Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd op een feestje?

lsd op een feestje?

45 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
kweenie wat voor feesten je gaat maar bijvb. op een hardcorefeest zou ik echt niet willen trippen van de lsd :grin:
p
partyspacerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt voor jullie reacties. Het gaat een hardcore feest. Als de trip van lsd enigsinds te vergelijken is met xtc lijkt me dit wel leuk, ik bedoel dat sociale trip kan je dat ook met lsd hebben? Ik weet niet hoe de omgeving reageert, iedereen is namelijk aan de xtc...
p
partyspacerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga regelmatig naar party's en dan ben ik hem de hele nacht aan het spaces op xtc. Een vriend stelde voor om dit de volgende met lsd te doen ipv xtc. Ik heb geen ervaring met tripmiddelen, alleen mdma dan. Is dit verantwoord te gebruiken voor mij? zo ja, wat voor een dosering moet ik dan nemen? Alvast bedankt voor jullie tips
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmmm, feesten, alleen goa of psytrance, anders echt niet. Mijn eerste keer was op een goa/psytrance; Maar LSD zal het feestje ook helemaal veranderen, niet alleen "mooier maken" als MDMA dat doet.

LSD is geen partydrug, Goaparties zijn een LSDdrug.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je nog helemaal geen ervaring hebt met tripmiddelen zou ik eerst eens iets thuis nemen in een veilige omgeving, LSD is zowel visueel als mentaal behoorlijk intens. Als ik jou was zou ik het eerst een keer met goede vrienden thuis doen, niet al te hoge dosis, goede muziek klaar, lekkere zit plek en wat mooie dingen om naar te kijken en dan gewoon jezelf vermaken in een thuis trip. Als dat goed bevalt kan je het later altijd nog eens in een nog iets lagere dosis op een feestje doen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Trips moet je eigenlijk niet verpesten door ermee te gaan feesten, maar dat is mijn mening, één waar veel mensen het niet mee eens zullen zijn. Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
Trips moet je eigenlijk niet verpesten door ermee te gaan feesten, maar dat is mijn mening, één waar veel mensen het niet mee eens zullen zijn. Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.
Klik om te vergroten...

Tja, langs de ene kant mee eens, maar er zijn genoeg mensen die er mee feesten en die het heel leuk vinden. Ikzelf doe het ook niet altijd voor 'geestverruiming', maar voor plezier, en als je feesten dan leuk vindt :)
Maar dat kan je niet weten als je het nog nooit gedaan hebt, dus ik zou, zoals Azgaza zegt, het eerst eens thuis doen.
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.
Klik om te vergroten...
100 procent mee eens. maar volgens mij is dit persoonsgebonden ik krijg al trippend teveel indrukken en rare gedachten op feestjes.

greetz
L
LordLid
01-01-2024, 00:00
#9
lsd + frenchcore/hardtek = supervet en grappig :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
idd azgaza

LSD vind ik zelfs beter op een feest dan voor thuis..
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Persoonlijk heb ik nog nooit acid op een feestje gebruikt. Lijkt me an sich wel interessant - aan de andere kant hoor ik ook van veel mensen dat LSD absoluut geen party-drug is..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind LSD op feestjes (psy trance en goa dan wel) eigenlijk juist heel leuk, goed passend en ik vind het zowel een prima party drug als een perfect middel voor geest verruiming.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
meetal trip ik op goa, maar op een hardcore/breakcore feest en dour waar ook breakcore was die dag (venetian snares en otto von schirach) heb ik ook eens getript en dat was ook heel leuk..

kga wel niet naar gabber, daar zou ik ook nie trippe, gewoon omdat dat soort hardcore mij nie boeit en niet psychedelisch is
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Trips moet je eigenlijk niet verpesten door ermee te gaan feesten, maar dat is mijn mening, één waar veel mensen het niet mee eens zullen zijn. Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het helemaal mee eens.. :)
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Trips moet je eigenlijk niet verpesten door ermee te gaan feesten, maar dat is mijn mening, één waar veel mensen het niet mee eens zullen zijn. Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.
Klik om te vergroten...

ik vind uppers in het algemeen fout, en tripmiddelen goed :grin:
lsd is heerlijk om op te feesten maar oefenen een paar keer thuis vervolgens lekker op een feestje, waar geen agressie is, vrolijk publiek en muziek.
zonder lsd naar een goa feestje is voor mij al bijna een no go :P

groetjes
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#16
De eerste keer vind je op een feestje waarschijnlijk een beetje te. Zodra je aan de LSD gewend bent en je weet wat je te wachten staat vind je dat allemaal niet zo erg meer. Tenminste, dat zijn mijn ervaringen.

