#1
fruit en broodjes kaas ![:grin:]()
en eierkoeken![:grin:]()
en eierkoeken
of misschien wel met bosvruchten jam erop :P +1Merijn zei:Wacky zei:Idd, fruit, ik eet eigenlijk bijna nooit fruit gewoonlijk omdat ik hamburers en frikandellen zoveel lekkerder vind. Maar als ik trip is fruit ineens wel lekker omdat het niet te zwaar en lekker sappig is.![]()
TOCH NIET ALS JE TRIPT?!?
ik, en het komt niet doordat ik vegetarier ben, kan met niet voorstellen ook maar te willen denken aan het eten van hamburgers en frikandellen:|
Wacky zei:Idd, fruit, ik eet eigenlijk bijna nooit fruit gewoonlijk omdat ik hamburers en frikandellen zoveel lekkerder vind. Maar als ik trip is fruit ineens wel lekker omdat het niet te zwaar en lekker sappig is.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."