#1
Al trip ik altijd sociaal, ik moet bekennen af en toe ook wel eens zin te krijgen in eens een middag trippen in mijn eentje, of iniedergeval een gedeelte van de trip, vooral omdat ik ideeën heb die in gezeldschap minder goed tot recht komen, zoals zingen, muziek schrijven en uitgebreid tekenen. In minder creatief en muzikaal gezeldschap verveel ik mensen daar slechts mee en de enige muzikaal-creatieve persoon waar ik wel eens mee trip wil voorlopig zijn ontwikkeling aanschouwen zonder beïnvloeding van LSD omdat hij heeft gemerkt dat dat zijn persoonlijke ontwikkeling versnelt en hij van uitdaging houdt.. dus de alleen trip komt er wel eens van ![:)]()