Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAcid n lachgas..

Acid n lachgas..

65 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lachgas uit de fles kan gewoon... als je met - 10 inademt bevriezen je longen ook niet, daar moet het echt wel wat kouder voor zijn... direct uit de patronen, of uit zon cracker is wel af te raden ja...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik bedoel dus van die slagroom patronen, als je daar 9 van knakt in een spuit achter elkaar dan zit er mooi wel een dikke ijslaag op de spuit, ik had daarvan een brandblaar op mijn vinger (beetje te enthausiast achter elkaar doorvullen haha).
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een injectie Ketamine of volle lancering DMT en anders niet. :grin:

Merk echt dat vrijwel alles wat ik binnenkrijgt tijdens Acid een negatieve uitwerking heeft en het diepste wat afvlakt. Het inademen van sigaretten of wiet rook. Het eten van wat anders dan vers fruit. Lachgas maakt duf. En die paar minuten vind ik 't niet waard, maar ken heel veel mensen die er laaiend enthausiast over zijn.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lachgas en acid geven mij visioenen. Hele heldere visioenen. Zal er 1tje proberen uit te leggen.

Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.

Dit in een lsd trip over je heen komend heb ik altijd weer even de tijd nodig om tot mezelf te komen, zo heftig en zo duidelijk.

Laatste keer lachgas met LSD kreeg ik ineens weer een Godbesef. Niet een God van het christendom of iets anders, zo totaal anders dan we met ons allen denken dat het onbevattelijk is voor planeetaarde hersenen, zo complex en zo totaal. Onbeschrijfelijk.

@ azgaza, echt een hele vette aanrader.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.
Klik om te vergroten...
Ehm.. duh?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Drientje zei:
Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.
Klik om te vergroten...
Ehm.. duh?
Klik om te vergroten...
Ja duh, offcourse, toch raar dat ik dat in zo'n sterk visioen zag in een lachgas trip. Heel visueel ook, niet uit te leggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."