Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik durf niet veel nemen...

ik durf niet veel nemen...

63 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je niet durft niet doen!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
burnevil92 zei:
ik ga volgende x proberen te trippen met 3 trips hopelijk ga ik dan hallucineren... ik had vorige x met 2 trips AMPER hallucinaties!!! en mijn vrienden hadden er wel zeer heftige...
Klik om te vergroten...

Geen idee hoevaak of hoeveel LSD je genomen hebt (of ik lees erover heen sorry!) Maar De topic titel laat misschien wel een angst zien, die je of wel of niet onder ogen komt, of het nu juist verwerkt is;is iets wat jij het beste weet. Maar pas op je geest, neem gewoon lekker niet zoveel als je je daar beter bij voelt. Of bang bent om bad te gaan als je veel neemt. Heb zelf ook zat of teveel bad*Unieke* trips gehad Hopelijk heb je er iets aan. Pas altijd op het is geen speelgoed! Je kan er wel degelijk van veranderen, goed,slecht,of niet echt eigenlijk.. Hopeijk kom ik niet te vaag over weer :flushed:
Flameon zei:
als je niet durft niet doen!
Klik om te vergroten...

Misschien dus groot gelijk! Zekerheid kunnen we toch nooit garanderen? je weet het zelf het beste maar raad het je ook niet aan! Ook al mag het misschien tegenstrijdig klinken van wat hierboven staat. Pas op je geest!
:wave:
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#3
mijn geest was na mijn 1ste bad-trip nog altijd helemaal in orde.. dus ik vermoed dat het deze x ook niets zal doen. en wat bedoel je misschien wat er kan gebeuren met je geest ?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
burnevil92 zei:
mijn geest was na mijn 1ste bad-trip nog altijd helemaal in orde.. dus ik vermoed dat het deze x ook niets zal doen. en wat bedoel je misschien wat er kan gebeuren met je geest ?
Klik om te vergroten...

Bedoel er meer mee te zeggen dat je je denkpatronen en (vast) meer anders kunnen gaan worden.. Klinkt beetje vreemd maar komt erop neer dat ik zeg: Let op je brein !
Veel plezier volgende keer toegewenst, en geniet ervan en met mate :wink:
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tsja, bad gaan heeft niet echt met de hoeveelheid te maken, meer met de situatie en je manier van denken imo. Was je setting enzo die keer wel goed? Sowieso is 't wel relaxt om geen verlamde arm te hebben tijdens een trip lijkt mij :P Als je deze keer de mindere punten van je vorige trip verbetert, heb je al een stuk meer kans dat 't goed gaat. Zorg daarnaast voor een goede buddie als je 't niet in je eentje wilt doen.

En je flipte 'm vorige keer juist door de visuals en nu wil je juist veel visuals? Tsja, als het dan gebeurt moet je je er wel bij neerleggen en niet flippen omdat je geen reet meer kan zien door alle chaos die zich opeens in je gezichtsveld bevind. Ga mee met de muziek of gedachten en maak je geen zorgen over die chaos. Die gaat vanzelf wel weer weg en juist de muziek vind ik op die momenten te geniaal. :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
burnevil92 zei:
mijn geest was na mijn 1ste bad-trip nog altijd helemaal in orde.. dus ik vermoed dat het deze x ook niets zal doen. en wat bedoel je misschien wat er kan gebeuren met je geest ?
Klik om te vergroten...

Ik wil niet lullig doen ofzo, echt niet.
Maar je vraagt hier om onze mening, en als iemand zegt "Beter niet", ga je allerlei argumenten benoemen waarom je het wel zou kunnen doen. Dusss eigenlijk kunnen we beter zeggen "Doe het maar", innit!? :grin:
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#7
funky_skunk_junky zei:
burnevil92 zei:
mijn geest was na mijn 1ste bad-trip nog altijd helemaal in orde.. dus ik vermoed dat het deze x ook niets zal doen. en wat bedoel je misschien wat er kan gebeuren met je geest ?
Klik om te vergroten...

Ik wil niet lullig doen ofzo, echt niet.
Maar je vraagt hier om onze mening, en als iemand zegt "Beter niet", ga je allerlei argumenten benoemen waarom je het wel zou kunnen doen. Dusss eigenlijk kunnen we beter zeggen "Doe het maar", innit!? :grin:
Klik om te vergroten...

nou ja maar versta me in mijn plek, ik wil graag eens goed hard hallucineren,dat doe je toch ook graag he...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
burnevil92 zei:
nou ja maar versta me in mijn plek, ik wil graag eens goed hard hallucineren,dat doe je toch ook graag he...
Klik om te vergroten...

Dan moet je het wel aankunnen.

Een kind zegt ook wel eens ik wil graag nu in die auto rijden. Toch gaat het niet...

Je kunt iets willen, maar je moet het ook aankunnen. Twee verschillende dingen.
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
burnevil92 zei:
nou ja maar versta me in mijn plek, ik wil graag eens goed hard hallucineren,dat doe je toch ook graag he...
Klik om te vergroten...

