Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik durf niet veel nemen...

ik durf niet veel nemen...

63 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#1
funky_skunk_junky zei:
Gewoon beetje uitproberen met een lagere dosis, het hoeft ook niet altijd veel te zijn om een leuke trip te hebben :grin:
Klik om te vergroten...

dat weet ik ook maar het is al zo lang geleden dat ik goed heb gehallucineert... dat wil ik terug nog eens hebben... btw nog 1 vraagje, mijn vrienden zijn eens van plan om eens 7-8 trips te nemen, hoe gaat dit aflopen denken jullie ? :tongueout: onze trips zijn tussen de 70 & 115 µg denk ik
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij de een gaat het goed, bij de ander niet. Valt niet veel over te zeggen..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je zo blijft denken,

Exceptional Insight zei:
Absoluut.
Klik om te vergroten...
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ga volgende x proberen te trippen met 3 trips hopelijk ga ik dan hallucineren... ik had vorige x met 2 trips AMPER hallucinaties!!! en mijn vrienden hadden er wel zeer heftige...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopezilla zei:
Sublimo zei:
Eigenlijk bestaat een bad trip niet. Het is slechts een illusie van je eigen geest.
Klik om te vergroten...
En die kunnen aardig naar worden. Die illusies. :rolleyes:

Olle
Klik om te vergroten...

Eigenlijk bestaan hallucinaties niet. Het zijn slechts illusies van je eigen geest. :openmouth:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dreuge zei:
Dopezilla zei:
Sublimo zei:
Eigenlijk bestaat een bad trip niet. Het is slechts een illusie van je eigen geest.
Klik om te vergroten...
En die kunnen aardig naar worden. Die illusies. :rolleyes:

Olle
Klik om te vergroten...

Eigenlijk bestaan hallucinaties niet. Het zijn slechts illusies van je eigen geest. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ik zie dat het topic alweer een treetje hoger gaat maar goed, illusies of niet realiteit of niet we zijn hier nou eenmaal, make the best of it!

Teveel genomen in kort 1 een tijd terug....
Deuren die openslaan en dicht worden gegooid,ramen die open en dicht gaan voor je neus terwijl je boven de wasbak hangt omdat je een drankje nodig hebt niets meer ziet door alle patronen heen of erdoorheen?naar het onbekende nieuwsgierigaagje ik ook ben.. oops toen had ik wat teveel genomen denk ik lol.. al doende leert men kan soms hel zijn op aarde evenzelfde kans als op paradijs op aarde.. Is het leven 1 grote gok? :wave:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
bad trip is idd voor mij als je gedachtengang het overneemt van jezelf, egt enge hallucinaties ng nooit gehad
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een negatieve trip is mijns inziens het gevolg van dwangmatige gedachtes (mindfucks) en een gebrek aan controle waar de persoon in kwestie niet mee om kan gaan. Bij de mensen die ik bad heb zien gaan waren dat de redenen. geen enkel idee meer dat ze aan het trippen waren en volledig in paniek over het gebrek aan grip en onbegrip over wat er aan de hand was.

Zaken die zorgen dat dit minder snel gebeurd zijn veel afleidingen zodat de persoon in kwestie niet te veel kans krijgt in zijn/haar gedachtes af te dwalen. Het vervelende is dat meestal andere personen hier voor moeten zorgen. Als deze zelf aan het trippen zijn beginnen die net lekker in de trip te komen en zijn in zich zelf gekeerd. Een tripsitter met trip ervaring kan uitkomst bieden in zo'n geval. hou de persoon bij het opkomen van de trip en het naderen van de piek bezig. Blijf communiceren. Geef de persoon eten. Liefst zoet makkelijk verteerbaar eten. (dit geeft de tripper het gevoel met iets normaals bezig te zijn. Het lichaam reageert zoals normaal op het voedsel en zal zorgen voor een meer realistisch gevoel. Trippen met meerdere mensen werkt ook beter bij mensen welke makkelijk de weg kwijt raken.

De angst van een slechte ervaring zal snel een nieuwe slechte ervaring triggeren. Door er heel voorzichtig mee om te gaan kan je het zelfvertrouwen van de persoon weer langzaam opbouwen. Deze zal vroeger of later wil hij/zij toch zwaar trippen moeten leren los te laten. Zolang dat deze dit niet doet en de controle moet behouden om zich goed te voelen zal trippen een gevaarlijke hobby blijven.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
meggatrippie, dat heb je zeer goed geschreven. Ik wist al dat je een ervaren tripper bent, dit bevestigd het nogmaals. :wink:
M
Mr_AcidLid
01-01-2024, 00:00
#10
heyy morgen ga ik lsd proberen
maar ik zou graag wat info hebben over de voorbereiding
hoe veel mag je eten voor de trip
wat mag je zkr niet doen enz...
ik ben wel wat gespannen ik heb wat angst om de te nemen trip weet niet wat ik moet verwachten :)
maar ik wil het zkr proberen
wat moet ik doen moest het toch mis gaan ? :wink:
tnx
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mr_Acid zei:
heyy morgen ga ik lsd proberen
maar ik zou graag wat info hebben over de voorbereiding
hoe veel mag je eten voor de trip
wat mag je zkr niet doen enz...
ik ben wel wat gespannen ik heb wat angst om de te nemen trip weet niet wat ik moet verwachten :)
maar ik wil het zkr proberen
wat moet ik doen moest het toch mis gaan ? :wink:
tnx
Klik om te vergroten...
viewtopic.php?f=5&t=22873
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een bad trip is gewoon het verliezen van een gevecht tegen jezelf. Ik heb gister nog DMT gerookt, halverwege mijn trip werd alles plots rood en demonisch. Ik voelde hoe de muziek mij bijstond en me kracht verstrekte. Dit gaf mij moed en ik vuurde een soort telepatische energie-bom af op mijn demonische visuals. Uit deze explosie verscheen groen gras, liefde en gelukzaligheid, ik was blij, had mijzelf overwonnen. Een bad trip is bad omdat je je kut voelt op de moment, maar achteraf leer je van je fouten en zie je meestal wel in wat er fout ging als je even gaat graven :) (toch bij LSD en paddestoelen, een DMT trip heb je zowiso nauwelijks onder controle. )
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hallo, ik heb vorig jaar eens een zware bad-trip gehad onder lsd waar ik echt ongelooflijk heb zitten hallucineren, nou na deze keer durf ik niet meer zo ver gaan als deze keer omdat ik schrik heb dat ik terug zal bad-trippen... denken jullie dat ik terug zal bad-trippen als ik terug probeer om zo ver te gaan?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je niet durft niet doen!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
burnevil92 zei:
ik ga volgende x proberen te trippen met 3 trips hopelijk ga ik dan hallucineren... ik had vorige x met 2 trips AMPER hallucinaties!!! en mijn vrienden hadden er wel zeer heftige...
Klik om te vergroten...

