Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAcid n lachgas..

Acid n lachgas..

65 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vond het prachtig.. Eerste keer werd alles zwart met extreem heftig gloeiende runetekens. Tweede keer vervormde alles naar een soort maya-wereld en zaten er overal geitenkoppen.. Heel heftig en leuk :).
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tot nu toe zonder twijfel mijn favoriete combinatie. De visuals worden enorm versterkt en dat relax gevoel is vrijwel niet te overtreffen, zoals de meesten al zeggen, een vrij goddelijke combinatie :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
candyflip en lachgas. of zou dat te heftig worden?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat kan prima hoor, had laatst combi, LSD, lachgas, dmt en MDMA. Eerst LSD, MDMA, DMT en in de DMT trip een ballon lachgas. Dat was heel erg heftig, maar wel heel erg geschikt.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met deze combinatie zit je gewoon op een totaal andere wereld. Echt heel vaag en soms helemaal niet prettig, de andere keer weer wel.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
loadrunner zei:
candyflip en lachgas. of zou dat te heftig worden?
Klik om te vergroten...

Zul je wel heel erg veel MDMA moeten nemen, anders overheerst de lsd/lachgas enorm.. Je zult er in de lachgas+lsdtrip weinig van merken, de MDMA. DMT + LSD + Lachgas lijkt me trouwens wel echt, echt extreem heftig.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
DMT + LSD

is niet echt aan te raden, als je niet stevig hebt getript in de jaren ervoor.

Na de achtbaan, die je met lichtsnelheid door de kosmos schiet, door het lijkt wel digitale vormen en geluiden. Kom je direct in een analoge wereld terecht, met ronde en ruitvormige bloemen.

het eerste halfuur, weet je niets van je eigen bestaan. dan krijg je ineens door dat je in de LSD world zit.

een overgang van een houseparty met XTC, ineens terecht komen in een opiumbar met reggae muziek.
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is eigenlijk onuitlegbaar. Als je nuchter lachgas neemt tot je even "out" bent heb je tijdens dat moment helemaal geen gedachten, maar daarna pas. Met LSD erbij heb je die wel, maar echt enorm vaag. Ik kan het niet uitleggen maar je hebt in ieder geval het gevoel dat het nooit ophoudt en dat je je altijd al in die toestand bevonden hebt. En als je pech hebt voel je je erg kut. Maar je kan je ook echt enorm groot en machtig voelen, het verschilt nogal. Maar het is echt enorm vaag en verwarrend. Ik hou daar zelf niet zo van.
Klik om te vergroten...

Met deze combinatie ook zoiets gehad, ik werd uit mijn stoel voorover geduwd en viel door mezelf heen een andere wereld in (ik viel ook echt voorover). Ik zag egyptische figuren en vormen, ook een soort hele mooie schilderijen, in mijn gedachtengang was ik er van overtuigd dat het de grap was van alles, iets wat ik altijd al had geweten, eerst angst en daarna overgaven in de volle overtuiging dat het voor eeuwig zou duren. Dat ik voor altijd in deze wereld zou blijven, immers was dit de plaats waarvoor ik was voortbestemd. Toen ik terug kwam was alles opgebouwd uit blokjes en mensen hadden egyptische hoofden die schuin stonden en me aanstaarde.

Dit was de enige keer dat ik 2 patronen in 1 ballon ipv 1 patroon nam op de lsd.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
LSD + Lachgas = ALL

ga in de schietstoel zitten en laat je afschieten naar andere universa met je ballon
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja lachgas komt het dichtste bij DMT naar mijn eigen gevoel. Ik heb dat al van meerdere stugge DMT rokers gehoord.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
gNuxx zei:
LSD + Lachgas = ALL

ga in de schietstoel zitten en laat je afschieten naar andere universa met je ballon
Klik om te vergroten...

Ik ben het voor de verandering echt eens roerend met je eens.
.
.sullILid
01-01-2024, 00:00
#12
focking hell!

Afgelopen middag heb ik met 2 vrienden van me, voor het eerst deze combo gebrobeerd. Echt ziek... Ik kan het omschrijven als Immens intens. De trillingen van het Lachgas brachten geluidsgolven met kleurvlakken naar mijn hoofd. Hoe intenser de trillingen, hoe meer kleurvlakken. Deze patronen vormden zich een oneindige tunnel. Soms zag ik mezelf er een paar keer in verdwijnen. Ik heb kort daarna een tekening gemaakt. Ik ben benieuwd of er een stukje erkenning in zit voor (hopelijk) veel van jullie. :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik wist niet dat ik zo intens kon trippen! LSD en lachgas was echt extreem vergaand dit afgelopen weekend. Het begon te werken en mijn hele beeld veranderde, een vreemd gevoel dat alle zintuigen passeerde leek langs te komen, evenlater keek ik de kamer in en kreeg het sterkste deja vu gevoel ooit waardoor ik het gevoel had dat dat moment zowel mij als mijn hele leven was en dat er verder nooit iets geweest was, en dat ik ineens mijn hele leven in een moment zag en echt zoiets had van ' woow! ' langzaam keerde het besef terug dat mijn leven iets meer inhield en kon ik heel snel analyseren waarom dat zo werkte, de visuals stroomde nog steeds als een gek de kamer door, veel intenser dan dat ze normaal doen, en evenlater kwam ik weer gewoon op lsd-baseline terecht, als ihn, flinke lsd visuals maar geen lachgas invloed meer.

