#1
Lachgas uit de fles kan gewoon... als je met - 10 inademt bevriezen je longen ook niet, daar moet het echt wel wat kouder voor zijn... direct uit de patronen, of uit zon cracker is wel af te raden ja...
Ehm.. duh?Drientje zei:Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.
Ja duh, offcourse, toch raar dat ik dat in zo'n sterk visioen zag in een lachgas trip. Heel visueel ook, niet uit te leggen.ExceptionalInsight zei:Ehm.. duh?Drientje zei:Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.
dan moet je eens manderijntjes uit blik proberen!! dat was echt de sensatie van de eeuwAtropa zei:Het eten van wat anders dan vers fruit.
loadrunner zei:mijn favorieten
1: kaas met gember
2: komkommer met ananas
3: verse sinaasappelpartjes
4: haagse hopjes
5: banaan met kaneelsuiker
6: caramelchocosnoepjes (mellers)
7: chocolade aardbeien (chocolade smelten in een kom, op heet water, dan de aardbeien erin dopen, en doe koelkast in)
8: meloenballetjes met caramelsaus
9: cola ijsblokjes
10:biscuitje met kaas
loadrunner zei:maak een schaal met allemaal verschillende hapjes, leg onder de hapjes een nummer (1 t/m 10)
voor dat je de acid neemt, een papiertje maken met een beschrijving ervan.
Leg de papiertjes tijdens de trip in volgorde van lekker naar niet lekker.
Dan weet je wat je de volgende keer moet maken.
mijn favorieten
1: kaas met gember
2: komkommer met ananas
3: verse sinaasappelpartjes
4: haagse hopjes
5: banaan met kaneelsuiker
6: caramelchocosnoepjes (mellers)
7: chocolade aardbeien (chocolade smelten in een kom, op heet water, dan de aardbeien erin dopen, en doe koelkast in)
8: meloenballetjes met caramelsaus
9: cola ijsblokjes
10:biscuitje met kaas
loadrunner zei:candyflip en lachgas. of zou dat te heftig worden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."