#1
pascal828 zei:Ze mogen beiden besproken worden, maar het is niet heel verantwoord. Al helemaal met pillen.-tomz0r zei:Waarom mogen de kleur en opdruk van pillen hier niet besproken worden, en van zegels wel? Vaag.
LSD wordt stuk minder gefaket. Maar nog steeds kun je weleens de foute hebben.
Pillentopics over blauwe rolexen of groene hartjes worden altijd verwijderd volgens mij. En dit kan natuurlijk evengoed een vals gevoel van veiligheid geven. Neem de Hofmannetjes. Je hebt ze van 30 ug en van 140 ug. Stel iemand zegt dat ze 30 zijn en de topicstarter neemt om die reden 5 zegels, en ze blijken 140 per stuk te zijn. Dat is toch niet verantwoord?
Ik zou er in ieder geval niet op af gaan, en ik zou ook niet meedoen met suggereren over de dosis in een topic. Kom gewoon je kamer uit en breng het naar een testcentrum!