Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb al een tijdje oorsuizen in mijn rechteroor nu na een half jaar zouw ik nog eens een tripje willen doen ? is dit verstandig zijn er meer mensen die er last van hebben ? grtz"
"beertjes heb ik ook gehad zijn goede zegeltjes"
"okej dankje voor de reacties"
"is goed morgen pak ik 4 beertjes"