Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, is 300mg mdma voor een meisje van 17 (65kg +-) veilig? Niet dr eerste keer, ma is op i love techno daar kan je dus (denk ik) ni voor afkoeling zorgen aangezien zweet daar van plafon afdruipt bij wijze van spreken. is ook niet bedoeld om in één keer te gebruiken ma verspreid tussen 10u 's avonds 5u 's morgens"
"wat is iets meer? kwestie da ik genoeg geld mee pak als ik naar brussel ga naar zo een winkel.. en de sigaretten? thanks voor de kleine review btw dripptone, ik was bang da het mss minder 'lekker' zou smaken."
"Bedankt alleen voor de info, maar hoeveel kost het dan precies ? kaasbaas: thanks voor die ino over polonium, ik had er geen idee van. Nu ben ik héél blij dak al enkele jaren alleen nog maar bio fruit en groenten eet."
"Heb hier helemaal geen ervaring mee , maar kdenk da dees topic vooral gemaakt is zodat andere u zeggen jawel jawel tzal goed gaan, have fun! om u zo wa meer moed te geven. Da leid ik toch af uit u reacties."
"Dus je steekt ook daadwerkelijk 5g in één keer in je mond? Want op alle internet sites lees ik dus 'balletje' maar.."
"Hoe 'kauwen' jullie salvia? Ik had overlaatste, mss anderhalve gram gedroogde bladeren in water laten weken (wat dus NIETS is om deftig van te trippen) ma twas direct toch al enorm veel om in één keer te kauwen.. Dus hoe doen jullie het ( als ge 4-5-6-7gram kauwt? En hoe lang enzo"
"Als u plant bevrucht is, zult ge ook wel wiet hebben maar véél minder dan moest ze niet bevrucht zijn. Wiet knopjes zijn in feite aantrekkingskracht van vrouwelijke plant naar mannelijke plant, dus als er geen mannetjes in de buurt staat gaat de plant massaal produceren om mannelijk zaad te lokken Als t bevrucht is, is da nimeer nodig.. Ma een beetje altijd denk ik"
"heeft er iemand soms lost in de zin dat hij soms wakker schiet omdat hij verkeerd te ademen na te blowen? ik heb da namelijk voor. tis zeker ni altijd, en gebeurt vaak als ik alleen ma cannabis binnenheb. nog nooit voorgehad als ik genoeg met alcohol had gemixt.. en wat kan je hieraan doen?"
"niet zoveel denken? ma stoppen... das ni elke keer, en alleen als neus wa 'verstopt' is, ni echt verstopt maar ale. en dus nooit als er ook alcohol is(festival ofzo, nooit geen last van)"
"hallo! ik weet ni of ik het hier had moeten vragen, ma ik denk het wel... kweet het, best is om te stoppen me roken. MAAR als je dan toch rookt (tabak) zal er wel een verschil zijn in merken op vlak van risico's. kbedoel hiermee: welke merken tabak zijn het natuurlijkst, bevatten het minste nicotine , minst schadelijk stoffen ed. kan je bv ook tabak kopen die natuurlijk is waar fabricanten geen kankerverwekkend stoffen toevoegen(ik denk toch da ze het doen) kortweg: weet er iemand welk merk tabak het minst schadelijk is? ik heb er op teh interwebz ni direct iets op gevonden ( kan natuurlijk aan mijn sucky research skills te wijten zijn, sorry daarvoor!) thxxx"