Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAcid n lachgas..

Acid n lachgas..

65 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lachgas uit de fles kan gewoon... als je met - 10 inademt bevriezen je longen ook niet, daar moet het echt wel wat kouder voor zijn... direct uit de patronen, of uit zon cracker is wel af te raden ja...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik bedoel dus van die slagroom patronen, als je daar 9 van knakt in een spuit achter elkaar dan zit er mooi wel een dikke ijslaag op de spuit, ik had daarvan een brandblaar op mijn vinger (beetje te enthausiast achter elkaar doorvullen haha).
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een injectie Ketamine of volle lancering DMT en anders niet. :grin:

Merk echt dat vrijwel alles wat ik binnenkrijgt tijdens Acid een negatieve uitwerking heeft en het diepste wat afvlakt. Het inademen van sigaretten of wiet rook. Het eten van wat anders dan vers fruit. Lachgas maakt duf. En die paar minuten vind ik 't niet waard, maar ken heel veel mensen die er laaiend enthausiast over zijn.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lachgas en acid geven mij visioenen. Hele heldere visioenen. Zal er 1tje proberen uit te leggen.

Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.

Dit in een lsd trip over je heen komend heb ik altijd weer even de tijd nodig om tot mezelf te komen, zo heftig en zo duidelijk.

Laatste keer lachgas met LSD kreeg ik ineens weer een Godbesef. Niet een God van het christendom of iets anders, zo totaal anders dan we met ons allen denken dat het onbevattelijk is voor planeetaarde hersenen, zo complex en zo totaal. Onbeschrijfelijk.

@ azgaza, echt een hele vette aanrader.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.
Klik om te vergroten...
Ehm.. duh?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Drientje zei:
Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.
Klik om te vergroten...
Ehm.. duh?
Klik om te vergroten...
Ja duh, offcourse, toch raar dat ik dat in zo'n sterk visioen zag in een lachgas trip. Heel visueel ook, niet uit te leggen.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
binnenkort maar even die combi proberen als ik me 200 patronen binnen heb :hearteyes:
wat is het beste moment om lachgas te doen? aan het begin, de piek of de natrip?
aan de piek lijkt me het overweldigend, maar weet niet of dat te intens is?
S
SiemieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Atropa zei:
Het eten van wat anders dan vers fruit.
Klik om te vergroten...
dan moet je eens manderijntjes uit blik proberen!! dat was echt de sensatie van de eeuw :grin:
L
LuomoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hele dikke aanrader. Zeker weten.
Alsof het trippy effectje van lachgas nu pas tot zijn ware volle uitting komt en je dankzij het lachggas wagentje pas echt op de lsd trein zit :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
maak een schaal met allemaal verschillende hapjes, leg onder de hapjes een nummer (1 t/m 10)

voor dat je de acid neemt, een papiertje maken met een beschrijving ervan.

Leg de papiertjes tijdens de trip in volgorde van lekker naar niet lekker.

Dan weet je wat je de volgende keer moet maken. :grin:



mijn favorieten

1: kaas met gember
2: komkommer met ananas
3: verse sinaasappelpartjes
4: haagse hopjes
5: banaan met kaneelsuiker
6: caramelchocosnoepjes (mellers)
7: chocolade aardbeien (chocolade smelten in een kom, op heet water, dan de aardbeien erin dopen, en doe koelkast in)
8: meloenballetjes met caramelsaus
9: cola ijsblokjes
10:biscuitje met kaas
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
loadrunner zei:
mijn favorieten

1: kaas met gember
2: komkommer met ananas
3: verse sinaasappelpartjes
4: haagse hopjes
5: banaan met kaneelsuiker
6: caramelchocosnoepjes (mellers)
7: chocolade aardbeien (chocolade smelten in een kom, op heet water, dan de aardbeien erin dopen, en doe koelkast in)
8: meloenballetjes met caramelsaus
9: cola ijsblokjes
10:biscuitje met kaas
Klik om te vergroten...

mag ik een keer langskomen :hearteyes:
S
SiemieLid
01-01-2024, 00:00
#12
loadrunner zei:
maak een schaal met allemaal verschillende hapjes, leg onder de hapjes een nummer (1 t/m 10)

voor dat je de acid neemt, een papiertje maken met een beschrijving ervan.