Denk er ook aan dat je wel plekken nodig hebt om te zitten/liggen of iets daartussenin vanwege de bodyload.
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#17
1ste x lsd op feestje. Niets voor mij. Athans, ik heb genoten, maar kies ervoor de volgende keer weer lekker te genieten onder invloed van een pilletje :)

Sociaal gezien beleefde ik de avond in een staat van constante verwarring.
Nauwelijks aanspreekbaar heb ik toch heerlijk genoten van de progressive,
Sinds tijden weereens niet vanaf de dansvloer maar genietend en oogcontact bevestigend goedgekeurde beat knikkend vonkelden mijn oogjes :hearteyes:
(maar de volgende keer dans ik weer lekker mee :)
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#18
cronos zei:
G_P_5_0 zei:
beste mensen
ik heb al enkele keren een trip tot mij genomen
maar altijd thuis
zou het willen doen op een feestje ( footworxx)
kan iemand mij zeggen of dit een goed plan is of niet ?


( footworxx= core and hardtechno rooms)

greetz G_P_5_0
Klik om te vergroten...

ik zou het persoonlijk in ieder geval proberen persoonlijk,als jij echt dat muziekgenre graag hoort is dat volgens mij prima om lsd te nemen,muziek heeft ook voor mij een positieve invloed als ik uitga op lsd,de meesten beweren dat lsd geen party drug kan zijn...maar volgens mij kan dit wel hoor(het bewijs is mijzelf),wat biertjes drinken om in een sociale of goede stemming te komen,en daarna zou ik eens proberen met een halve zegel voor de eerste keer.laatst vrijdag heeft een vriendin van mij voor het eerst lsd(halve) zegel genomen,ze had al wat bier gedronken voordien en in combinatie met de halve zegel,heeft ze gedanst en plezier gemaakt :grin:
maarja het ging dan om een maya zegel,die volgens mij wat energieker zijn dan andere lsd zegels.
Klik om te vergroten...

hoe kan de ene lsd nou energieker zijn als de andere ? :rolleyes: denk even na :) is gwn je mindset :) als je je er toe zet om te gaan dansen en lol te gana hebben op dansvloer wil dat met de juiste dosis gwn goed :rockband:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
+1 CHIASME
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#20
CHIASME zei:
cronos zei:
G_P_5_0 zei:
beste mensen
ik heb al enkele keren een trip tot mij genomen
maar altijd thuis
zou het willen doen op een feestje ( footworxx)
kan iemand mij zeggen of dit een goed plan is of niet ?


( footworxx= core and hardtechno rooms)

greetz G_P_5_0
Klik om te vergroten...

ik zou het persoonlijk in ieder geval proberen persoonlijk,als jij echt dat muziekgenre graag hoort is dat volgens mij prima om lsd te nemen,muziek heeft ook voor mij een positieve invloed als ik uitga op lsd,de meesten beweren dat lsd geen party drug kan zijn...maar volgens mij kan dit wel hoor(het bewijs is mijzelf),wat biertjes drinken om in een sociale of goede stemming te komen,en daarna zou ik eens proberen met een halve zegel voor de eerste keer.laatst vrijdag heeft een vriendin van mij voor het eerst lsd(halve) zegel genomen,ze had al wat bier gedronken voordien en in combinatie met de halve zegel,heeft ze gedanst en plezier gemaakt :grin:
maarja het ging dan om een maya zegel,die volgens mij wat energieker zijn dan andere lsd zegels.
Klik om te vergroten...

hoe kan de ene lsd nou energieker zijn als de andere ? :rolleyes: denk even na :) is gwn je mindset :) als je je er toe zet om te gaan dansen en lol te gana hebben op dansvloer wil dat met de juiste dosis gwn goed :rockband:
Klik om te vergroten...

sorry niet mee akkoord :P ,ikzelf heb al genoeg ervaring met verschillende lsd zegels(mijn eerste zegel dateert van bijna 20 jaar geleden),ook andere personen vinden de werking anders van maya's tegenover shivas,hoffmans....zie ook 2 topics hier op DF:"Geltabs / Microdots / Liquid - verkrijgbaar in NL? en "de mayas"...veel leesplezier :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."