Dan moet je het wel aankunnen.

Een kind zegt ook wel eens ik wil graag nu in die auto rijden. Toch gaat het niet...

Je kunt iets willen, maar je moet het ook aankunnen. Twee verschillende dingen.
Klik om te vergroten...

het is nu al 1 jaar geleden dat deze bad-trip is gebeurt he, ik heb er nu wel wat meer ervaring mee.. dus volgens mij zal het wel lukken.
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
burnevil92 zei:
nou ja maar versta me in mijn plek, ik wil graag eens goed hard hallucineren,dat doe je toch ook graag he...
Klik om te vergroten...

Dan moet je het wel aankunnen.

Een kind zegt ook wel eens ik wil graag nu in die auto rijden. Toch gaat het niet...

Je kunt iets willen, maar je moet het ook aankunnen. Twee verschillende dingen.
Klik om te vergroten...

en kun je het niet aanleren om het aan te kunnen ofzo ?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
burnevil92 zei:
het is nu al 1 jaar geleden dat deze bad-trip is gebeurt he, ik heb er nu wel wat meer ervaring mee.. dus volgens mij zal het wel lukken.
Klik om te vergroten...

Dat wil niks zeggen, is een waardeloos argument.

burnevil92 zei:
en kun je het niet aanleren om het aan te kunnen ofzo ?
Klik om te vergroten...

Geen idee, hangt van persoon tot persoon af.
I
ItesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb hier helemaal geen ervaring mee , maar kdenk da dees topic vooral gemaakt is zodat andere u zeggen jawel jawel tzal goed gaan, have fun! om u zo wa meer moed te geven. Da leid ik toch af uit u reacties.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ites zei:
Heb hier helemaal geen ervaring mee , maar kdenk da dees topic vooral gemaakt is zodat andere u zeggen jawel jawel tzal goed gaan, have fun! om u zo wa meer moed te geven. Da leid ik toch af uit u reacties.
Klik om te vergroten...

:sunglasses:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
precies ja, ik kan mijzelf persoonlijk een bad trip op elles al echt niet voorstellen zo hard heb ik ook nog niet gehallucineerd vorge keer had ik 4 zegels op en had alleen lichte vervormingen zo goed als alleen maar van binnen getript erg jammer vond ik dat had na 4 rolling stones wel grote hallucinaties verwacht aangezien ik de eerste keer na 1 rolling stone vette kleiuren en patronen zag marja ik was goed vaag en zathelemaal in mn eigen trip wereldje geweldig was dat
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
volgens mij zijn hallucinaties niet de grootste reden voor een bad trip bij de meeste mensen..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dreuge zei:
volgens mij zijn hallucinaties niet de grootste reden voor een bad trip bij de meeste mensen..
Klik om te vergroten...

Wat is de reden volgens jou dan ? Ik zeg niet dat je fout zit hoor, maar ben eens benieuwd want ik weet het zelf ook niet helemaal zeker. :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Dreuge zei:
volgens mij zijn hallucinaties niet de grootste reden voor een bad trip bij de meeste mensen..
Klik om te vergroten...

Wat is de reden volgens jou dan ? Ik zeg niet dat je fout zit hoor, maar ben eens benieuwd want ik weet het zelf ook niet helemaal zeker. :)
Klik om te vergroten...

Eerder wat er met je gedachten gebeurd denk ik? Mindfucks, je kent ze wel :P Negatieve gedachten krijgen, daar in blijven hangen, negatieve spiraal, bang worden omdat je je gedachten niet meer onder controle hebt > bad trip.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dreuge zei:
volgens mij zijn hallucinaties niet de grootste reden voor een bad trip bij de meeste mensen..
Klik om te vergroten...
Hallucinaties waren bij mij maar een klein deel.
Het échte klote-gedeelte speelde zich af in m'n hoofd.
Dreuge zei:
Eerder wat er met je gedachten gebeurd denk ik? Mindfucks, je kent ze wel :P Negatieve gedachten krijgen, daar in blijven hangen, negatieve spiraal, bang worden omdat je je gedachten niet meer onder controle hebt > bad trip.
Klik om te vergroten...
Dat dus.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat denk ik dus ook, maar toch kunnen de hallucinaties in sommige gevallen een grote rol spelen. Denk bijvoorbeeld aan al die verhalen hier over angstaanjagende visuals.

Het zal een van de twee zijn of een combi, dat weet je nooit met trippen. :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Sublimo zei:
Denk bijvoorbeeld aan al die verhalen hier over angstaanjagende visuals.
Klik om te vergroten...
Ja, maar die verhalen zijn vaak overdreven. Wat er in je hoofd afspeelt is vaak 'persoonlijker'.
Maar evengoed is een badtrip heel complex.

Ik kan de mijne nog steeds niet geheel goed verwoorden. Maar fuck eh, dat wil ik never-nooit meer meemaken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."