Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd op een feestje?

lsd op een feestje?

45 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
partyspacerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor jullie reacties. Het gaat een hardcore feest. Als de trip van lsd enigsinds te vergelijken is met xtc lijkt me dit wel leuk, ik bedoel dat sociale trip kan je dat ook met lsd hebben? Ik weet niet hoe de omgeving reageert, iedereen is namelijk aan de xtc...
p
partyspacerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga regelmatig naar party's en dan ben ik hem de hele nacht aan het spaces op xtc. Een vriend stelde voor om dit de volgende met lsd te doen ipv xtc. Ik heb geen ervaring met tripmiddelen, alleen mdma dan. Is dit verantwoord te gebruiken voor mij? zo ja, wat voor een dosering moet ik dan nemen? Alvast bedankt voor jullie tips
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmmm, feesten, alleen goa of psytrance, anders echt niet. Mijn eerste keer was op een goa/psytrance; Maar LSD zal het feestje ook helemaal veranderen, niet alleen "mooier maken" als MDMA dat doet.

LSD is geen partydrug, Goaparties zijn een LSDdrug.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je nog helemaal geen ervaring hebt met tripmiddelen zou ik eerst eens iets thuis nemen in een veilige omgeving, LSD is zowel visueel als mentaal behoorlijk intens. Als ik jou was zou ik het eerst een keer met goede vrienden thuis doen, niet al te hoge dosis, goede muziek klaar, lekkere zit plek en wat mooie dingen om naar te kijken en dan gewoon jezelf vermaken in een thuis trip. Als dat goed bevalt kan je het later altijd nog eens in een nog iets lagere dosis op een feestje doen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trips moet je eigenlijk niet verpesten door ermee te gaan feesten, maar dat is mijn mening, één waar veel mensen het niet mee eens zullen zijn. Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Trips moet je eigenlijk niet verpesten door ermee te gaan feesten, maar dat is mijn mening, één waar veel mensen het niet mee eens zullen zijn. Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.
Klik om te vergroten...

Tja, langs de ene kant mee eens, maar er zijn genoeg mensen die er mee feesten en die het heel leuk vinden. Ikzelf doe het ook niet altijd voor 'geestverruiming', maar voor plezier, en als je feesten dan leuk vindt :)
Maar dat kan je niet weten als je het nog nooit gedaan hebt, dus ik zou, zoals Azgaza zegt, het eerst eens thuis doen.
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.
Klik om te vergroten...
100 procent mee eens. maar volgens mij is dit persoonsgebonden ik krijg al trippend teveel indrukken en rare gedachten op feestjes.

greetz
L
LordLid
01-01-2024, 00:00
#8
lsd + frenchcore/hardtek = supervet en grappig :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
idd azgaza

LSD vind ik zelfs beter op een feest dan voor thuis..
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Persoonlijk heb ik nog nooit acid op een feestje gebruikt. Lijkt me an sich wel interessant - aan de andere kant hoor ik ook van veel mensen dat LSD absoluut geen party-drug is..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind LSD op feestjes (psy trance en goa dan wel) eigenlijk juist heel leuk, goed passend en ik vind het zowel een prima party drug als een perfect middel voor geest verruiming.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
meetal trip ik op goa, maar op een hardcore/breakcore feest en dour waar ook breakcore was die dag (venetian snares en otto von schirach) heb ik ook eens getript en dat was ook heel leuk..

kga wel niet naar gabber, daar zou ik ook nie trippe, gewoon omdat dat soort hardcore mij nie boeit en niet psychedelisch is
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Trips moet je eigenlijk niet verpesten door ermee te gaan feesten, maar dat is mijn mening, één waar veel mensen het niet mee eens zullen zijn. Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het helemaal mee eens.. :)
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Trips moet je eigenlijk niet verpesten door ermee te gaan feesten, maar dat is mijn mening, één waar veel mensen het niet mee eens zullen zijn. Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.
Klik om te vergroten...

ik vind uppers in het algemeen fout, en tripmiddelen goed :grin:
lsd is heerlijk om op te feesten maar oefenen een paar keer thuis vervolgens lekker op een feestje, waar geen agressie is, vrolijk publiek en muziek.
zonder lsd naar een goa feestje is voor mij al bijna een no go :P

groetjes
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#15
De eerste keer vind je op een feestje waarschijnlijk een beetje te. Zodra je aan de LSD gewend bent en je weet wat je te wachten staat vind je dat allemaal niet zo erg meer. Tenminste, dat zijn mijn ervaringen.

Denk er ook aan dat je wel plekken nodig hebt om te zitten/liggen of iets daartussenin vanwege de bodyload.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het hangt heel erg af wat voor feestje je bedoelt... Op sommige feesten - vooral goaparty's - is het best wel gebruikelijk dat daar lsd gebruikt wordt. In zo'n setting ben je niet de enige die tript en kan het juist heel leuk zijn om met elkaar de gevoelens van lsd te delen. Aan de andere kant zijn er toch ook nog een hoop mensen die zo'n goafeest juist weer minder geschikt vinden, omdat het er toch druk is met een hoop verschillende indrukken. Deze mensen trippen liever rustig thuis in een besloten en vertrouwde omgeving. Het hangt dus een beetje vanaf wat voor type persoon je bent en waar je je zelf het prettigst bij voelt.

