Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd & Honger

Lsd & Honger

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van die La vache qui ruit bakjes met die dip stokjes en dan de pizza smaak
Aardbeien
druiven
bananen
kwark(alle smaken)
toastjes met salade

Edit: er was hier al een topic over, volgende keer maar even zoeken?

X
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Helaas je bent de enige hier en daarmee heb je het onheil over jezelf afgeroepen! Wee degene die geen honger heeft, haar dagen zullen geteld zijn... :rock:


Haha, nee hoor, ik heb ook geen honger, iig niet dat vervelende en zeurende gevoel dat je iets moet eten. Maar ik heb nog altijd het besef dat ik er wel brandstof in moet stoppen omdat anders de motor niet meer lopen wil. En eten tijdens een trip is altijd leuk, net alsof je alien voedsel naar binnen werkt, en het is super lekker!
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb tijdens een trip meestal ook geen honger, maar ik vind het gewoon zo leuk om van alles te eten onder een trip.
vooral iets met leuke kleuren of vorm of smaak. :hearteyes:
g
germanaaizerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Trippen en eten gaat bij mij meestal niet samen. Doe ik dat wel, begint het zo goed als altijd te donderen in mijn penske. Chocomelk (melk en nesquik) en dan vooral die bubbeltjes waar nog nesquikpoeder inzit, voelde echt hemels. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."