Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd beertjes

lsd beertjes

83 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
cheiron zei:
slordig
Klik om te vergroten...

Bij een amfetamine labje geloof ik dat wel, maar bij een acid lab slordige mensen. Alles kan, maar het lijkt me sterk dat zoiets per ongeluk gebeurt.

Ik heb nu ook beertjes, binnenkort eens uitproberen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
DrippTone zei:
cheiron zei:
slordig
Klik om te vergroten...

Bij een amfetamine labje geloof ik dat wel, maar bij een acid lab slordige mensen. Alles kan, maar het lijkt me sterk dat zoiets per ongeluk gebeurt.

Ik heb nu ook beertjes, binnenkort eens uitproberen.
Klik om te vergroten...
Ik heb ze ook.

LSD date?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
DrippTone zei:
cheiron zei:
slordig
Klik om te vergroten...

Bij een amfetamine labje geloof ik dat wel, maar bij een acid lab slordige mensen. Alles kan, maar het lijkt me sterk dat zoiets per ongeluk gebeurt.

Ik heb nu ook beertjes, binnenkort eens uitproberen.
Klik om te vergroten...
Ik heb ze ook.

LSD date?
Klik om te vergroten...
Ik had op zijn minst LSDate verwacht van jou! :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat wou ik ook typen maar ik had al op 'bevestig' gedrukt.

:flushed:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
kan die reactie van 2 posts boven mij aub verwijderd worden dat er in deze scene aub ook niet geknoeit wordt, en mensen op zulk ideeen brengt :angry:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
DrippTone zei:
cheiron zei:
slordig
Klik om te vergroten...

Bij een amfetamine labje geloof ik dat wel, maar bij een acid lab slordige mensen. Alles kan, maar het lijkt me sterk dat zoiets per ongeluk gebeurt.

Ik heb nu ook beertjes, binnenkort eens uitproberen.
Klik om te vergroten...
Ik heb ze ook.

LSDate?
Klik om te vergroten...

Waar en wanneer? :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
In de duinen ergens, mooie zonsondergang...

Van de zomer?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
In de duinen ergens is goed, en het is toch al zomer?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
DrippTone zei:
In de duinen ergens is goed, en het is toch al zomer?
Klik om te vergroten...
Dat is waar. Ik krijg het echt fucking druk deze zomer.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
DrippTone zei:
In de duinen ergens is goed, en het is toch al zomer?
Klik om te vergroten...
Dat is waar. Ik krijg het echt fucking druk deze zomer.
Klik om te vergroten...

...Laat ik nou heel toevallig precies dezelfde beertjes hebben..En ik woon zowat "in"de duinen :grin: :grin: ......
En het is wat DrippTone al zegt,Het is al zomer!!
Maar als ik jullie niet ontrief wil ik daar wel graag bij zijn :grin: :grin:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Escoban zei:
Wie ben jij? :confused:

Overigens zat er 45 mics op. En piperonal, tien punten voor de gene die mij uit kan leggen waarom een MDA grondstof op de blotter zat.
Klik om te vergroten...

ik heb er ook een weg gebracht naar de test service(al 3 weken geleden ofzo),anyhow de zegel die ik inleverde was 47 mics lsd en verder geen piperonal ofzo...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja klopt, de blotter die als eerste gepost werd bevat gewoon LSD hoor, dat is nu wel duidelijk denk ik. Wel sterkere batches van geweest (niet per se dezelfde blotter, maar Grateful Dead dancing bear in andere kleuren geloof ik) deze zijn niet al te veel mics, maar goed. Wel gewoon LSD dus. :)

En die piperonal kan misschien aan je dealer liggen, dat hij ze vervoerd heeft in een grip waar eerst wat anders in zat of iets dergelijks.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dr Gonzo zei:
Drientje zei:
DrippTone zei:
In de duinen ergens is goed, en het is toch al zomer?
Klik om te vergroten...
Dat is waar. Ik krijg het echt fucking druk deze zomer.
Klik om te vergroten...

...Laat ik nou heel toevallig precies dezelfde beertjes hebben..En ik woon zowat "in"de duinen :grin: :grin: ......
En het is wat DrippTone al zegt,Het is al zomer!!
Maar als ik jullie niet ontrief wil ik daar wel graag bij zijn :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
We maken er nog wel een groep MSN gesprek van, ik stuur je even de pm die ik dripp gestuurd heb dan kunnen we een datum plannen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Misschien dat SWIM zijn muil moet houden en beseffen dat we niet aan SWIMMING doen op dit forum. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
segfault zei:
KoxBox zei:
Misschien dat SWIM zijn muil moet houden en beseffen dat we niet aan SWIMMING doen op dit forum. :grin:
Klik om te vergroten...

Zwemmen is best wel lekker hoor! Maar goed ik heb het even aangepast :)
Klik om te vergroten...
Ik hoop voor jou dat ze 150mics zijn, maar heb je ze al laten testen?

Edit: zie het net, ga je nog doen. Ik heb er ook maar die zijn getest op 57mics...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je kan nooit zeker genoeg zijn... Ik zou hetzelfde doen, moest ik in Nederland wonen natuurlijk.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
De laatste foto print heb ik ook, precies zoals op de foto; de achterkant is dan een beetje roze achtig. Ik ga er nu straks eentje wegbrengen naar het test punt (dat kan hier namelijk alleen op donderdag) en zal de uitslag ook wel posten zodra die er is.
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb dezelfde print beertjes. De achterkant is inderdaad licht rozig en bij mij staat er een poot van een beer in roze lijnen vanachter. Niet zelf getest omdat ik in Belgie woon, dus ben zeer benieuwd naar jullie resultaten.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
segfault zei:
azgaza zei:
De laatste foto print heb ik ook, precies zoals op de foto; de achterkant is dan een beetje roze achtig. Ik ga er nu straks eentje wegbrengen naar het test punt (dat kan hier namelijk alleen op donderdag) en zal de uitslag ook wel posten zodra die er is.
Klik om te vergroten...

Bij mij op de achterkant zit een duidelijk druppeltje roze dat uitlekt en de rest is inderdaad zeer licht rozig gekleurd.
Klik om te vergroten...

Dat is dan inderdaad in ieder geval de zelfde print. Of er ook even veel op zit is dan weer niet te zeggen want het kan zijn dat meerdere keren dezelfde print is gebruikt.
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#20
segfault zei:
Wat mij verteld is, is dat de zegels afkomstig zijn van de vriend van de chemicus
Klik om te vergroten...

Haha, als je dat moet geloven elke keer als ze dat vertellen is iedereen chemicus.
En dat soort lulverhalen is dus al haast een reden om een ander te zoeken, ik ben alergisch voor lul verhalen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."