Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in... LSD!

Ontiegelijke trek in... LSD!

169 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
damn man, ik wil met je mee ! :hearteyes:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien ga ik dinsdag een tripje maken op de veluwe. Waarschijnlijk neem ik maar een halve maya omdat ik een beetje op wil letten op iemand die het voor het eerst gaat doen :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
lucifer in the sky zei:
damn man, ik wil met je mee ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pikachu zei:
Misschien ga ik dinsdag een tripje maken op de veluwe. Waarschijnlijk neem ik maar een halve maya omdat ik een beetje op wil letten op iemand die het voor het eerst gaat doen :)
Klik om te vergroten...
Cool! Ik ga binnenkort ook op de veluwe trippen met iemand die het voor het eerste gaat doen. Ook op Maya's (:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#5
donderdag me nieuwe 200mic zegels getest, supergoed :hearteyes:
ik weet dat ik me volgende trip erop ga verheugen..

binnenkort als ik me efteling spaarpunten van de ah binnen heb, naar de efteling trippend! :grin:
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien, heel misschien. Ga ik trippen in Spanje, Barcelona wel te verstaan. De kunstwerken en gebouwen van Antoni Gaudi lijken me werkelijk prachtig en al helemaal in een trip.
Klik om te vergroten...

Barcelona is een mooie stad, de kunstwerken en gebouwen zijn inderdaad prachtig.
Het moet een leuke ervaring zijn daar lsd te nemen.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik was van plan om met de natuurmeeting van 23 mei mijn eerste LSD trip te doen, alleen bij mijn laatste trip (afgelopen zaterdag, hippieflip) kreeg ik sterk de boodschap door dat ik er nog niet klaar voor ben, en al helemáál niet in die setting.
Dus ik ga denk ik nuchter naar de meeting. :)

Misschien over 2 of 3 trips dat ik me aan een halve zegel ga wagen, in m'n eigen huisje, met wat lieve mensen.
Dus ik heb er wel trek in, maar niet ontiegelijk. :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pak Suiker zei:
Ik was van plan om met de natuurmeeting van 23 mei mijn eerste LSD trip te doen, alleen bij mijn laatste trip (afgelopen zaterdag, hippieflip) kreeg ik sterk de boodschap door dat ik er nog niet klaar voor ben, en al helemáál niet in die setting.
Dus ik ga denk ik nuchter naar de meeting. :)

Misschien over 2 of 3 trips dat ik me aan een halve zegel ga wagen, in m'n eigen huisje, met wat lieve mensen.
Dus ik heb er wel trek in, maar niet ontiegelijk. :wink:
Klik om te vergroten...
Je wilt wel, maar je durft niet? Ik neem aan dat je niet durft vanwege de hoeveelheid mensen eromheen, omdat je zegt dat je nog een paar trips nodig hebt. Zo'n setting is juist goed om daar aan te wennen. Ik tripte vroeger alleen 's nachts omdat er dan weinig tot geen mensen buiten waren. Totdat ik een keer op een zonovergoten dag in een superdruk park in het gras ging liggen. De angst voor drukte was meteen weg (:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#9
eerste keer lsd woensdag :grin:

ga voor lage dosis (50 tot 70 mics), eerst ergens bij iemand thuis chillen en daarna naar een leuk feest :)

eerste keer trippen op een feest.

zinnin!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
timmaniac zei:
eerste keer trippen op een feest.
Klik om te vergroten...
Gewaagd (: Maar met zo'n dosis moet dat te doen zijn. 50-70 zou voor mij persoonlijk niet genoeg zijn om het een trip te noemen, maar voor een feestje is dat wel veilig.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
Gewaagd (:
Klik om te vergroten...

ich weiss :)


ben wel wat gewend hoor :) laatste keer trippen was in mijn eentje op 4.5 gram gedroogde paddo's , dus ben niet bang dat ik het niet naar me zin ga hebben

wordt een aparte koninginnenacht :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeker, na afgelopen twee keer helemaal het lijkt wel elke keer dat ik neem dat mijn trips beter worden! Eerste 5 trips wist ik niet goed wat ik ermee aan moest, volgende 10 waren grappig, laatste 5 waren echt briljant :smoke:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Pikachu zei:
Misschien ga ik dinsdag een tripje maken op de veluwe. Waarschijnlijk neem ik maar een halve maya omdat ik een beetje op wil letten op iemand die het voor het eerst gaat doen :)
Klik om te vergroten...
Cool! Ik ga binnenkort ook op de veluwe trippen met iemand die het voor het eerste gaat doen. Ook op Maya's (:
Klik om te vergroten...

Bah het is niet doorgegaan, het weer was te slecht. Hopelijk krijg ik binnenkort weer een herkansing =)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pikachu zei:
Bah het is niet doorgegaan, het weer was te slecht. Hopelijk krijg ik binnenkort weer een herkansing =)
Klik om te vergroten...
Ik wacht ook nog even op het goede moment. Een mooie zonovergoten dag, geen verplichtingen enzo.. Mn laatste keer is al bijna een jaar geleden. Ongelooflijk. Ik heb zo'n zin! :openmouth:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik geef je 100% gelijk, de vorige keer tripte ik in een minder dan ideale situatie en dat is goed misgegaan. Van nu af aan dus alleen nog maar als het weer meewerkt en de verdere situatie ook ideaal is :)

Voor mij is het ongeveer 3/4e jaar. Sinds Augustus niet meer gedaan.
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga straks om een nieuw voorraadje :grin: :grin: :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan het onmogelijk beschrijven hoeveel zin ik heb in een LSD tripje.
Maar momenteel lijkt het wel van de aardbol verdwenen in mijn geburen... :( :cry:.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind alles tot 300 ug wel recreatief te gebruiken (feestje, met vrienden, etc), daarboven wordt het opeens veel heftiger en spiritueler.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb er altijd trek in.... wanneer ik hier op drugsforum zit.

Jullie vertellen allemaal zulke heerlijke en smakelijke ervaringen! :hearteyes:
Tis alweer enige tijd geleden, dus wellicht weer eens een mooi moment eer deze dagen!
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ben het zeker een van de komende weken eens van plan , maar wil nu eens overdag trippen en in de zon gaan wandelen :) ook de dosis wat opkrikken of betere zegels kopen.. en zeker een doos lachgas capsule's halen terug :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."