Leg de papiertjes tijdens de trip in volgorde van lekker naar niet lekker.

Dan weet je wat je de volgende keer moet maken. :grin:



mijn favorieten

1: kaas met gember
2: komkommer met ananas
3: verse sinaasappelpartjes
4: haagse hopjes
5: banaan met kaneelsuiker
6: caramelchocosnoepjes (mellers)
7: chocolade aardbeien (chocolade smelten in een kom, op heet water, dan de aardbeien erin dopen, en doe koelkast in)
8: meloenballetjes met caramelsaus
9: cola ijsblokjes
10:biscuitje met kaas
Klik om te vergroten...

haha geweldig! superorginele combo's, ik krijg gelijk honger!! :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb dat een tijdje geleden eens gedaan en wat ik toen heb meegemaakt is heftiger als de gemiddelde dmt trip die ik heb (heb dan ook nog nooit een breaktrough gehad)

Ik was bij vrienden die muziek aan het maken waren, en hun waren bezig dus ik dacht ik neem me een ballonnetje. Lekker op de bank gaan zitten dus, ballon gevuld, goed in en uit geademd en toen mijn ogen dicht gedaan. Mijn CEV's werden sowiso veel intenser, met voorbijstromende patronen en fractals die zich bewogen op de muziek. Heel mooi om te zien. Op een gegeven moment stopte de muziek, en de visuals verdwenen niet maar ze bleven gewoon stilstaan, en toen evenlater de muziek verder ging, gingen de patronen enzo ook weer fijn mee.

Op een gegeven moment was het lachgas wel weer uitgewerkt en ik vond het wel genoeg geweest dus ik deed mijn ogen open. Wat ik op dat moment zag gebeuren was echt heel bizar; binnen een aantal seconden bouwde de hele wereld zich op uit blokjes. Het begon met een groot blok wat zich in razend tempo opdeelde in de hele vele blokjes die uiteindelijk de wereld om me heen vormde. Uiteindelijk werd alles van boven naar onder "smooth" dus niet meer uit blokjes opgebouwd en toen was alles weer "normaal".(zo normaal als het word tijdens acid)

Heel vet :grin:

Wat trouwens ook echt geweldig is tijdens lsd vind ik ECHTE appelsap, die troubele, niet de limonadeachtige. echt geweldig om te drinken is dat tijdens het trippen :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vond het prachtig.. Eerste keer werd alles zwart met extreem heftig gloeiende runetekens. Tweede keer vervormde alles naar een soort maya-wereld en zaten er overal geitenkoppen.. Heel heftig en leuk :).
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tot nu toe zonder twijfel mijn favoriete combinatie. De visuals worden enorm versterkt en dat relax gevoel is vrijwel niet te overtreffen, zoals de meesten al zeggen, een vrij goddelijke combinatie :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
candyflip en lachgas. of zou dat te heftig worden?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat kan prima hoor, had laatst combi, LSD, lachgas, dmt en MDMA. Eerst LSD, MDMA, DMT en in de DMT trip een ballon lachgas. Dat was heel erg heftig, maar wel heel erg geschikt.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
Met deze combinatie zit je gewoon op een totaal andere wereld. Echt heel vaag en soms helemaal niet prettig, de andere keer weer wel.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
loadrunner zei:
candyflip en lachgas. of zou dat te heftig worden?
Klik om te vergroten...

Zul je wel heel erg veel MDMA moeten nemen, anders overheerst de lsd/lachgas enorm.. Je zult er in de lachgas+lsdtrip weinig van merken, de MDMA. DMT + LSD + Lachgas lijkt me trouwens wel echt, echt extreem heftig.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
DMT + LSD

is niet echt aan te raden, als je niet stevig hebt getript in de jaren ervoor.

Na de achtbaan, die je met lichtsnelheid door de kosmos schiet, door het lijkt wel digitale vormen en geluiden. Kom je direct in een analoge wereld terecht, met ronde en ruitvormige bloemen.

het eerste halfuur, weet je niets van je eigen bestaan. dan krijg je ineens door dat je in de LSD world zit.

een overgang van een houseparty met XTC, ineens terecht komen in een opiumbar met reggae muziek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."