Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd op een feestje?

lsd op een feestje?

45 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
CHIASME zei:
cronos zei:
G_P_5_0 zei:
beste mensen
ik heb al enkele keren een trip tot mij genomen
maar altijd thuis
zou het willen doen op een feestje ( footworxx)
kan iemand mij zeggen of dit een goed plan is of niet ?


( footworxx= core and hardtechno rooms)

greetz G_P_5_0
Klik om te vergroten...

ik zou het persoonlijk in ieder geval proberen persoonlijk,als jij echt dat muziekgenre graag hoort is dat volgens mij prima om lsd te nemen,muziek heeft ook voor mij een positieve invloed als ik uitga op lsd,de meesten beweren dat lsd geen party drug kan zijn...maar volgens mij kan dit wel hoor(het bewijs is mijzelf),wat biertjes drinken om in een sociale of goede stemming te komen,en daarna zou ik eens proberen met een halve zegel voor de eerste keer.laatst vrijdag heeft een vriendin van mij voor het eerst lsd(halve) zegel genomen,ze had al wat bier gedronken voordien en in combinatie met de halve zegel,heeft ze gedanst en plezier gemaakt :grin:
maarja het ging dan om een maya zegel,die volgens mij wat energieker zijn dan andere lsd zegels.
Klik om te vergroten...

hoe kan de ene lsd nou energieker zijn als de andere ? :rolleyes: denk even na :) is gwn je mindset :) als je je er toe zet om te gaan dansen en lol te gana hebben op dansvloer wil dat met de juiste dosis gwn goed :rockband:
Klik om te vergroten...

sorry niet mee akkoord :P ,ikzelf heb al genoeg ervaring met verschillende lsd zegels(mijn eerste zegel dateert van bijna 20 jaar geleden),ook andere personen vinden de werking anders van maya's tegenover shivas,hoffmans....zie ook 2 topics hier op DF:"Geltabs / Microdots / Liquid - verkrijgbaar in NL? en "de mayas"...veel leesplezier :wink:
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#2
cronos zei:
CHIASME zei:
cronos zei:
ik zou het persoonlijk in ieder geval proberen persoonlijk,als jij echt dat muziekgenre graag hoort is dat volgens mij prima om lsd te nemen,muziek heeft ook voor mij een positieve invloed als ik uitga op lsd,de meesten beweren dat lsd geen party drug kan zijn...maar volgens mij kan dit wel hoor(het bewijs is mijzelf),wat biertjes drinken om in een sociale of goede stemming te komen,en daarna zou ik eens proberen met een halve zegel voor de eerste keer.laatst vrijdag heeft een vriendin van mij voor het eerst lsd(halve) zegel genomen,ze had al wat bier gedronken voordien en in combinatie met de halve zegel,heeft ze gedanst en plezier gemaakt :grin:
maarja het ging dan om een maya zegel,die volgens mij wat energieker zijn dan andere lsd zegels.
Klik om te vergroten...

hoe kan de ene lsd nou energieker zijn als de andere ? :rolleyes: denk even na :) is gwn je mindset :) als je je er toe zet om te gaan dansen en lol te gana hebben op dansvloer wil dat met de juiste dosis gwn goed :rockband:
Klik om te vergroten...

sorry niet mee akkoord :P ,ikzelf heb al genoeg ervaring met verschillende lsd zegels(mijn eerste zegel dateert van bijna 20 jaar geleden),ook andere personen vinden de werking anders van maya's tegenover shivas,hoffmans....zie ook 2 topics hier op DF:"Geltabs / Microdots / Liquid - verkrijgbaar in NL? en "de mayas"...veel leesplezier :wink:
Klik om te vergroten...

Dat is ook het mooie ervan, als jij gelooft dat je van die zegel energie gaat krijgen gaat exact dat ook gebeuren, hoort bij "set".
Lees je eens in, inplaats van fabeltjes op fora te geloven :) Na 20 jaar had ik wat meer verwacht. LSD = LSD, er bestaat geen "energie.LSD" of "chillen.LSD" dat zit tussen je oren :) Niks mis mee overigens, eigenlijk ook wel leuk toch?

Maak je eigen ervaring :hearteyes:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
LSD is voor feestjes en paddo's is voor thuis..
als je niet wil trippen op een feestje dan moet je ook gewoon geen LSD nemen, dan kan je dat gewoon niet aan, want het is gewoon piece of cake..

de locatie en muziek maken wel uit maar niet zoveel.. zolang je naar buiten kan gaan is het in feite geschikt, maar op sommige feestjes moet je binnen blijven, dat is wat minder dan en dat zou ik niet doen.

Als ik mijn feesttrips met thuistrips vergelijk dan kom ik al snel tot de conclusie dat de thuistrips gewoon saai zijn. Geen absurditeiten, geen overweldiging door de muziek, constant de zelfde mensen, geen verassingen, minder sfeer en bovendien zit je nog eens constant vast op de zelfde plaats en energie op overschat.. geen avontuur dus.. neem gewoon lsd op een feest en als je dat niet wilt neem dan gewoon paddo's ofzo, das wel geschikt daarvoor
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het absoluut niet mee eens. Elk mens is anders, dus het is verstandig om je eerste trip in een vertrouwde en rustige omgeving te doen. Raak vertrouwd aan de stof voor je meteen in het diepe duikt.

Overigens zijn er zat mensen die met veel plezier paddenstoelen op een feestje gebruiken.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je zin hebt om te trippen kan je dat overal doen als je je van tevoren op het gemak voelt daar, ook al is die omgeving redelijk druk.. De dosis blijft de belangrijkste factor voor de eerste trip imo.

Paddo's is ook wel te doen op een feest, maar ik vind dat minder geschikt dan LSD omdat je er minder energiek van wordt en ook niet zo praatzaam
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
kweenie wat voor feesten je gaat maar bijvb. op een hardcorefeest zou ik echt niet willen trippen van de lsd :grin:
p
partyspacerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor jullie reacties. Het gaat een hardcore feest. Als de trip van lsd enigsinds te vergelijken is met xtc lijkt me dit wel leuk, ik bedoel dat sociale trip kan je dat ook met lsd hebben? Ik weet niet hoe de omgeving reageert, iedereen is namelijk aan de xtc...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."