Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik durf niet veel nemen...

ik durf niet veel nemen...

63 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik heb vorig jaar eens een zware bad-trip gehad onder lsd waar ik echt ongelooflijk heb zitten hallucineren, nou na deze keer durf ik niet meer zo ver gaan als deze keer omdat ik schrik heb dat ik terug zal bad-trippen... denken jullie dat ik terug zal bad-trippen als ik terug probeer om zo ver te gaan?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Absoluut.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jij bent de enigste die dat weet.

Denk je dat je het aan kan ? Wat was er vorige keer zo erg ?
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat ik de vorige x een bad-trip heb gekregen omdat ik me te veel in mijn hallucinaties concentreerde en me er meer om meer in verdiepte.. ik kan het moeilijk uitleggen...
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarschijnlijk zag je zoveel dat je niet meer wist waar je kijken moest en daarom in paniek raakte? :P
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#6
funky_skunk_junky zei:
Waarschijnlijk zag je zoveel dat je niet meer wist waar je kijken moest en daarom in paniek raakte? :P
Klik om te vergroten...

zou goed kunnen.. maar ik heb het gevoel dat mijn hallucinaties niet opbouwen.. dat ik niet eerst licht hallucineer en dan lichtjes naar boven het was er in 1 x BOEM mega hard hallucineren... ik had toen maar 1.25 zegel genomen wat ik weinig vind..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat je het beter niet doet. De titel van het topic zegt genoeg.

ik durf niet veel nemen...
Klik om te vergroten...

Doe het dan ook niet.
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
Ik denk dat je het beter niet doet. De titel van het topic zegt genoeg.

ik durf niet veel nemen...
Klik om te vergroten...

Doe het dan ook niet.
Klik om te vergroten...

het is gewoon door die ene bad-trip dat ik het niet durf... zou ik het niet nog 1 x proberen en zien wat het geeft? ik vond het eigenlijk helemaal niet erg dat ik die x was slecht gegaan omdat het de keer was met mijn mooiste hallucinaties, en ik heb nu de drugs meer onder controle denk ik dus denk ik wel dat ik het aan zal kunnen...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nogmaals, alleen jij kan dat bepalen.

Het feit dat je het hier komt vragen zegt al genoeg. Leer jezelf kennen.

Ieder persoon is anders en reageert dus ook anders op psychedelica.
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Nogmaals, alleen jij kan dat bepalen.

Het feit dat je het hier komt vragen zegt al genoeg. Leer jezelf kennen.

Ieder persoon is anders en reageert dus ook anders op psychedelica.
Klik om te vergroten...


volgende keer dat ik ga trippen ga ik het nog eens proberen.. ik zie wel wat er zal gebeuren, maar ik denk dat ik er goed klaar voor ben om het nog is te proberen of ik het aan kan.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
gozer je wilt trippen maar het enige waar je over denkt is die bad trip. dan kan je er wel van uit gaan dat het weer gebeurt.. als iemand je een keer acid aanbied en de gedachte aan een bad trip komt niet in je op dan is het moment om het weer te doen :wave:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je het toch gaat proberen, neem dan een hele lage dosis.
Misschien dat je dit onbewust wat minder bang maakt. Proberen kan altijd, een badtrip kan een goede levensles zijn dus ach :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eigenlijk bestaat een bad trip niet. Het is slechts een illusie van je eigen geest.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou bij deze dan, hoe zou jij het noemen dan? :P
Vond het toch niet echt 'good' te noemen :P Haha nee grapje, ik begrijp wel wat je bedoeld hoor.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
funky_skunk_junky zei:
Nou bij deze dan, hoe zou jij het noemen dan? :P
Vond het toch niet echt 'good' te noemen :P Haha nee grapje, ik begrijp wel wat je bedoeld hoor.
Klik om te vergroten...

Zelfs een slechte ervaring is leuk voor mij. :)

Ik zie het eerder als een uitdaging.
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
funky_skunk_junky zei:
Nou bij deze dan, hoe zou jij het noemen dan? :P
Vond het toch niet echt 'good' te noemen :P Haha nee grapje, ik begrijp wel wat je bedoeld hoor.
Klik om te vergroten...

Zelfs een slechte ervaring is leuk voor mij. :)

Ik zie het eerder als een uitdaging.
Klik om te vergroten...

idd ik vond mijn bad-trip 1 van mijn beste ervaringen ooit omdat ik toen mijn mooiste hallucinaties had maar dat besef je erna pas, op het moment zelf is het zeer eng vind ik...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
burnevil92 zei:
Sublimo zei:
funky_skunk_junky zei:
Nou bij deze dan, hoe zou jij het noemen dan? :P
Vond het toch niet echt 'good' te noemen :P Haha nee grapje, ik begrijp wel wat je bedoeld hoor.
Klik om te vergroten...

Zelfs een slechte ervaring is leuk voor mij. :)

Ik zie het eerder als een uitdaging.
Klik om te vergroten...

idd ik vond mijn bad-trip 1 van mijn beste ervaringen ooit omdat ik toen mijn mooiste hallucinaties had maar dat besef je erna pas, op het moment zelf is het zeer eng vind ik...
Klik om te vergroten...

Ja, angst is vrij normaal. Overwin die angst, is geweldig als je zo ver komt ! :hearteyes:
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik herriner me nog dat ik in mijn badtrip raakte door naar een poster te kijken met een auto, die auto vervormde in een slang en kwam naar me toe net alsof hij me wou opeten... Ik heb 1.5 jaar geleden een auto-ongeluk gehad waardoor ik een verlamde arm heb gekregen voor een tijdje.. zou het kunnen dat ik daardoor ben bad gegaan omdat ik toen nog mijn verlamde arm had?
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kan, omdat je daar natuurlijk wel constant mee geconfronteerd word.
Maar dat wil niet zeggen omdat je arm nu niet meer verlamd is, het niet meer gebeurd. Want eraan denken kan al genoeg zijn.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hangt van je vrienden af. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."