Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAcid n lachgas..

Acid n lachgas..

65 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
True. Ik vind ook altijd dat mijn trip pas echt op gang komt na een ballonnetje. :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laatste acid trip 250 ug, ook een ballonnetje gedaan. Had ik beter niet kunnen doen, want de hele acid trip lang hield de geconcentreerde fractal en geluids golven van de lachgas aan. Een uurtje is dat leuk, maar 16 uur lang naald fijn alle lijnen tot in oneindigheid zien en constant het gerinkel van al het geluid dat zich opbouwt en herhaald in afgesloten cirkels is geen pretje. :P

Heb dat ballonnetje genomen net voordat de acid piekte, dus misschien dat het daarmee te maken had. Dat op de heftigheid van de lachgas de acid ook heftiger werd.

Volgende keer weer gewoon een ballonnetje NA de piek. :hearteyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
Klinkt van elke omschrijving helemaal het proberen waard, maar verschilt de werking van het lachgas als je al tript nou erg van als je het gewoon nuchter/stoned neemt?
Klik om te vergroten...

Als je veel neemt heel erg. Het terugkomen uit dat vage is wel heel vet dan. Je zit dan bij te komen van het lachgas en voordat je bedenkt dat je lachgas hebt genomen etc. zie je heel mooie visuals.

Als je weinig neemt is het inderdaad ongeveer hetzelfde als lachgas opzich. Alleen dan met het golvende, smeltende LSD erbij wat tegelijkertijd trilt. Maar duidelijk te onderscheiden. Soms dat de LSD wat versterkt wordt bij mij en dat de vormen wat mooier zijn. Maar alleen puur visueel.
En lachgas is bij mij elke keer anders als ik nuchter ben. Maar op LSD krijgt lachgas ook een eigen karakter zeg maar, dat wat LSD ook heeft. Die typerende gedachten enzo.

Er is volgens mij onderscheid tussen weinig lachgas en veel lachgas. Geeft allebei een vrij ander effect. :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Siemie zei:
je moet gewoon 1 patroontje straight uit de fles in een x langzaam in je longen pompen..
ik had zegmaar dat mn beeld wegbladderde, als een verbrand velletje papier dat nog vorm heeft en vervolgens door de wind word weggeblazen.. en dan ga je even een paar minuten half out in een fantastisch mooie visualwereld. en dan komt langzaam je normale trip weer terug.
Klik om te vergroten...

Kun je nog dommere adviezen geven? dat jij je leven wil riskeren (ja niet overdreven) moet jij weten, maar raad het een ander niet aan ok.
En dat het effectiever zou zijn recht uit de fles lijkt me sterk. het balonnetje doet niets af aan het gas, en zorgt er wel voor dat je het steeds opnieuw kan inademen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Siemie zei:
je hebt zegmaar twee soorten lachgas, vandie grote flessen met enkel lachgas moetje cker niet doen, maar met van die slagroomspuiten met patronen maakt het echt geen reet uit...
en mij lukt het niet een ballontje in een x in te ademen.
Klik om te vergroten...

Zeker wel, je longen kunnen bevriezen.
S
SiemieLid
01-01-2024, 00:00
#6
volgens mij kan dat dus alleen met van die enkel lachgasflessen, en met een slagroomspuit niet die wordt alleen heel koud als je heel vaak zoown patroon achter elkaar erin draait..
maargoed.
ik wil geen nietademende mensen op me geweten hebben. dus ik neem het wel terug :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je slagroompatronen in een slagroom spuit kraakt moet je echt een ballon gebruiken, na het vullen van 9 balonnen zat er hier dus mooi een ijslaag op dat ding, dat wil je echt niet je longen aan doen!
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Als je slagroompatronen in een slagroom spuit kraakt moet je echt een ballon gebruiken, na het vullen van 9 balonnen zat er hier dus mooi een ijslaag op dat ding, dat wil je echt niet je longen aan doen!
Klik om te vergroten...

Inderdaad.
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Acid + lachgas is lijp.

Acid + x + lachgas is lijpheid in het kwadraat. :)
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind LSD zonder lachgas als seks zonder orgasme. :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn 'echtste' visuals heb ik gehad op lsd en lachgas :) normaal zie ik alleen vervormingen en af en toe iets raars, maar met lsd toen ik lachgas deed veranderde iedereen in poppetjes uit the nightmare before christmas :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
'hou je van lachgas, en hou je van LSD
dan hou je van alletwee

Samen zijn ze als suiker en melk in de koffie

Je vind het heerlijk, of je vind het zonde van de koffie. :wink:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Met recht uit de fles bedoelen ze dat je het gas niet meteen van een grote fles lachgas moet inademen. Moest je zo'n patroon rechtstreeks in je longen spuiten dan zouden je longen wel eens kunnen bevriezen ja, maar in een slagroomspuit krijgt het gas ff de tijd om op te warmen. Je moet het niet teveel achter elkaar doen natuurlijk want na een aantal patronen wordt die fles kouder en kouder en blijft dat gas ook redelijk koud.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Lachgas uit de fles kan gewoon... als je met - 10 inademt bevriezen je longen ook niet, daar moet het echt wel wat kouder voor zijn... direct uit de patronen, of uit zon cracker is wel af te raden ja...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik bedoel dus van die slagroom patronen, als je daar 9 van knakt in een spuit achter elkaar dan zit er mooi wel een dikke ijslaag op de spuit, ik had daarvan een brandblaar op mijn vinger (beetje te enthausiast achter elkaar doorvullen haha).
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een injectie Ketamine of volle lancering DMT en anders niet. :grin:

Merk echt dat vrijwel alles wat ik binnenkrijgt tijdens Acid een negatieve uitwerking heeft en het diepste wat afvlakt. Het inademen van sigaretten of wiet rook. Het eten van wat anders dan vers fruit. Lachgas maakt duf. En die paar minuten vind ik 't niet waard, maar ken heel veel mensen die er laaiend enthausiast over zijn.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lachgas en acid geven mij visioenen. Hele heldere visioenen. Zal er 1tje proberen uit te leggen.

Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.

Dit in een lsd trip over je heen komend heb ik altijd weer even de tijd nodig om tot mezelf te komen, zo heftig en zo duidelijk.

Laatste keer lachgas met LSD kreeg ik ineens weer een Godbesef. Niet een God van het christendom of iets anders, zo totaal anders dan we met ons allen denken dat het onbevattelijk is voor planeetaarde hersenen, zo complex en zo totaal. Onbeschrijfelijk.

@ azgaza, echt een hele vette aanrader.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.
Klik om te vergroten...
Ehm.. duh?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
Drientje zei:
Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.
Klik om te vergroten...
Ehm.. duh?
Klik om te vergroten...
Ja duh, offcourse, toch raar dat ik dat in zo'n sterk visioen zag in een lachgas trip. Heel visueel ook, niet uit te leggen.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#20
binnenkort maar even die combi proberen als ik me 200 patronen binnen heb :hearteyes:
wat is het beste moment om lachgas te doen? aan het begin, de piek of de natrip?
aan de piek lijkt me het overweldigend, maar weet niet of dat te intens is?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."