Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAcid n lachgas..

Acid n lachgas..

65 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SiemieLid
01-01-2024, 00:00
#1
hee guys,

Ik weet niet of iemand al wel eens lachgas heeft gedaan tijdens een acid trip, maar het is echt de moeite waard!! Ik kon niets meer zien behalve prachtige tribalvisuals, was echt geweldig :grin:
bovendien houdt het ook veel langer aan dan als je normaal gesproken lachgas zou doen..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb dat nog niet geprobeerd maar mijn volgende trip zal ik zeker een ballonnetje lachgas nemen, heb er niks dan goeds over gehoord.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het kan echt een hemel zijn maar ook echt een hel.
Zoiets leuks als het goed gaat heb je nog nooit meegemaakt, maar zoiets kuts als het fout gaat ook niet.
Gelukkig duurt het maar kort, ook al lijkt het dan voor je gevoel alsof je je je hele leven al zo voelt.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Werkt prima ja. Vrijdag had ik acid op, maar het werkte nog niet echt al te sterk ofzo. Ik nam 2 ballonetjes, en daarmee kwam de trip ineens goed op gang :)
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#5
tomz0r zei:
Het kan echt een hemel zijn maar ook echt een hel.
Zoiets leuks als het goed gaat heb je nog nooit meegemaakt, maar zoiets kuts als het fout gaat ook niet.
Gelukkig duurt het maar kort, ook al lijkt het dan voor je gevoel alsof je je je hele leven al zo voelt.
Klik om te vergroten...

Kun je daar misschien iets meer over vertellen? Wil het gaan proberen binnenkort... maar tis altijd wel verstandig om een beeld van 'bad gaan' te hebben.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Acid n lachgaEW

Echelon zei:
tomz0r zei:
Het kan echt een hemel zijn maar ook echt een hel.
Zoiets leuks als het goed gaat heb je nog nooit meegemaakt, maar zoiets kuts als het fout gaat ook niet.
Gelukkig duurt het maar kort, ook al lijkt het dan voor je gevoel alsof je je je hele leven al zo voelt.
Klik om te vergroten...

Kun je daar misschien iets meer over vertellen? Wil het gaan proberen binnenkort... maar tis altijd wel verstandig om een beeld van 'bad gaan' te hebben.
Klik om te vergroten...

Het is eigenlijk onuitlegbaar. Als je nuchter lachgas neemt tot je even "out" bent heb je tijdens dat moment helemaal geen gedachten, maar daarna pas. Met LSD erbij heb je die wel, maar echt enorm vaag. Ik kan het niet uitleggen maar je hebt in ieder geval het gevoel dat het nooit ophoudt en dat je je altijd al in die toestand bevonden hebt. En als je pech hebt voel je je erg kut. Maar je kan je ook echt enorm groot en machtig voelen, het verschilt nogal. Maar het is echt enorm vaag en verwarrend. Ik hou daar zelf niet zo van.

Een paar keer in en uit blazen in de ballon is trouwens wel vet, ik zou je dus adviseren om niet te veel te nemen. Bij een beetje lachgas gaat alles trillen bij mij, wat te onderscheiden is van het vloeiende van LSD. Ook kan je je gevoel voor evenwicht verliezen en denken dat je zo licht als een veertje bent of het gevoel hebben dat je in een achtbaan zit. Opzich wel het proberen waard.
S
SiemieLid
01-01-2024, 00:00
#7
je moet gewoon 1 patroontje straight uit de fles in een x langzaam in je longen pompen..
ik had zegmaar dat mn beeld wegbladderde, als een verbrand velletje papier dat nog vorm heeft en vervolgens door de wind word weggeblazen.. en dan ga je even een paar minuten half out in een fantastisch mooie visualwereld. en dan komt langzaam je normale trip weer terug.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik geloof dat het bij mij altijd wel hetzelfde is eigenlijk. De muziek lijkt steeds sneller te gaan, dansen gaat vanzelf mee, en langzaam raak ik verder verwijderd van mijn lichamelijke bewustzijn en meer into een voornamelijk groen gekleurd triptranceje. Ogen dicht, dansen, en in die balon ademen tot je het allemaal niet meer weet :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klinkt van elke omschrijving helemaal het proberen waard, maar verschilt de werking van het lachgas als je al tript nou erg van als je het gewoon nuchter/stoned neemt?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
Klinkt van elke omschrijving helemaal het proberen waard, maar verschilt de werking van het lachgas als je al tript nou erg van als je het gewoon nuchter/stoned neemt?
Klik om te vergroten...