Een poosje geleden was ik naar een festivalletje en in een impulsieve bui namen we ook opeens wat lsd daar. Het was prachtig weer, de sfeer was goed en ik had nog nooit overdag getript dus ik was nieuwsgierig naar die ervaring.
Bij nader inzien bleek dat niet zo'n succes als we hadden gedacht. De grootste reden daarvan was, dat het toch niet echt een setting was waar mensen nou even gingen trippen. In eerste instantie begon het allemaal nog wel leuk en lacherig, maar toen we eenmaal echt in de trip kwamen te zitten, werd het allemaal een beetje te bizar voor ons. Het was best druk en al die chaotische indrukken waren gewoon wat te veel van het goede. We zijn toen dus ook niet langer meer gebleven en hebben de rest van de trip maar lekker veilig thuis uitgespaced. Was een stuk relaxeder!

Overigens raad ik je bij een eerste keer het toch aan om het gewoon thuis te doen. Daar kun je rustig in een vertrouwde omgeving zijn en zo op een (hoogswaarschijnlijk) prettige manier kennis maken met het gevoel van lsd!
Maar goed, als jij denkt dat je het wel aankunt op zo'n feestje, dan kun je het best proberen. Begin met een half zegeltje, mocht het niet bevallen dan kun je altijd nog gewoon naar huis gaan en daar verder trippen.

Veel plezier!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
pythregius zei:
ExceptionalInsight zei:
Trips moet je eigenlijk niet verpesten door ermee te gaan feesten, maar dat is mijn mening, één waar veel mensen het niet mee eens zullen zijn. Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.
Klik om te vergroten...

ik vind uppers in het algemeen fout, en tripmiddelen goed :grin:
lsd is heerlijk om op te feesten maar oefenen een paar keer thuis vervolgens lekker op een feestje, waar geen agressie is, vrolijk publiek en muziek.
zonder lsd naar een goa feestje is voor mij al bijna een no go :P

groetjes
Klik om te vergroten...

Ligt er natuurlijk aan waar je heen gaat. Goa feestjes vind ik persoonlijk helemaal niks. Ik ga liever naar house, electric of hardstyle met vitamine X. Dat is dus ook de sfeer voor tripmiddelen niet vind ik. Tripmiddelen vind ik voor thuis. Het verpest de mooie speciale ervaring door er op te partyen vind ik.
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
Als je nog helemaal geen ervaring hebt met tripmiddelen zou ik eerst eens iets thuis nemen in een veilige omgeving, LSD is zowel visueel als mentaal behoorlijk intens. Als ik jou was zou ik het eerst een keer met goede vrienden thuis doen, niet al te hoge dosis, goede muziek klaar, lekkere zit plek en wat mooie dingen om naar te kijken en dan gewoon jezelf vermaken in een thuis trip. Als dat goed bevalt kan je het later altijd nog eens in een nog iets lagere dosis op een feestje doen.
Klik om te vergroten...

op een feestje ben je met goede vrienden, en er is ook goede muziek.... en er zijn ook mooie dames waar je naar kan kijken :wave:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Paddo100 zei:
azgaza zei:
Als je nog helemaal geen ervaring hebt met tripmiddelen zou ik eerst eens iets thuis nemen in een veilige omgeving, LSD is zowel visueel als mentaal behoorlijk intens. Als ik jou was zou ik het eerst een keer met goede vrienden thuis doen, niet al te hoge dosis, goede muziek klaar, lekkere zit plek en wat mooie dingen om naar te kijken en dan gewoon jezelf vermaken in een thuis trip. Als dat goed bevalt kan je het later altijd nog eens in een nog iets lagere dosis op een feestje doen.
Klik om te vergroten...

op een feestje ben je met goede vrienden, en er is ook goede muziek.... en er zijn ook mooie dames waar je naar kan kijken :wave:
Klik om te vergroten...

maar het blijft wel een drukte,
en persoonlijk denk ik dattet beter is je eerste trip erges te doen waar je nog rust kan vinden...
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ligt aan je motief. Een solo trip is een compleet ander iets dan een social trip.

Een solo trip stelt je echt in staat heel diep te duiken in de psychedelische werking zonder dat je focus verliest door projectie van buitenaf. Zelf-diagnose, mogelijke uitreding en het besef van wat bewustzijn is kunnen gedeeltelijk of geheel doordringen. Alsmede hele sterke extase en knallende CEV's bij meditatie.

Een social trip spits zich meer toe op collectieve verbroedering waarbij projectie tegenover elkaar leidt tot wederzijds begrip waar geen woorden voor nodig zijn. LSD spreekt de taal die iedereen verstaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."