En ik vergeet serious de helft van wat er allemaal is gebeurd, het ging zo ver, het was zo intens, ik had een groot zintuig hoewel visueel een beetje half ernaast bleef bestaan, dingen gingen van smaak naar geluid naar gevoel en de woorden om te beschrijven hoe ziek-ver dit ging zijn er gewoon niet.

Volgende trip koop ik meer patronen :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb gister een Candyflip gedaan, maar in de piek wilde de lachgas niet echt in spelen op de acid. Het was wel intens, maar ik had het heel erg anders ervaren dan vrienden van mij die gewoon alleen maar acid op hadden op dat moment. De MDMA hield mij vast op deze wereld.

Ik ben nu zeer benieuwd hoe het is met alleen maar acid op, hopelijk gaat het ook zo diep als ik hier lees.

Wat ik wel heb gemerkt, ik heb in de trip toch zo'n 10 tot 15 keer een ballon genomen, dat je na teveel lachgas te hebben gebruikt heel vaag word in je hoofd en mindfucks gigantisch toenemen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Ik wist niet dat ik zo intens kon trippen! LSD en lachgas was echt extreem vergaand dit afgelopen weekend. Het begon te werken en mijn hele beeld veranderde, een vreemd gevoel dat alle zintuigen passeerde leek langs te komen, evenlater keek ik de kamer in en kreeg het sterkste deja vu gevoel ooit waardoor ik het gevoel had dat dat moment zowel mij als mijn hele leven was en dat er verder nooit iets geweest was, en dat ik ineens mijn hele leven in een moment zag en echt zoiets had van ' woow! ' langzaam keerde het besef terug dat mijn leven iets meer inhield en kon ik heel snel analyseren waarom dat zo werkte, de visuals stroomde nog steeds als een gek de kamer door, veel intenser dan dat ze normaal doen, en evenlater kwam ik weer gewoon op lsd-baseline terecht, als ihn, flinke lsd visuals maar geen lachgas invloed meer.

En ik vergeet serious de helft van wat er allemaal is gebeurd, het ging zo ver, het was zo intens, ik had een groot zintuig hoewel visueel een beetje half ernaast bleef bestaan, dingen gingen van smaak naar geluid naar gevoel en de woorden om te beschrijven hoe ziek-ver dit ging zijn er gewoon niet.

Volgende trip koop ik meer patronen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat ging inderdaad extreem diep ja, ik heb er eigenlijk echt nauwlijks woorden voor. Ik ging lichamelijk volledig out, maar stond erbij om te zien dat ik out ging, waarna alle euforie van het begin der tijden tot het einde van de kosmos in een singulariteit werd geperst, en deze singulariteit werd tot in het oneindige gekopieerd, en al deze euforie werd met oneindige snelheid door m'n lichaam geperst als een woeste rivier, prachtig en oppermachtig tegelijkertijd.

Alles smolt weg in een waas van prachtige visuals, rood en groen zoals bijna alle visuals die ik heb. Het was een gesmolten miasma van schoonheid. Langzaam begon m'n bewustzijn terug te keren, het eerste doordat ik merkte dat ik m'n tong kon bewegen en ik tanden had. Ik had er echt geen ander woord voor dan "wow..".

Echter, de visuals leken sowieso nog minstens 15 minuten sterk versterkt. Hierna gingen we met het hele groepje naar een vuurpoi-act kijken, wat echt heel vet was :grin:.

Moet trouwens wel zeggen dat zo'n slagroomspuit echt veel meer opschiet dan mijn portable cracker. Als je de volgende keer naar ruigoord gaat, neem je die weer mee? :P
M
Memm没mLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij mijn vriendengroep is het eigenlijk wel gebruikelijk dat we er lachgas bij doen. Het word alleen wel wat 'gewoon', wat jammer is. Vooral in combinatie met lsd vind ik het echt helemaal top! Eigenlijk wel bij alles, zelfs als je lekker een paar biertjes gedronken hebt. :beer:

Bij candyflippen ga je echt helemaal free-fall vliegen. Heb soms hoofdpijn de dag erna, soms ook niet. Heb 1x DMT gerookt, denk dat het daar in de verste verte een beetje mee te vergelijken is. Natuurlijk niet helemaal, maar ergens wel denk ik.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind het wel wat heftiger dan DMT eerlijk gezegd; Nou ja, wel iets anders, maar toch, visueel gezien vond ik het iets heftiger. Bij DMT had ik vaak entiteiten wat ik bij LSD + Lachgas niet had, maar LSD + Lachgas had weer een groter "alles" gevoel en heftigere, duidelijkere visuals.
M
Memm没mLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Ja lachgas komt het dichtste bij DMT naar mijn eigen gevoel. Ik heb dat al van meerdere stugge DMT rokers gehoord.
Klik om te vergroten...

gelukkig, dan ben ik iig niet gek :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Memm没m zei:
Drientje zei:
Ja lachgas komt het dichtste bij DMT naar mijn eigen gevoel. Ik heb dat al van meerdere stugge DMT rokers gehoord.
Klik om te vergroten...

gelukkig, dan ben ik iig niet gek :grin:
Klik om te vergroten...

Dat gevoel had ik inderdaad ook toen ik die twee combineerde.
Zeker niet aan te raden voor een beginnende tripper.
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb het afgelopen weekend tijdes men eerste trip gedaan
en heb na de eerste ballon er nog 10 gedaan , zo mooi :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."