Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGentse Shiva's

Gentse Shiva's

109 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
KoxBox zei:
rap visuals
Klik om te vergroten...
Zie en hoor je dan overal rappers en hiphop muziek?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
TrippyShit zei:
KoxBox zei:
rap visuals
Klik om te vergroten...
Zie en hoor je dan overal rappers en hiphop muziek?
Klik om te vergroten...

Zoiets ja, nog nooit meegemaakt dan? Dacht dat jij wel wat meer ervaren was...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Zoiets ja, nog nooit meegemaakt dan? Dacht dat jij wel wat meer ervaren was...
Klik om te vergroten...
Dat komt door z'n naam, die is misleidend.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Intoxication zei:
Nee ik bedoel gewoon dat ik ervan verschoot dat ik van een halve shiva zelfs al open eye visuals had :) maar erg goed tegen lsd kan ik niet das wel fact :P ok wanneer gaje het nu doen?
Klik om te vergroten...

Vandaag tegen 1u :tongueout:! Eerst nog wat meloen met parmaham eten, en dan beginnen met een halfje denk ik. Als het bevalt drop ik die andere helft ook nog wel!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Verstandig dat je toch met de helft gaat beginnen! Al is het maar voor de zekerheid. Oeh, en ik zou wat van die meloen bewaren voor je trip. :wink: Veel plezier!! :wave:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#6
je hebt commerciële batches op landelijk gemiddelde 50-70 mic
je hebt de lekkere lsd tussen de 70-100
en er zijn stevige trips 100-125 mics

allemaal beertjes allemaal dezelfde prints allemaal verschillende producenten

buitenland koopt de commerciële altijd in.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Liesette zei:
je hebt commerciële batches op landelijk gemiddelde 50-70 mic
je hebt de lekkere lsd tussen de 70-100
en er zijn stevige trips 100-125 mics

allemaal beertjes allemaal dezelfde prints allemaal verschillende producenten

buitenland koopt de commerciële altijd in.
Klik om te vergroten...

Dan heb ik de stevige! :hearteyes: Ik mag er vanuit gaan dat ze 125mics zijn want ze komen van een goeie, betrouwbare bron. :mrgreen:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#8
wilde gok idd de mijne ware ook smaakloos
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxication zei:
wilde gok idd de mijne ware ook smaakloos
Klik om te vergroten...

Ik kan me wel voorstellen dat anderhalve zegel een beetje te veel van het goede is.
Als ik weet dat je van een halve al een goede trip hebt, een beetje mild maar verdomd visueel.
Ik was er echt van verschoten maar ik had heel de trip door wel iets van: het mag wel wat harder.

Volgende keer maar eens 3/4 proberen.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#10
inderdaad die shiva's dat was echt niet gewoon:P visuals aan de band met open ogen :rockband:
vriend van mij deed ook een halve voor de eerste keer, hij zag er nog slechter uit dan na een hele nacht doordrinken en blowen:P hij ging xtreem hard :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Intoxication zei:
inderdaad die shiva's dat was echt niet gewoon:P visuals aan de band met open ogen :rockband:
vriend van mij deed ook een halve voor de eerste keer, hij zag er nog slechter uit dan na een hele nacht doordrinken en blowen:P hij ging xtreem hard :P
Klik om te vergroten...

Haha ja voor de eerste keer kan ik me dat wel voorstellen, maar als je al wat gewoon bent is het niet zo extreem. :)
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#12
vanavond halfje droppen van die :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
gamezz zei:
vanavond halfje droppen van die :grin:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: Trip ze! Het zijn echt super zegels! Heb je al veel trip ervaring?
Zo ja, zou ik toch aanraden om 3/4 te nemen misschien dat het anders wat te mild uitdraait.
Het valt natuurlijk te zien wat je wil vanavond.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb gistre ook nog een halfje gedaan samen met vriend:P na vorige week tog nog helemaal van de kaart we hebbe in het lunapark met jetons heel tijd zitte werken wat freaken al die lichtjes :hearteyes: en we ware ongewoon goed:grin: we hebben met de punten een nieuw hasjpijpje gekocht en een asbak in de vorm van een wietblad:grin::grin: haha
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Liesette zei:
Morgen misschien mijn controle uitslag want je kan die klote dealers nooit vertrouwen toch !!
Klik om te vergroten...

En? Heb je de uitslag al?
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
1.5shivas genomen op Dour, visuals vielen mee (misschien omdat het overdag was)
maar wat een mindfuck (niet negatief bedoeld :) ) en een heerlijke bodyload.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
gamezz zei:
vanavond halfje droppen van die :grin:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: Trip ze! Het zijn echt super zegels! Heb je al veel trip ervaring?
Zo ja, zou ik toch aanraden om 3/4 te nemen misschien dat het anders wat te mild uitdraait.
Het valt natuurlijk te zien wat je wil vanavond.
Klik om te vergroten...
halfje was idd mild naar mijn mening,
visueel was het niet overweldigend maar de euforie en party mood die ik ervan kreeg waren zalig :grin:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#18
hehe, je komt Gent toch overal tegen.
Ik ben een beetje laat op deze thread maar toch...

Ik heb deze shiva's vorig jaar gehad (and they're back), en toen waren ze nog iets harder dan wat ze nu zijn. Na inname van een enkele zegel was je al goed weg.
Ik had toen de mooiste visuals die ik mij maar kon voorstellen. volledige bomen die in één dikbegroeide jungle vervormden waaruit de lichtere gele blaadje enkele koppen van leeuwen vormden en toen kwam er nog beweging/leven in die jungle, door de wind die de boom/en omverblaasde.

Nu heb ik deze shiva's geprobeerd met een vriend.
Die had al kleine visuals op een halve trip, ik had die niet.
En bij een volledige trip duurde die goed lang en was ook mooi van visuals.

Gisteren heeft mijn vriend weer een halve genomen en ik een anderhalf.
En dat is ongeveer de hoeveelheid die nodig is voor een echt lekker en niet al te sterke trip.
Na inname tegen ongeveer zes uur 's avond, en enkele uren later op de Blaarmeersen was ik een uur of 9 later, thuis nog aan't comedownen, letters die lichtjes golven.
Laat je dus maar volledig gaan :wave:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deze heb ik ook... en heb er nog wat van... ik heb ze getest op 75 en 90. Ik heb ze al 2.5 jaar liggen en werken best wel goed. Heb het gevoel dat er weinig visueel inzit.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#20
hallotje zei:
Deze heb ik ook... en heb er nog wat van... ik heb ze getest op 75 en 90. Ik heb ze al 2.5 jaar liggen en werken best wel goed. Heb het gevoel dat er weinig visueel inzit.
Klik om te vergroten...
Ligt dat niet eerder aan de dosis?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."