#1
met zoveel mogelijk, feesten waar iedereen tript ook al ken je ze niet geven goede sfeer
Er staat ook met 2-3 personen.Sublimo zei:Waar is de optie met zijn tweeën ?![]()

pascal828 zei:Er staat ook met 2-3 personen.Sublimo zei:Waar is de optie met zijn tweeën ?![]()
Maar ik doe het liever met z'n tweeën. Of alleen kan ook, als ik wat dieper wil gaan. Maar dat kan ook met z'n tweeën.![]()
![]()

Intoxication zei:man man krijg mindfuck van dit topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Oom Klaas zei:Alleen, of met 2 a 3 man.
Dus ik stem niet :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."