Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd & Honger

Lsd & Honger

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
fruit en broodjes kaas :grin:
en eierkoeken :grin:
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een lekkere dikke aardbij-milkshake! En ik vind dat het nog wel vult ook... :hearteyes:
h
highlightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste DF'ers

Naar meerdere keren lsd s'avonds gebruikt te hebben, was ik nu vanplan om het binnekort overdag uit te proberen.
Na veel mooie verhalen gelezen te hebben over het gebruik van lsd smiddags word ik erg nieuwschierig.
Ik was vanplan om rond 12/1 uur de lsd in te nemen, natuurlijk ik het bos :hearteyes:

Wat raden jullie mij aan om daarvoor te eten?
Ik ben vrij groot, en de vorigekeer dat ik lsd had gedaan had ik zo erge honger, dat ik niet meer recht kon lopen, en had ik vrezelijke pijn in me pens.

Wat eten jullie het liefst tijdens jullie lsd trip wat vult en lekker is?

alvast bedankt, en hopelijk laat alice mij deze keer geen last van honger hebben :wink:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eten op acid is zoooooo lekker! Vooral fruit en ijs vind ik geweldig dan :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
In de comedown is eigenlijk vanalles lekker om te eten als je tript, en gezien smaken verschillen kan ik niet zo makkelijk advies geven daar in.
h
highlightLid
01-01-2024, 00:00
#6
ijsjes klinken idd lekker :grin:
Maar ik zocht meer iets te eten wat vult, zodat ik geen last van me buik krijg.
Ik zie mezelf niet 6 boterhamen eten als k aan het trippen ben :rolleyes: of misschien wel met bosvruchten jam erop :P
Wat eten jullie meestal als je honger hebt en aan het trippen bent?
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van die slaatjes uit de supermarkt. Echt superhandig tijdens het trippen, deksel eraf en eten. Zelfs het lepeltje zit erin, hoef je die ook niet te zoeken aka the quest for the spoon :P Smaakt ook nog lekker en vult best goed.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alles boven de 300µgr maakt eten imo minder leuk
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#9
:)
h
highlightLid
01-01-2024, 00:00
#10
misschien moet ik de volgendekeer maar eens fruit proberen
iets gezonds kan nooit kwaat :P
alleen vind ik brood producten meestal te droog om tijdens mijn trip te nuttigen.

wat eten jullie meestal voordat jullie gaan trippen?
als ik smorgens waker word heb ik altijd erge honger, en als ik dan zonder te eten lsd neem krijg ik erg last van me buik.
of zou ik die avond ervoor heel veel moeten eten, zodat ik smorgens minder honger heb.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#11
2 uur van te voren een bordje pasta. Koolydraten zorgen dat je hersenen voldoende energie hebben.

6 ur na de comedown aardbeijen of groene appels.

Eten op LSD is zeker niet pleasant, over het algemeen geldt hoe hoger de dosis, des te minder je appetite bevrediging zoekt. Energie te kort zal je eerder oplossen met jezelf rustig houden door te ontspannen. (100 - 200)

Ruim boven de 300 mcg was een slok water het enige waar ik behoefte aan had. Maar zelfs dat hoefte niet. Vanaf 400 mcg verdwijnt je eetlust voor een zeer lange tijd. Eten is een ingeving van het ego.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
petite jervais, yougurt, plattekaas. da vult en das kei lekker op nen trip gwn leppelen :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Idd, fruit, ik eet eigenlijk bijna nooit fruit gewoonlijk omdat ik hamburers en frikandellen zoveel lekkerder vind. Maar als ik trip is fruit ineens wel lekker omdat het niet te zwaar en lekker sappig is. :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Merijn zei:
Wacky zei:
Idd, fruit, ik eet eigenlijk bijna nooit fruit gewoonlijk omdat ik hamburers en frikandellen zoveel lekkerder vind. Maar als ik trip is fruit ineens wel lekker omdat het niet te zwaar en lekker sappig is. :)
Klik om te vergroten...

TOCH NIET ALS JE TRIPT?!?

ik, en het komt niet doordat ik vegetarier ben, kan met niet voorstellen ook maar te willen denken aan het eten van hamburgers en frikandellen:|
Klik om te vergroten...
+1
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wacky zei:
Idd, fruit, ik eet eigenlijk bijna nooit fruit gewoonlijk omdat ik hamburers en frikandellen zoveel lekkerder vind. Maar als ik trip is fruit ineens wel lekker omdat het niet te zwaar en lekker sappig is. :)
Klik om te vergroten...

TOCH NIET ALS JE TRIPT?!?

ik, en het komt niet doordat ik vegetarier ben, kan met niet voorstellen ook maar te willen denken aan het eten van hamburgers en frikandellen:|

of van die mooie bosjes druiven die je elkaar kan voeren dan, geeft een beetje een Dyonisos-gevoel:wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee, als ik trip dus geen hamburgers en frikandellen. (daarnaast houd ik ook van sausijzenbroodjes, friet speciaal, pannenkoeken en nog veel meer van die vettige dingen als ik niet aan het trippen ben)
Daarom vind ik het zelf juist zo opvallend dat ik wanneer ik aan het trippen ben (niet in het begin, maar wel na wat uurtjes in de trip) fruit wel lekker vind.
Het grote verschil is dat ik normaal houd van eten wat zwaar op de maag ligt en ik me goed verzadigd van voel. Als ik aan het trippen ben heb ik daar geen gebrek aan, en droog eten krijg ik dan helemaal niet binnen.
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
friet heb ik wel eens gegeten in een lsd trip, was best lekker :)
maarja, fruit verslaat alles.

Koop eens een hele annanas als je gaat trippen, kost niet veel, ziet er supertof uit, en is ongelofelijk lekker:wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
LSD en honger is raar.. ik heb soms zoooo honger en ook last in mijn maag en als ik dan begin te eten gaat het moeilijk binnen :confused:


maar soms ook het tegenovergestelde.. op boom festival was ik eens aan het trippen en dan had ik zooo'n honger, dus kocht ik een hotdog die ik echt niet vlug genoeg naar binnen kon rammen :grin:

dusja soms gaat het makkelijk, hangt ook af van de dosis.. maakt mij ook nie zoveel uit..

fruit is wel lekker op LSD maar vult niet zo goed.. snoep lust ik dan alleszins nog minder, ziet er veel te onnatuurlijk uit.. en hamburgers enzo dat moet wel lukken :tongueout:
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ben ik dan de enige die dan totaal geen honger heeft?:P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Verse en gedroogde vruchten, nootjes, toast met Franse kaasjes, ijs, chocolade, sushi. Hmmmmmmmmm :hearteyes: . Eten kan echt een ware sensatie zijn als je tript op de lsd! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."