#1
CHIASME zei:cronos zei:G_P_5_0 zei:beste mensen
ik heb al enkele keren een trip tot mij genomen
maar altijd thuis
zou het willen doen op een feestje ( footworxx)
kan iemand mij zeggen of dit een goed plan is of niet ?
( footworxx= core and hardtechno rooms)
greetz G_P_5_0
ik zou het persoonlijk in ieder geval proberen persoonlijk,als jij echt dat muziekgenre graag hoort is dat volgens mij prima om lsd te nemen,muziek heeft ook voor mij een positieve invloed als ik uitga op lsd,de meesten beweren dat lsd geen party drug kan zijn...maar volgens mij kan dit wel hoor(het bewijs is mijzelf),wat biertjes drinken om in een sociale of goede stemming te komen,en daarna zou ik eens proberen met een halve zegel voor de eerste keer.laatst vrijdag heeft een vriendin van mij voor het eerst lsd(halve) zegel genomen,ze had al wat bier gedronken voordien en in combinatie met de halve zegel,heeft ze gedanst en plezier gemaakt![]()
maarja het ging dan om een maya zegel,die volgens mij wat energieker zijn dan andere lsd zegels.
hoe kan de ene lsd nou energieker zijn als de andere ?denk even na
is gwn je mindset
als je je er toe zet om te gaan dansen en lol te gana hebben op dansvloer wil dat met de juiste dosis gwn goed
![]()
sorry niet mee akkoord :P ,ikzelf heb al genoeg ervaring met verschillende lsd zegels(mijn eerste zegel dateert van bijna 20 jaar geleden),ook andere personen vinden de werking anders van maya's tegenover shivas,hoffmans....zie ook 2 topics hier op DF:"Geltabs / Microdots / Liquid - verkrijgbaar in NL? en "de mayas"...veel leesplezier
denk even na