#1
Lachgas uit de fles kan gewoon... als je met - 10 inademt bevriezen je longen ook niet, daar moet het echt wel wat kouder voor zijn... direct uit de patronen, of uit zon cracker is wel af te raden ja...
Ehm.. duh?Drientje zei:Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.
Ja duh, offcourse, toch raar dat ik dat in zo'n sterk visioen zag in een lachgas trip. Heel visueel ook, niet uit te leggen.ExceptionalInsight zei:Ehm.. duh?Drientje zei:Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."