Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd op een feestje?

lsd op een feestje?

45 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Had laatst weer een GEWELDIGE ervaring op een feestje (report komt nog, eerst nog even het geheel in woorden krijgen, want het was nog al een zéér intense ervaring) maar ik blijf er bij dat als je stabiel bent en op de juiste feestjes komt LSD een perfecte party drug kan zijn, alleen geen makkelijke, maar als het dan lukt is het ook wel gelijk héél geweldig.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
LSD op een feestje = welcome to the acid trance :rockband: :hearteyes: :tearsofjoy: :rock:



:kots: :xtc:
m
mellowLid
01-01-2024, 00:00
#3
mijn eerste trip was ook op een feestje (goa)
het kan zeker maar je moet je er goed bij voelen
ik had een hoffman en die kan je best ook als eerste pakken
trippen of feestjes is leuk, maar thuis ofzo is het leuker
omdat je dan meer met je trip kan bezig zijn
maar je kiest er zelf voor het kan zeker en vast
je kan ook eerst een xtc pil pakken en je heel goed voelen en dan een tripje ( mensen zullen me hier om tegen spreken, maar het kan geen kwaad !)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#4
geef mij maar lsd op een feestje!leuk toch met dat volk erbij en dan die visuals :hearteyes:
ben nu thuis alleen onder invloed van lsd,maar dat is toch maar aan de saaie kant zulle...i need more ACTION!!!! :rock:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
maak je eigen actie, maak je eigen zot door dingen :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Hmmm, feesten, alleen goa of psytrance, anders echt niet. Mijn eerste keer was op een goa/psytrance; Maar LSD zal het feestje ook helemaal veranderen, niet alleen "mooier maken" als MDMA dat doet.

LSD is geen partydrug, Goaparties zijn een LSDdrug.
Klik om te vergroten...

Klopt wel, het feestje wordt een onderdeel van de trip, niet andersom.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik gebruik acid prima als partydrug op techno feesten...

en t bevalt me goed, beter dan mdma zolang ik de dosering niet te hoog maak. anders wordt ik erg ongezellig voor mn omgeving omdat ik dan erg in mn eigen wereld leef.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
ben ik dan de enige die naar een rockkroeg of fuifkes onder invloed van acid ga?
of een optreden onder acid,is toch een ervaring apart?
neem nu eens ondermeer een optreden van pink floyd(met al die effecten ozo) :grin:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja naar een concert van pink floyd zou ik ng gaan :grin:
maar zo droog in een kroeg zitten, echt niks voor mij op lsd
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#10
droog?tja als we met een stuk of 3 trippen in een kroeg is het echt wel tof hoor...die visuals die je dan ziet als je kijkt naar de andere mensen,hahaha hun gezicht ziet er dan maar grappig uit :tearsofjoy: ,en dan die conversaties dan,lol...en op de muziek je lekker laten gaan,let it flow!!! :grin:

eens een klein optreden gezien van een hardcore metal band,die stonden op het podium(uiteraard)met boven hun blauwe verlichting,wij stonden trippend bij de toog ietske vanachter...het was net of de band in een grote Aquarium stond en wij net de visjes waren :tearsofjoy: ,weird dat die mensen waren die vooraan stonden!.na afloop van het concert(ik had intussen een halve zegel bijgenomen) draaiden ze chill muziek,een soort van trage trance muziek,maar ik ging zo op in die muziek...dat alles in slow motion ging,je had de toog van de kroeg moeten zien bewegen,enorm grappig :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: ,tja het is best wel moeilijk uit te leggen hoor...maar het was wel fun :hearteyes:
G
G_P_5_0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
beste mensen
ik heb al enkele keren een trip tot mij genomen
maar altijd thuis
zou het willen doen op een feestje ( footworxx)
kan iemand mij zeggen of dit een goed plan is of niet ?


( footworxx= core and hardtechno rooms)

greetz G_P_5_0
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#12
G_P_5_0 zei:
beste mensen
ik heb al enkele keren een trip tot mij genomen
maar altijd thuis
zou het willen doen op een feestje ( footworxx)
kan iemand mij zeggen of dit een goed plan is of niet ?