Geen idee hoevaak of hoeveel LSD je genomen hebt (of ik lees erover heen sorry!) Maar De topic titel laat misschien wel een angst zien, die je of wel of niet onder ogen komt, of het nu juist verwerkt is;is iets wat jij het beste weet. Maar pas op je geest, neem gewoon lekker niet zoveel als je je daar beter bij voelt. Of bang bent om bad te gaan als je veel neemt. Heb zelf ook zat of teveel bad*Unieke* trips gehad Hopelijk heb je er iets aan. Pas altijd op het is geen speelgoed! Je kan er wel degelijk van veranderen, goed,slecht,of niet echt eigenlijk.. Hopeijk kom ik niet te vaag over weer :flushed:
Flameon zei:
als je niet durft niet doen!
Klik om te vergroten...

Misschien dus groot gelijk! Zekerheid kunnen we toch nooit garanderen? je weet het zelf het beste maar raad het je ook niet aan! Ook al mag het misschien tegenstrijdig klinken van wat hierboven staat. Pas op je geest!
:wave:
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mijn geest was na mijn 1ste bad-trip nog altijd helemaal in orde.. dus ik vermoed dat het deze x ook niets zal doen. en wat bedoel je misschien wat er kan gebeuren met je geest ?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
burnevil92 zei:
mijn geest was na mijn 1ste bad-trip nog altijd helemaal in orde.. dus ik vermoed dat het deze x ook niets zal doen. en wat bedoel je misschien wat er kan gebeuren met je geest ?
Klik om te vergroten...

Bedoel er meer mee te zeggen dat je je denkpatronen en (vast) meer anders kunnen gaan worden.. Klinkt beetje vreemd maar komt erop neer dat ik zeg: Let op je brein !
Veel plezier volgende keer toegewenst, en geniet ervan en met mate :wink:
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tsja, bad gaan heeft niet echt met de hoeveelheid te maken, meer met de situatie en je manier van denken imo. Was je setting enzo die keer wel goed? Sowieso is 't wel relaxt om geen verlamde arm te hebben tijdens een trip lijkt mij :P Als je deze keer de mindere punten van je vorige trip verbetert, heb je al een stuk meer kans dat 't goed gaat. Zorg daarnaast voor een goede buddie als je 't niet in je eentje wilt doen.

En je flipte 'm vorige keer juist door de visuals en nu wil je juist veel visuals? Tsja, als het dan gebeurt moet je je er wel bij neerleggen en niet flippen omdat je geen reet meer kan zien door alle chaos die zich opeens in je gezichtsveld bevind. Ga mee met de muziek of gedachten en maak je geen zorgen over die chaos. Die gaat vanzelf wel weer weg en juist de muziek vind ik op die momenten te geniaal. :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
burnevil92 zei:
mijn geest was na mijn 1ste bad-trip nog altijd helemaal in orde.. dus ik vermoed dat het deze x ook niets zal doen. en wat bedoel je misschien wat er kan gebeuren met je geest ?
Klik om te vergroten...

Ik wil niet lullig doen ofzo, echt niet.
Maar je vraagt hier om onze mening, en als iemand zegt "Beter niet", ga je allerlei argumenten benoemen waarom je het wel zou kunnen doen. Dusss eigenlijk kunnen we beter zeggen "Doe het maar", innit!? :grin:
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#20
funky_skunk_junky zei:
burnevil92 zei:
mijn geest was na mijn 1ste bad-trip nog altijd helemaal in orde.. dus ik vermoed dat het deze x ook niets zal doen. en wat bedoel je misschien wat er kan gebeuren met je geest ?
Klik om te vergroten...

Ik wil niet lullig doen ofzo, echt niet.
Maar je vraagt hier om onze mening, en als iemand zegt "Beter niet", ga je allerlei argumenten benoemen waarom je het wel zou kunnen doen. Dusss eigenlijk kunnen we beter zeggen "Doe het maar", innit!? :grin:
Klik om te vergroten...

nou ja maar versta me in mijn plek, ik wil graag eens goed hard hallucineren,dat doe je toch ook graag he...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."