Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat Lysergine25 ook zegt, het is waarschijnlijk een te hoge dosis geweest en combinatie dat het de betreffende persoon niet goed lag."
"En weer een blije ziel :')"
"Sunseed zei: Moet toch is wa me andere mensen beginnen omgaan denk ik dan Klik om te vergroten... Goed plan, want aan oplichters heb je niets."
"Misschien de dosis iets verminderen, en anders een monster opsturen naar Eindhoven. Dat lijkt me de beste remedie."
"In m'n uppie of met een goede vriend."
"Ik zou wachten, maar ieder z'n eigen behoeftes!"
"Géniaal topic dit. Heerlijk dat mensen zo ervaringen met elkaar kunnen delen. Het is ook hilarisch om de kromme zinnen en maffe uitspraken te lezen. Moet ik binnenkort ook maar eens doen"
"In doubt, use LSD!"
"In een bos, genieten van de geuren, kleuren en vele vormen en lekker op een open plek in het zonnetje liggen."
"timmaniac zei: wave zei: Een zo'n stukje van deze gaat dus over een paar weken mij een mooie dag bezorgen . Klik om te vergroten... duidelijk Klik om te vergroten... En hoe!"