Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk kan niet halucineren?!

Ik kan niet halucineren?!

67 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik hallucineer nooit op de lsd, dat is normaal.
Mensen die met verhalen komen over entiteiten etc etc etc ....

Misschien op de DMT maar niet op de lsd.
Het vervormen van geluid en beeld en de kleurenpatronen zijn geen hallucinaties in mijn ogen.

:wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
LSD werkt idd niet goed als je benzodiazepinen of antipsychotica gebruikt.

Als voor die 1000 ug, graag, heb ik weer lsd voor een trip of vijf :P.


Probeer eens in het donker te trippen, of naar een punt te focussen zonder te knipperen, dat triggert vervormingen wel vaak...
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien praat je jezelf onbewust geen visuals aan?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
EDIT: Dit is een oud topic, je hoeft echt meer te reageren. Het is al opgelost.

Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden LSD gebruikt (laten testen bevatte 120 ug). Daarbij heb ik al vaker halucinerende drugs gebruikt, zoals paddo's, salvia en LSA.

Met de paddo's heb ik 2 porties opgegeten.
Met de salvia hele bult van 20x weggerookt
En met de LSA iets van 6 zaadjes gegeten.
En laatst hele zegel LSD en niets gezien..
Ik heb nu heel wat halucinerende shit geprobeerd en ik kan maar niet halucineren.
Ik weet zeker dat ik alles goed heb gebruikt, want ik heb tussen alle "trips" veel tijd tussen gezet.

Ik heb alleen maar dat héle vage gevoel als ik dit soort drugs neem, maar ik zie niets van halucinaties, echt gewoon Totaal niets ik kan gewoon normaal functioneren en de normale realiteit zien.

Mijn uiteindelijke vraag is, Waaarom kan ik niet trippen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Pascal
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
LSD, Paddo's en LSA zijn sowieso hallucinogenen, welke geen hallucinerende maar wel een soortgelijke ervaring betekend. Hier worden de visuals mee bedoeld. Misschien verwacht je teveel?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
TeKNoZem zei:
LSD, Paddo's en LSA zijn sowieso hallucinogenen, welke geen hallucinerende maar wel een soortgelijke ervaring betekend. Hier worden de visuals mee bedoeld. Misschien verwacht je teveel?
Klik om te vergroten...

Maar het echt totaal niets zien van die "visuals" dat kan toch niet?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan zeer zeker. Elke trip is anders, en iedereen reageert er anders op. Ik heb vaak zat een hoge dosis paddo's toegenomen zonder dat er veel visuals waren. Het was dan meer een filosofische trip. Misschien toch vaker proberen.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
TeKNoZem zei:
Kan zeer zeker. Elke trip is anders, en iedereen reageert er anders op. Ik heb vaak zat een hoge dosis paddo's toegenomen zonder dat er veel visuals waren. Het was dan meer een filosofische trip. Misschien toch vaker proberen.
Klik om te vergroten...

Toch zonder visuals vind ik lsd nog een leuke drug.
Puur omdat het zo een "mindfucker" is. Het is wel heerlijk om echt in je kop te zitten en je te laten overrompelen door de lsd.

Heb je misschien nog overige tips waardoor ik misschien nog visuals zou kunnen zien behalve de setting dan?

Greetz.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee eigenlijk niet. Misschien een hogere dosis proberen, maar het lijkt me stug dat je nergens visuals van krijgt. Misschien heb je gewoon meer geluk met de komende trips. =)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
TeKNoZem zei:
Nee eigenlijk niet. Misschien een hogere dosis proberen, maar het lijkt me stug dat je nergens visuals van krijgt. Misschien heb je gewoon meer geluk met de komende trips. =)
Klik om te vergroten...

Hogere dosering is wel een optie ja.
Ben dan wel duurder uit xD
maar ik probeer wel wat uit :)
over paar weken even kijken of ik er dan tijd voor heb dan maak ik ook wel trip report als! het werkt.
Nog bedankt!:grin:

Later,

Pascal
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geen probleem. Succes nog. :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
500 microgram LSD.
Anaal.
MAO-Remmer erbij.


:rockband:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geef goed advies of zeg niks.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
500 microgram LSD.
Anaal.
MAO-Remmer erbij.


:rockband:
Klik om te vergroten...

Ja joh, ga dan gelijk voor een dubbele tumb print. :rolleyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat het sarcasme was was volgens mij vrij duidelijk.

Probeer een dosis van 200-250 µg, dan heb je een "sterke" trip zonder in het "extreem trippen" niveau te zitten. Ik vind zelf dosissen van 200-250 het meest visueel; Daarboven heb je wel meer visuals maar ben je te mindfucked en vaag om er echt efficient naar te kijken.

Op 200-250 kan ik op de bank gaan zitten, en bewust nuchter beslissen "En nu ga ik eens lekker kleurtjes kijken, ik heb drugs genomen waar ik visuals van krijg en ik ga er eens heel bewust en recreatief naar staren" :hearteyes: .


P.S: Als je voor het eerst zo'n hoge dosis neemt, neem 40 mg temazepam mee. Temazepam is chill daarvoor omdat het echt een K.O pill is waardoor je gewoon instant kan gaan maffen, einde trip; valium ofzo werkt ook prima maar met wat ongeluk duurt het een uur tot je iets begint te merken en dat kan in een kutervaring wel 15 uur duren voor je gevoel.

Oxazepam werkt ook geweldig, maar ik raad benzo's af tenzij er echt geen alternatief is.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Dat het sarcasme was was volgens mij vrij duidelijk.
Klik om te vergroten...

Ik zag het sarcasme wel. Er zijn alleen mensen die dit niet zien en het klakkeloos als advies overnemen. daar moetje ook rekening mee houden. "human stupidity knows no bounds."
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toch vind ik het wel frappant dat je met een hele blotter nog geen visuals had, je had net zo goed dood kunnen zijn. /mierenneukmodesoff
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind het moeilijk voor te stellen te trippen zonder visuals omdat ik juist iemand ben die van 50 ug LSD al duidelijk aanwezige visuals heeft of van een kwart portie paddo's al; ik trip alsnog graag een flink stuk harder dan dit, en wat ik weet is dat 'hoe meer ik neem, hoe meer visuals ik heb', en ik weet ook dat iedereen een andere hoeveelheid heeft waar de visuals beginnen, en dat sommige mensen visueler trippen (zoals ik) en sommige mensen juist mentaler trippen (zoals ook heel veel mensen). Wat ik wel weet van mijn vrienden die bijvoorbeeld wat mentaler trippen is dat ze vaak vanaf een bepaalde dosis wel visuals hebben dus mijn enige tip als je meer visuals wil is de dosis inderdaad wat opschroeven, probeer van je 120 ug eens anderhalve zegel?

Je kan ook kijken of je voor phenethylamides wel gevoelig bent, die zijn voor sommige mensen ook visueler (2c-b en dergelijke verwante stoffen).
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
neem gewoon 500mics
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Oud topic, haha. :grin:

@sjondebeuker
zie vorige pagina, ik had al op je gereageerd. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."