( footworxx= core and hardtechno rooms)

greetz G_P_5_0
Klik om te vergroten...

ik zou het persoonlijk in ieder geval proberen persoonlijk,als jij echt dat muziekgenre graag hoort is dat volgens mij prima om lsd te nemen,muziek heeft ook voor mij een positieve invloed als ik uitga op lsd,de meesten beweren dat lsd geen party drug kan zijn...maar volgens mij kan dit wel hoor(het bewijs is mijzelf),wat biertjes drinken om in een sociale of goede stemming te komen,en daarna zou ik eens proberen met een halve zegel voor de eerste keer.laatst vrijdag heeft een vriendin van mij voor het eerst lsd(halve) zegel genomen,ze had al wat bier gedronken voordien en in combinatie met de halve zegel,heeft ze gedanst en plezier gemaakt :grin:
maarja het ging dan om een maya zegel,die volgens mij wat energieker zijn dan andere lsd zegels.
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#13
1ste x lsd op feestje. Niets voor mij. Athans, ik heb genoten, maar kies ervoor de volgende keer weer lekker te genieten onder invloed van een pilletje :)

Sociaal gezien beleefde ik de avond in een staat van constante verwarring.
Nauwelijks aanspreekbaar heb ik toch heerlijk genoten van de progressive,
Sinds tijden weereens niet vanaf de dansvloer maar genietend en oogcontact bevestigend goedgekeurde beat knikkend vonkelden mijn oogjes :hearteyes:
(maar de volgende keer dans ik weer lekker mee :)
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#14
cronos zei:
G_P_5_0 zei:
beste mensen
ik heb al enkele keren een trip tot mij genomen
maar altijd thuis
zou het willen doen op een feestje ( footworxx)
kan iemand mij zeggen of dit een goed plan is of niet ?


( footworxx= core and hardtechno rooms)

greetz G_P_5_0
Klik om te vergroten...

ik zou het persoonlijk in ieder geval proberen persoonlijk,als jij echt dat muziekgenre graag hoort is dat volgens mij prima om lsd te nemen,muziek heeft ook voor mij een positieve invloed als ik uitga op lsd,de meesten beweren dat lsd geen party drug kan zijn...maar volgens mij kan dit wel hoor(het bewijs is mijzelf),wat biertjes drinken om in een sociale of goede stemming te komen,en daarna zou ik eens proberen met een halve zegel voor de eerste keer.laatst vrijdag heeft een vriendin van mij voor het eerst lsd(halve) zegel genomen,ze had al wat bier gedronken voordien en in combinatie met de halve zegel,heeft ze gedanst en plezier gemaakt :grin:
maarja het ging dan om een maya zegel,die volgens mij wat energieker zijn dan andere lsd zegels.
Klik om te vergroten...

hoe kan de ene lsd nou energieker zijn als de andere ? :rolleyes: denk even na :) is gwn je mindset :) als je je er toe zet om te gaan dansen en lol te gana hebben op dansvloer wil dat met de juiste dosis gwn goed :rockband:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
+1 CHIASME
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#16
CHIASME zei:
cronos zei:
G_P_5_0 zei:
beste mensen
ik heb al enkele keren een trip tot mij genomen
maar altijd thuis
zou het willen doen op een feestje ( footworxx)
kan iemand mij zeggen of dit een goed plan is of niet ?


( footworxx= core and hardtechno rooms)

greetz G_P_5_0
Klik om te vergroten...

ik zou het persoonlijk in ieder geval proberen persoonlijk,als jij echt dat muziekgenre graag hoort is dat volgens mij prima om lsd te nemen,muziek heeft ook voor mij een positieve invloed als ik uitga op lsd,de meesten beweren dat lsd geen party drug kan zijn...maar volgens mij kan dit wel hoor(het bewijs is mijzelf),wat biertjes drinken om in een sociale of goede stemming te komen,en daarna zou ik eens proberen met een halve zegel voor de eerste keer.laatst vrijdag heeft een vriendin van mij voor het eerst lsd(halve) zegel genomen,ze had al wat bier gedronken voordien en in combinatie met de halve zegel,heeft ze gedanst en plezier gemaakt :grin:
maarja het ging dan om een maya zegel,die volgens mij wat energieker zijn dan andere lsd zegels.
Klik om te vergroten...

hoe kan de ene lsd nou energieker zijn als de andere ? :rolleyes: denk even na :) is gwn je mindset :) als je je er toe zet om te gaan dansen en lol te gana hebben op dansvloer wil dat met de juiste dosis gwn goed :rockband:
Klik om te vergroten...

