Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[poll]Aantal tripmates?

[poll]Aantal tripmates?

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
met zoveel mogelijk, feesten waar iedereen tript ook al ken je ze niet geven goede sfeer
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar is de optie met zijn tweeën ? :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
duidelijk:)

ben wel eens curieus naar, ik met 2 om de reden: bij solo mis ik iemand echt om mee te praten + teveel ontwikkeling v gedachtes, en met teveel zoals 4,brengt alleen verwarring met zich mee :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
Waar is de optie met zijn tweeën ? :grin:
Klik om te vergroten...
Er staat ook met 2-3 personen.

Maar ik doe het liever met z'n tweeën. Of alleen kan ook, als ik wat dieper wil gaan. Maar dat kan ook met z'n tweeën. :wink: :mrgreen:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
pascal828 zei:
Sublimo zei:
Waar is de optie met zijn tweeën ? :grin:
Klik om te vergroten...
Er staat ook met 2-3 personen.

Maar ik doe het liever met z'n tweeën. Of alleen kan ook, als ik wat dieper wil gaan. Maar dat kan ook met z'n tweeën. :wink: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Met drie is totaal anders als met twee. :grin:

Eigenlijk kan hij de vraag gewoon beter stellen i.p.v. een poll.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb een vast en erg groepje met nog 2 mensen, met z'n 3'en dus. Daar komen mensen wel eens bij of we gaan op feestjes trippen, maar de vaste groep zijn ons 3'en.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#7
het varieert elke keer met hoeveel er getripped wordt, kvind tot max 5 personen gaat nog anders wordt het te druk, de trips variëren ook heel erg door het aantal medetrippers dus kan het geen kwaad om voor wat afwisseling te zorgen
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Solo, me vs wonderland. :smoke:

En maximum met 2.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
jcutter zei:
Alleen + 1 = 2?
Klik om te vergroten...

+1! :wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh, ik snap je interpretatie :beer:

Nee, ik zei: "+1", omdat ik het met CP zijn bericht eens was :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik trip meestal samen met Scopolamine. En een enkele keer ook gewoon lekker alleen.

Verder kan ik met meerdere mensen trippen, hoeveel mensen precies en wie hangt van zo veel dingen af.

Voor sommige mensen zou ik zelfs de tripsitter zijn als ze daar behoefte aan zouden hebben.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Intoxication zei:
man man krijg mindfuck van dit topic :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

Misschien even ontleden als je aan het trippen bent? :grin:
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het duurde zo'n 6 tot 8 uur. Pas op de piek, rond een uur of 9 's avonds merkte ik dat het toch wel werkte en daarna zeker nog tot 3 uur wakker geweest en meer gedachtes gehad dan anders.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Solo is the only way to meet yourself and a chance to meet the father of LSD ....
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jep, ook met 3. Zo heb je nog even momenten voor jezelf, als de andere een diepzinnig gesprek aan het voeren zijn, maar er is ook altijd iemand om mee te lullen en op onderzoek uit te gaan :rock: !
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alleen
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#17
3 voor een intiem feestje. heel veel plezier maar geen seks dus.
2 voor een echt intiem feestje. alles delen en heerlijke seks.
1 voor een ontdekkingsreis naar je eigen ik. solo wegdrijven naar..................
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#18
Bijna elke trip dat ik gedaan heb heb ik een groot deel alleen doorgebracht. Solo trip je echt veel harder. Dan is er ook zo'n donker LSD kantje aan, veel meer dan alleen een trip waar je plezier hebt. Met groep heb je dan weer plezier, maar gaat het toch veel minder diep dan alleen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alleen, of met 2 a 3 man.
Dus ik stem niet :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb op solo gedrukt, maar dat zegt niets over dat ik met anderen niet leuk vind, maar eerder vanwege mijn persoonlijke ervaringen, normale dosis dus voor mij als ik het gezellig met wat mensen doe, anders volg ik mezelf niet laat staan de andere mensen haha.
:wave:

Oom Klaas zei:
Alleen, of met 2 a 3 man.
Dus ik stem niet :P
Klik om te vergroten...

Spelbreker! :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."