Als je veel neemt heel erg. Het terugkomen uit dat vage is wel heel vet dan. Je zit dan bij te komen van het lachgas en voordat je bedenkt dat je lachgas hebt genomen etc. zie je heel mooie visuals.

Als je weinig neemt is het inderdaad ongeveer hetzelfde als lachgas opzich. Alleen dan met het golvende, smeltende LSD erbij wat tegelijkertijd trilt. Maar duidelijk te onderscheiden. Soms dat de LSD wat versterkt wordt bij mij en dat de vormen wat mooier zijn. Maar alleen puur visueel.
En lachgas is bij mij elke keer anders als ik nuchter ben. Maar op LSD krijgt lachgas ook een eigen karakter zeg maar, dat wat LSD ook heeft. Die typerende gedachten enzo.

Er is volgens mij onderscheid tussen weinig lachgas en veel lachgas. Geeft allebei een vrij ander effect. :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Siemie zei:
je moet gewoon 1 patroontje straight uit de fles in een x langzaam in je longen pompen..
ik had zegmaar dat mn beeld wegbladderde, als een verbrand velletje papier dat nog vorm heeft en vervolgens door de wind word weggeblazen.. en dan ga je even een paar minuten half out in een fantastisch mooie visualwereld. en dan komt langzaam je normale trip weer terug.
Klik om te vergroten...

Kun je nog dommere adviezen geven? dat jij je leven wil riskeren (ja niet overdreven) moet jij weten, maar raad het een ander niet aan ok.
En dat het effectiever zou zijn recht uit de fles lijkt me sterk. het balonnetje doet niets af aan het gas, en zorgt er wel voor dat je het steeds opnieuw kan inademen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Siemie zei:
je hebt zegmaar twee soorten lachgas, vandie grote flessen met enkel lachgas moetje cker niet doen, maar met van die slagroomspuiten met patronen maakt het echt geen reet uit...
en mij lukt het niet een ballontje in een x in te ademen.
Klik om te vergroten...

Zeker wel, je longen kunnen bevriezen.
S
SiemieLid
01-01-2024, 00:00
#13
volgens mij kan dat dus alleen met van die enkel lachgasflessen, en met een slagroomspuit niet die wordt alleen heel koud als je heel vaak zoown patroon achter elkaar erin draait..
maargoed.
ik wil geen nietademende mensen op me geweten hebben. dus ik neem het wel terug :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je slagroompatronen in een slagroom spuit kraakt moet je echt een ballon gebruiken, na het vullen van 9 balonnen zat er hier dus mooi een ijslaag op dat ding, dat wil je echt niet je longen aan doen!
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Als je slagroompatronen in een slagroom spuit kraakt moet je echt een ballon gebruiken, na het vullen van 9 balonnen zat er hier dus mooi een ijslaag op dat ding, dat wil je echt niet je longen aan doen!
Klik om te vergroten...

Inderdaad.
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Acid + lachgas is lijp.

Acid + x + lachgas is lijpheid in het kwadraat. :)
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind LSD zonder lachgas als seks zonder orgasme. :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn 'echtste' visuals heb ik gehad op lsd en lachgas :) normaal zie ik alleen vervormingen en af en toe iets raars, maar met lsd toen ik lachgas deed veranderde iedereen in poppetjes uit the nightmare before christmas :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
'hou je van lachgas, en hou je van LSD
dan hou je van alletwee

Samen zijn ze als suiker en melk in de koffie

Je vind het heerlijk, of je vind het zonde van de koffie. :wink:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Met recht uit de fles bedoelen ze dat je het gas niet meteen van een grote fles lachgas moet inademen. Moest je zo'n patroon rechtstreeks in je longen spuiten dan zouden je longen wel eens kunnen bevriezen ja, maar in een slagroomspuit krijgt het gas ff de tijd om op te warmen. Je moet het niet teveel achter elkaar doen natuurlijk want na een aantal patronen wordt die fles kouder en kouder en blijft dat gas ook redelijk koud.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."