Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[poll]Aantal tripmates?

[poll]Aantal tripmates?

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik trip meestal samen met Scopolamine. En een enkele keer ook gewoon lekker alleen.

Verder kan ik met meerdere mensen trippen, hoeveel mensen precies en wie hangt van zo veel dingen af.

Voor sommige mensen zou ik zelfs de tripsitter zijn als ze daar behoefte aan zouden hebben.
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#2
3 voor een intiem feestje. heel veel plezier maar geen seks dus.
2 voor een echt intiem feestje. alles delen en heerlijke seks.
1 voor een ontdekkingsreis naar je eigen ik. solo wegdrijven naar..................
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#3
Bijna elke trip dat ik gedaan heb heb ik een groot deel alleen doorgebracht. Solo trip je echt veel harder. Dan is er ook zo'n donker LSD kantje aan, veel meer dan alleen een trip waar je plezier hebt. Met groep heb je dan weer plezier, maar gaat het toch veel minder diep dan alleen.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
jcutter zei:
Alleen + 1 = 2?
Klik om te vergroten...

+1! :wink:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Solo is the only way to meet yourself and a chance to meet the father of LSD ....
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jep, ook met 3. Zo heb je nog even momenten voor jezelf, als de andere een diepzinnig gesprek aan het voeren zijn, maar er is ook altijd iemand om mee te lullen en op onderzoek uit te gaan :rock: !
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alleen
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
jcutter zei:
Oh, ik snap je interpretatie :beer:

Nee, ik zei: "+1", omdat ik het met CP zijn bericht eens was :)
Klik om te vergroten...

Ja, zo las ik het ook :)

Maar dan heb je ook nog één +1 in de zin van optellen: dus een moeilijke manier om te vertellen dat je het met 2 zou willen doen. hehe.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#9
man man krijg mindfuck van dit topic :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gisteren ook voor het eerst van LSD mogen genieten. Was wel threshold dosis van ongeveer 25/30 mics. Kwartje van een zegel die getest was op 110. Twee vrienden van me namen ook. In de kamer waren ook andere huisgenoten aanwezig en daar wat vrienden van die wat blowde of een biertje dronken. De sfeer was erg gemoedelijk dus van het vele aantal mensen heb ik geen last gehad.

De trip was erg zachtjes natuurlijk. Een erg prettige relaxte high. Lichtjes werden wat feller, ik had een lichte mindfuck, was af en toe aan het dagdromen en had standaard grappige opmerkingen en grapjes zoals ook bij truffels/2cb. De non trippers konden makkelijk meekomen in de sfeer door een jointje en eerdere ervaringen. Het was gewoon een erg relaxte avond.

Ik wil dit nog geen volwaardig trip noemen, maar daar was de avond ook niet na. Toch geeft het een goed gevoel dat dit kleine beginnetje al zo vertrouwd voelde. Ondertussen ook al afspraken om ergens in het vroege voorjaar echt dieper te duiken en kan niet wachten. Dan wel met minder mensen. :)
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#11
TheFuckingDutchman zei:
Gisteren ook voor het eerst van LSD mogen genieten. Was wel threshold dosis van ongeveer 25/30 mics. Kwartje van een zegel die getest was op 110. Twee vrienden van me namen ook. In de kamer waren ook andere huisgenoten aanwezig en daar wat vrienden van die wat blowde of een biertje dronken. De sfeer was erg gemoedelijk dus van het vele aantal mensen heb ik geen last gehad.

De trip was erg zachtjes natuurlijk. Een erg prettige relaxte high. Lichtjes werden wat feller, ik had een lichte mindfuck, was af en toe aan het dagdromen en had standaard grappige opmerkingen en grapjes zoals ook bij truffels/2cb. De non trippers konden makkelijk meekomen in de sfeer door een jointje en eerdere ervaringen. Het was gewoon een erg relaxte avond.

Ik wil dit nog geen volwaardig trip noemen, maar daar was de avond ook niet na. Toch geeft het een goed gevoel dat dit kleine beginnetje al zo vertrouwd voelde. Ondertussen ook al afspraken om ergens in het vroege voorjaar echt dieper te duiken en kan niet wachten. Dan wel met minder mensen. :)
Klik om te vergroten...

hoelang heeft dit nu net geduurt?

ben ook vanplan het binnekort te proberen met een kleine dosis maar het is toch ook deels de dosis die de duur van de trip bepaalt niet?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
DDeeJay zei:
TheFuckingDutchman zei:
Gisteren ook voor het eerst van LSD mogen genieten. Was wel threshold dosis van ongeveer 25/30 mics. Kwartje van een zegel die getest was op 110. Twee vrienden van me namen ook. In de kamer waren ook andere huisgenoten aanwezig en daar wat vrienden van die wat blowde of een biertje dronken. De sfeer was erg gemoedelijk dus van het vele aantal mensen heb ik geen last gehad.

De trip was erg zachtjes natuurlijk. Een erg prettige relaxte high. Lichtjes werden wat feller, ik had een lichte mindfuck, was af en toe aan het dagdromen en had standaard grappige opmerkingen en grapjes zoals ook bij truffels/2cb. De non trippers konden makkelijk meekomen in de sfeer door een jointje en eerdere ervaringen. Het was gewoon een erg relaxte avond.

Ik wil dit nog geen volwaardig trip noemen, maar daar was de avond ook niet na. Toch geeft het een goed gevoel dat dit kleine beginnetje al zo vertrouwd voelde. Ondertussen ook al afspraken om ergens in het vroege voorjaar echt dieper te duiken en kan niet wachten. Dan wel met minder mensen. :)
Klik om te vergroten...

hoelang heeft dit nu net geduurt?

ben ook vanplan het binnekort te proberen met een kleine dosis maar het is toch ook deels de dosis die de duur van de trip bepaalt niet?
Klik om te vergroten...

Op je eerste antwoord weet TheFuckingDutchman, maar op je tweede vraag lijkt mij ja, dat maakt wel degelijk invloed. Was van 150mics slechts uur of 12(inclusief afterglow om het zo te noemen) zoet en op 900ofzo al gauw het dubbele of langer , maar tijd gaat dan zoiezo raar doen :hearteyes:

Maar ja werkt bij iedereen net wat anders meestal.. En dit slechts mijn eigen mening/ervaring persoonlijk!
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alleen + 1 = 2?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Intoxication zei:
man man krijg mindfuck van dit topic :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

Misschien even ontleden als je aan het trippen bent? :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
met zoveel mogelijk, feesten waar iedereen tript ook al ken je ze niet geven goede sfeer
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het duurde zo'n 6 tot 8 uur. Pas op de piek, rond een uur of 9 's avonds merkte ik dat het toch wel werkte en daarna zeker nog tot 3 uur wakker geweest en meer gedachtes gehad dan anders.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oh, ik snap je interpretatie :beer:

Nee, ik zei: "+1", omdat ik het met CP zijn bericht eens was :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waar is de optie met zijn tweeën ? :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
duidelijk:)

ben wel eens curieus naar, ik met 2 om de reden: bij solo mis ik iemand echt om mee te praten + teveel ontwikkeling v gedachtes, en met teveel zoals 4,brengt alleen verwarring met zich mee :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Sublimo zei:
Waar is de optie met zijn tweeën ? :grin:
Klik om te vergroten...
Er staat ook met 2-3 personen.

Maar ik doe het liever met z'n tweeën. Of alleen kan ook, als ik wat dieper wil gaan. Maar dat kan ook met z'n tweeën. :wink: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."