#1
True. Ik vind ook altijd dat mijn trip pas echt op gang komt na een ballonnetje. ![:hearteyes:]()
azgaza zei:Klinkt van elke omschrijving helemaal het proberen waard, maar verschilt de werking van het lachgas als je al tript nou erg van als je het gewoon nuchter/stoned neemt?
Siemie zei:je moet gewoon 1 patroontje straight uit de fles in een x langzaam in je longen pompen..
ik had zegmaar dat mn beeld wegbladderde, als een verbrand velletje papier dat nog vorm heeft en vervolgens door de wind word weggeblazen.. en dan ga je even een paar minuten half out in een fantastisch mooie visualwereld. en dan komt langzaam je normale trip weer terug.
Siemie zei:je hebt zegmaar twee soorten lachgas, vandie grote flessen met enkel lachgas moetje cker niet doen, maar met van die slagroomspuiten met patronen maakt het echt geen reet uit...
en mij lukt het niet een ballontje in een x in te ademen.
azgaza zei:Als je slagroompatronen in een slagroom spuit kraakt moet je echt een ballon gebruiken, na het vullen van 9 balonnen zat er hier dus mooi een ijslaag op dat ding, dat wil je echt niet je longen aan doen!
Ehm.. duh?Drientje zei:Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.
Ja duh, offcourse, toch raar dat ik dat in zo'n sterk visioen zag in een lachgas trip. Heel visueel ook, niet uit te leggen.ExceptionalInsight zei:Ehm.. duh?Drientje zei:Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."