#1
cheiron zei:slordig
Bij een amfetamine labje geloof ik dat wel, maar bij een acid lab slordige mensen. Alles kan, maar het lijkt me sterk dat zoiets per ongeluk gebeurt.
Ik heb nu ook beertjes, binnenkort eens uitproberen.
cheiron zei:slordig
Ik heb ze ook.DrippTone zei:cheiron zei:slordig
Bij een amfetamine labje geloof ik dat wel, maar bij een acid lab slordige mensen. Alles kan, maar het lijkt me sterk dat zoiets per ongeluk gebeurt.
Ik heb nu ook beertjes, binnenkort eens uitproberen.
Ik had op zijn minst LSDate verwacht van jou!Drientje zei:Ik heb ze ook.DrippTone zei:cheiron zei:slordig
Bij een amfetamine labje geloof ik dat wel, maar bij een acid lab slordige mensen. Alles kan, maar het lijkt me sterk dat zoiets per ongeluk gebeurt.
Ik heb nu ook beertjes, binnenkort eens uitproberen.
LSD date?
Drientje zei:Ik heb ze ook.DrippTone zei:cheiron zei:slordig
Bij een amfetamine labje geloof ik dat wel, maar bij een acid lab slordige mensen. Alles kan, maar het lijkt me sterk dat zoiets per ongeluk gebeurt.
Ik heb nu ook beertjes, binnenkort eens uitproberen.
LSDate?
Dat is waar. Ik krijg het echt fucking druk deze zomer.DrippTone zei:In de duinen ergens is goed, en het is toch al zomer?
Drientje zei:Dat is waar. Ik krijg het echt fucking druk deze zomer.DrippTone zei:In de duinen ergens is goed, en het is toch al zomer?
Escoban zei:Wie ben jij?![]()
Overigens zat er 45 mics op. En piperonal, tien punten voor de gene die mij uit kan leggen waarom een MDA grondstof op de blotter zat.
We maken er nog wel een groep MSN gesprek van, ik stuur je even de pm die ik dripp gestuurd heb dan kunnen we een datum plannen.Dr Gonzo zei:Drientje zei:Dat is waar. Ik krijg het echt fucking druk deze zomer.DrippTone zei:In de duinen ergens is goed, en het is toch al zomer?
...Laat ik nou heel toevallig precies dezelfde beertjes hebben..En ik woon zowat "in"de duinen![]()
......
En het is wat DrippTone al zegt,Het is al zomer!!
Maar als ik jullie niet ontrief wil ik daar wel graag bij zijn![]()
![]()
Ik hoop voor jou dat ze 150mics zijn, maar heb je ze al laten testen?segfault zei:KoxBox zei:Misschien dat SWIM zijn muil moet houden en beseffen dat we niet aan SWIMMING doen op dit forum.![]()
Zwemmen is best wel lekker hoor! Maar goed ik heb het even aangepast![]()
segfault zei:azgaza zei:De laatste foto print heb ik ook, precies zoals op de foto; de achterkant is dan een beetje roze achtig. Ik ga er nu straks eentje wegbrengen naar het test punt (dat kan hier namelijk alleen op donderdag) en zal de uitslag ook wel posten zodra die er is.
Bij mij op de achterkant zit een duidelijk druppeltje roze dat uitlekt en de rest is inderdaad zeer licht rozig gekleurd.
segfault zei:Wat mij verteld is, is dat de zegels afkomstig zijn van de vriend van de chemicus
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."