Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGentse Shiva's

Gentse Shiva's

109 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat EI zegt ja, ga er gewoon voor,

na zoveel paddotrips kan dat echt geen probleem zijn....

Bij hoge dosis toont lsd zijn ware aard...
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die zijn mooi! De enige die ik altijd heb gehad zijn die saaie hoffmans
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
neem aan dat het papier maar zoveel kan opnemen en niet meer weet hier iemand toevalig wat de maximaale dosis is die je op een zegel kan krijgen ?

voor de echte kenners :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hellraiser_[NL] zei:
neem aan dat het papier maar zoveel kan opnemen en niet meer weet hier iemand toevalig wat de maximaale dosis is die je op een zegel kan krijgen ?

voor de echte kenners :stoned:
Klik om te vergroten...
Ik heb hier nog Maya's van 180.. als ik het me goed herinner waren de hartjes het dubbele.. Maar de kans dat je dat hebt lijkt me vrij onwaarschijnlijk.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Hellraiser_[NL] zei:
neem aan dat het papier maar zoveel kan opnemen en niet meer weet hier iemand toevalig wat de maximaale dosis is die je op een zegel kan krijgen ?

voor de echte kenners :stoned:
Klik om te vergroten...
Ik heb hier nog Maya's van 180.. als ik het me goed herinner waren de hartjes het dubbele.. Maar de kans dat je dat hebt lijkt me vrij onwaarschijnlijk.
Klik om te vergroten...

Hartjes zijn inderdaad echt zo sterk, maya's ook trouwens, maar die zegels zijn wel een enorme uitzondering op het gemiddelde, de meeste zegels zitten zo rond de 50-100 ug denk ik, gemiddeld genomen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
ik mag dan maar 1.72 m zijn en 65 kg wegen
Klik om te vergroten...
Ik ben 2 centimeter kleiner en 5 kilo lichter. Geloof mij nou, dat zegt echt helemaal niets :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
azgaza zei:
Hartjes zijn inderdaad echt zo sterk, maya's ook trouwens, maar die zegels zijn wel een enorme uitzondering op het gemiddelde, de meeste zegels zitten zo rond de 50-100 ug denk ik, gemiddeld genomen.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, de kans dat je er 2 "nodig" hebt is groter dan dat je van 1 te hard gaat.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet het niet, ik denk dat ook iemand die ervaren is met paddo's voorzichtig moet zijn met zijn eerste keer LSD. Ik heb zelf 50 ug genomen met mijn eerste keer, en dat was voor ons allemaal echt zat - ik mag dan maar 1.72 m zijn en 65 kg wegen, ook een vriend van ons die een stuk langer is en die al meerdere malen had getript op LSD ging goed hard op die 50 ug. Ik ben het met je eens dat hij het waarschijnlijk makkelijk aan kan, maar het kan geen kwaad om met een halfje te beginnen en evt. 1/2 uur later nog bij te nemen toch. :) Gewoon, voor alle zekerheid.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Rabbithole zei:
ik mag dan maar 1.72 m zijn en 65 kg wegen
Klik om te vergroten...
Ik ben 2 centimeter kleiner en 5 kilo lichter. Geloof mij nou, dat zegt echt helemaal niets :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, kleintje! :grin: Maar over het algemeen zegt het wel wat, toch? Een grote vetzak zal meestal wat microgrammetjes meer moeten verorberen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rabbithole zei:
Haha, kleintje! :grin: Maar over het algemeen zegt het wel wat, toch? Een grote vetzak zal meestal wat microgrammetjes meer moeten verorberen.
Klik om te vergroten...
Dat wilde ik daar dus mee zeggen, dat roept iedereen wel altijd, maar ik weet dat nog net zo niet.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmm, het zou kunnen dat het in de praktijk soms weinig uitmaakt, maar in theorie zou het wel moeten volgens mij. Tenminste, als het bij andere soorten drugs zo is zou ik niet weten waarom het bij LSD niet zo zou gaan. :)

Anyway, ik ga binnenkort truffels eten met een vriendin die iets van 130 kg weegt ofzo, dus ik zal opletten en mijn bevindingen laten weten. :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
Anyway, ik ga binnenkort truffels eten met een vriendin die iets van 130 kg weegt ofzo
Klik om te vergroten...
Oef. Kijk maar uit dat ze jou niet opeet !
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#13
je hebt commerciële batches op landelijk gemiddelde 50-70 mic
je hebt de lekkere lsd tussen de 70-100
en er zijn stevige trips 100-125 mics

allemaal beertjes allemaal dezelfde prints allemaal verschillende producenten

buitenland koopt de commerciële altijd in.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Liesette zei:
je hebt commerciële batches op landelijk gemiddelde 50-70 mic
je hebt de lekkere lsd tussen de 70-100
en er zijn stevige trips 100-125 mics

allemaal beertjes allemaal dezelfde prints allemaal verschillende producenten

buitenland koopt de commerciële altijd in.
Klik om te vergroten...

Dan heb ik de stevige! :hearteyes: Ik mag er vanuit gaan dat ze 125mics zijn want ze komen van een goeie, betrouwbare bron. :mrgreen:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#15
wilde gok idd de mijne ware ook smaakloos
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Intoxication zei:
wilde gok idd de mijne ware ook smaakloos
Klik om te vergroten...

Ik kan me wel voorstellen dat anderhalve zegel een beetje te veel van het goede is.
Als ik weet dat je van een halve al een goede trip hebt, een beetje mild maar verdomd visueel.
Ik was er echt van verschoten maar ik had heel de trip door wel iets van: het mag wel wat harder.

Volgende keer maar eens 3/4 proberen.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#17
inderdaad die shiva's dat was echt niet gewoon:P visuals aan de band met open ogen :rockband:
vriend van mij deed ook een halve voor de eerste keer, hij zag er nog slechter uit dan na een hele nacht doordrinken en blowen:P hij ging xtreem hard :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Intoxication zei:
inderdaad die shiva's dat was echt niet gewoon:P visuals aan de band met open ogen :rockband:
vriend van mij deed ook een halve voor de eerste keer, hij zag er nog slechter uit dan na een hele nacht doordrinken en blowen:P hij ging xtreem hard :P
Klik om te vergroten...

Haha ja voor de eerste keer kan ik me dat wel voorstellen, maar als je al wat gewoon bent is het niet zo extreem. :)
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#19
vanavond halfje droppen van die :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
gamezz zei:
vanavond halfje droppen van die :grin:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: Trip ze! Het zijn echt super zegels! Heb je al veel trip ervaring?
Zo ja, zou ik toch aanraden om 3/4 te nemen misschien dat het anders wat te mild uitdraait.
Het valt natuurlijk te zien wat je wil vanavond.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."