat ik vanaf nu echt heb afgeleerd.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Trip liever met wat meer mensen samen met 2 vrienden ofzo. Zorgt voor wat afleiding, samen lachen etc. In mn 1tje trippen heb ik wel is gedaan. Wou ik keer meemaken. Beviel me goed maar trip liever met meer mensen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
Ik trip altijd in gezeldschap, vaak op psy trance feestjes met dan een of twee vrienden die mee gaan en een hoop vreemden die ik in de loop van de avond eventueel dan spreek, en ook wel vaak gewoon thuis met ook maximaal een of twee vrienden. Ik vind met zijn tweeƫn of drieƫn trippen de ideale hoeveelheid mensen, genoeg mensen om al je ideeƫn ter plekke mee te delen maar niet het gevoel dat het druk is. De mensen waar ik mee trip zijn ook de mensen die ik het aller meest vertrouw, het beste ken en wiens vriendschap ik het meest waardeer. Ik vind het om die rede ook prettig om die mensen er ook bij te hebben in een veel drukker gezeldschap, als een soort houvast.
Ik heb nog nooit alleen getript, wel een paar uur van de comedown alleen gezeten maar dan ben ik meestal aan het kijken naar de resterende visuals en een beetje op mijn computer aan het pielen, want de mooie piek is dan toch meestal well over. Ik ben sowieso vrij sociaal ingesteld dus ik deel graag alles in mijn trip met iedereen, beschrijf de visuals, bespreek ideeƫn en krijg samen met vrienden lachkicks. Alleen trippen lijkt me eigenlijk veel saaier, dan zit je daar ruim 12 uur in je eentje.. Dingen die ik in trips doe zijn op het praten eigenlijk alleen ook prima uit te voeren; gewoon visuals kijken, denken, tekenen, af en toe ideeƫn opschrijven..
Maar ik trip dus sociaal.
Klik om te vergroten...

Prcecies mijn gedachten! Binnenkort wil ik wel alleen gaan trippen, alleen om het een keer gedaan te hebben. Dan wil ik een wat grotere dosis dan tot nu toe. Kijken of ik die diepe psychedelische wereld kan gaan verkennen in mijn eentje...

X
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alleen.

Morgenvroeg om 9 - 10 u gaat het eerste zegeltje onder mijn tong.

Als ik trip heb ik het liefst volledige rust
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik trip in m'n eentje doe ik dat lieve op paddo's. Op LSD vind ik gezelschap toch wel echt fijn, gewoon om alles te delen enzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."