Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb wel eens 4aco-dmt gedaan, dat is een soortgelijk poeder kun je ook snuiven maar heb het in capsules gestopt.."
"hey guys ik heb echt vage pep. gister gehaalt n t ruikt wel naar pep maar smaakt anders en brand niet echt.. t was nog wel lichtelijk vochtig dus ik heb t gedroogt en tis nu echt heel fijn poeder, dat lukt me normaal nooit. ook verdooft het me tanden, dat heb ik altijd als ik coke doe. maar kan me moeilijk voorstellen dat er coke doorzit.. heeft iemand een id waarmee het versneden kan zijn? ik woon ook niet in Nl..."
"hmmm, dan doe ik maar ff rustigaan ermee vanavond, ik vind meth n beetje eng"
"Nick de Neger zei: De enige manier om antwoord te krijgen op al je vragen: http://www.drugs-test.nl/ Klik om te vergroten... ik woon niet in nl.... maarjaa het komt wel goed allemaal ik doe gewoon rustigaan.. maybe zit er K door dacht ik zelf, dat verdooft ook altijd alles. en dat is hier ook goedkoper dan pep."
"Nick de Neger zei: WAT?! K goedkoper dan pep? Het moet niet gekker worden Neem een lijntje keta voor mij Al verdoofd keta volgens mij niet je tanden en zo als je het eroverheen smeert. Klik om te vergroten... tsjaa.. ze zijn hier idd een beetje getikt... maar ik smeer niets op mn tanden, hahaha benje gek.. ga mn gebitje niet verpesten. neey ik bedoel dat verdoofde gevoel in me neus en mond als ik t sniff. dan gaan me tanden ook zo raar aanvoelen toch..."
"Heeft iemand wel eens Tideland gezien??! Echt de meest ziekelijke film ooit. soort van moderne alice in wonderland.. Eigenlijk word alleen in het begin drugs gebruikt(door haar ouders, maar dat meisje bereid de spuiten voor enzo.. echt bizar). Hij is wel zo krankzinnig dat sommige mensen het als onprettig ervaren, maar voor mij toch echt de ultieme drugsfilm!! op fear nd loading na dan... Trainspotting vind ik een goede film, maar echt geen leuke drugsfilm ofzoo. Ik heb hem een keertje met een dipdagje aangezet en toen was ik de hele dag van slag :P"
"hitler was hippie!! dat is een expo. hitler was vroeger een mislukte kunstenaar voordat hij zo gepikeert werd. ze hebben al zn schilderijen bewerkt met regenbogen enzo en daar een expo van gemaakt, echt geweldig"
"hey guys! Heeft iemand hier wel eens 4aco-dmt gedropt? Of weet iemand een review? En weet iemand ook toevallig of er slechte combo's zijn? niet dat ik straks weggevoert kan worden door een ambulance ofzo byeeXx."
"ik heb sinds mn eerste lsd trip last van mn visie.. wat er eigenlijk gebeurt is dat mn beeld golft of wegtrekt(jeweetwel wat ik daarmee bedoel denk ik, dat het zo "indeukt" zegmaar) eigenlijk is het maar heel licht maar ik heb het wel bijna altijd. vooral achter de computer met de lettertjes en als ik ergens een patroon zie bijvoorbeeld van steentjes op de grond. ook zie ik in een soort van "ruis" en dit is allemaal terwijl ik gewoon nuchter ben. als ik moe ben of gebruik gaat die ruis stromen in bepaalde richtingen. Zijn dit nou flashbacks of zijn mn ogen gewoon slecht? Als ik mensen over flashbacks hoor is het dat ze weer echt terug gaan in hun trip, maar zo is het echt totaal niet. ik voel me ook gewoon normaal en kleuren enzo zijn gewoon hetzelfde. Ik heb ook niet het idee dat het na mate dat ik vaker acid neem dat het erger word. Soms ben ik wel bang dat ik het niet doorheb en langzaam realiteit verlies. Mijn ogen waren altijd al niet de beste en die ruis had ik al voor de acid, Stromende ruis ook maar ik heb wel gepaddoot vanaf mn 13de en sinds die tijd kan ik me het herinneren.. maar misschien was het ook al wel eerder maar dat weet ik niet want het is al zo lang geleden! Weet iemand me misschien te vertellen wat er met me aan de hand is? of heeft iemand hier ook last van?? en denken jullie dat het onverstandig is om nog te trippen voor mij? ik weet iig wel dat ik hallisunatie gevoelig ben. van veel blowen, btje keth, mdma, of een nachtje wakker zijn hallisunaties vrij normaal voor mij. Ik hou enorm veel van trippen maar het laatste wat ik wil is in een psygose belanden ofzo.. thnxxxx"
"thnx voor jullie comments! echt nooit geweten dat dit bestond... ga er nu maar wel rekening mee houden en minder gebruiken. Vind de effecten wel prima zoals ze nu zijn, maar ik ga binnenkort studeren en dat word hard ploeteren. Bewegende boeken lijkt me niet echt bevorderent voor de concentratie! Gelukkig blow ik al eeuwen niet meer echt, ruis is in mn mandy periode wel erger geworden, maar van die shitmandy van tegenwoordig kan ik wel afblijven Acid ga ik maar even beperken tot ooit nog eens een xtje maar voorlopig niet, en shrooms vind ik toch al niet enorm geweldig dus die slaan we ook maar over Alleen met keth wil ik echt NIET stoppen!! Dus dat kijken we voorlopig maar even aan Vraag me wel af in tot hoeverre dit nu echt iets slechts is, is het niet gewoon een hoger bewustzijn van de mind, dat alles stroomt en niets vast is en alles is opgebouwt uit patronen en kleine stukjes? misschien een beetje zweverig voor sommigen,... Ook vraag ik me af of veel mensen met hppd last hebben van concentratie probleem? niet omdat ze de hele tijd naar het beeld lopen te trippen maar in het algemeen. ik heb namelijk echt heel veel moeite met concentreren, kan bijna geen verhaal vertellen zonder de clue te vergeten halverwege en duizend x te uhhh uhhhh zeggen, dat kan ook wel door al het blowen van eerst komen hoor... ook ben ik echt zo langzaam met denken als een slak, en ook met kijken en beelden opnemen in mn hoofd heb ik veel moeite. als voorbeeld: ik ga naar een druk park waar vrienden van me zitten en die lopen recht voor me neus een uur naar me te zwaaien en te doen, maar ik kan ze niet spotten voordat ze naar me toelopen. Zou dat ook door de hppd komen? Ben wel visueel ingesteld, want ik kan me wel altijd dingen herinneren met een bepaald beeld erbij, en ik ben ook goed in tekenen enzo... Dat zou voor mij ook eerder betekenen dan een visuele overgevoeligheid ipv een visuele fout zegmaar. wat denken jullie?"