sorry niet mee akkoord :P ,ikzelf heb al genoeg ervaring met verschillende lsd zegels(mijn eerste zegel dateert van bijna 20 jaar geleden),ook andere personen vinden de werking anders van maya's tegenover shivas,hoffmans....zie ook 2 topics hier op DF:"Geltabs / Microdots / Liquid - verkrijgbaar in NL? en "de mayas"...veel leesplezier :wink:
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#17
cronos zei:
CHIASME zei:
cronos zei:
ik zou het persoonlijk in ieder geval proberen persoonlijk,als jij echt dat muziekgenre graag hoort is dat volgens mij prima om lsd te nemen,muziek heeft ook voor mij een positieve invloed als ik uitga op lsd,de meesten beweren dat lsd geen party drug kan zijn...maar volgens mij kan dit wel hoor(het bewijs is mijzelf),wat biertjes drinken om in een sociale of goede stemming te komen,en daarna zou ik eens proberen met een halve zegel voor de eerste keer.laatst vrijdag heeft een vriendin van mij voor het eerst lsd(halve) zegel genomen,ze had al wat bier gedronken voordien en in combinatie met de halve zegel,heeft ze gedanst en plezier gemaakt :grin:
maarja het ging dan om een maya zegel,die volgens mij wat energieker zijn dan andere lsd zegels.
Klik om te vergroten...

hoe kan de ene lsd nou energieker zijn als de andere ? :rolleyes: denk even na :) is gwn je mindset :) als je je er toe zet om te gaan dansen en lol te gana hebben op dansvloer wil dat met de juiste dosis gwn goed :rockband:
Klik om te vergroten...

sorry niet mee akkoord :P ,ikzelf heb al genoeg ervaring met verschillende lsd zegels(mijn eerste zegel dateert van bijna 20 jaar geleden),ook andere personen vinden de werking anders van maya's tegenover shivas,hoffmans....zie ook 2 topics hier op DF:"Geltabs / Microdots / Liquid - verkrijgbaar in NL? en "de mayas"...veel leesplezier :wink:
Klik om te vergroten...

Dat is ook het mooie ervan, als jij gelooft dat je van die zegel energie gaat krijgen gaat exact dat ook gebeuren, hoort bij "set".
Lees je eens in, inplaats van fabeltjes op fora te geloven :) Na 20 jaar had ik wat meer verwacht. LSD = LSD, er bestaat geen "energie.LSD" of "chillen.LSD" dat zit tussen je oren :) Niks mis mee overigens, eigenlijk ook wel leuk toch?

Maak je eigen ervaring :hearteyes:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeller zei:
LSD is voor feestjes en paddo's is voor thuis..
als je niet wil trippen op een feestje dan moet je ook gewoon geen LSD nemen, dan kan je dat gewoon niet aan, want het is gewoon piece of cake..

de locatie en muziek maken wel uit maar niet zoveel.. zolang je naar buiten kan gaan is het in feite geschikt, maar op sommige feestjes moet je binnen blijven, dat is wat minder dan en dat zou ik niet doen.

Als ik mijn feesttrips met thuistrips vergelijk dan kom ik al snel tot de conclusie dat de thuistrips gewoon saai zijn. Geen absurditeiten, geen overweldiging door de muziek, constant de zelfde mensen, geen verassingen, minder sfeer en bovendien zit je nog eens constant vast op de zelfde plaats en energie op overschat.. geen avontuur dus.. neem gewoon lsd op een feest en als je dat niet wilt neem dan gewoon paddo's ofzo, das wel geschikt daarvoor
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het absoluut niet mee eens. Elk mens is anders, dus het is verstandig om je eerste trip in een vertrouwde en rustige omgeving te doen. Raak vertrouwd aan de stof voor je meteen in het diepe duikt.

Overigens zijn er zat mensen die met veel plezier paddenstoelen op een feestje gebruiken.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
als je zin hebt om te trippen kan je dat overal doen als je je van tevoren op het gemak voelt daar, ook al is die omgeving redelijk druk.. De dosis blijft de belangrijkste factor voor de eerste trip imo.

Paddo's is ook wel te doen op een feest, maar ik vind dat minder geschikt dan LSD omdat je er minder energiek van wordt en ook niet zo praatzaam
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
kweenie wat voor feesten je gaat maar bijvb. op een hardcorefeest zou ik echt niet willen trippen van de lsd :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."